Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Magistralni i lokalni putevi

Re:Magistralni i lokalni putevi 31 maj 2017 14:39 #121

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3424
  • Primljenih Zahvalnica: 9095
Ne znam , ruta bila Temerin-Gospođinci-Žabalj-ZR.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Magistralni i lokalni putevi 31 maj 2017 15:51 #122

  • jiggy
  • jiggy's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 312
  • Primljenih Zahvalnica: 598
To se privodi kraju. Ali sada konacno. Ostalo je da se asfaltira jos samo jedan deo nakon nadvoznjaka (zbog prelaza) od nekih 50 metara i da se postave odbojnici i to je to...
Slikacu sutra ili prekosutra...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Magistralni i lokalni putevi 02 jun 2017 22:29 #123

  • jiggy
  • jiggy's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 312
  • Primljenih Zahvalnica: 598
Nadvoznjak:












Tabla kod raskrsnice kod Zablja:





Raskrsnica:

Poslednja izmena: 02 jun 2017 22:31 od jiggy.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, kasko, mrnjavi, Novajlija, sasar, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan

Magistralni i lokalni putevi 07 jun 2017 13:51 #124

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 2332
www.dnevnik.rs/index.php/novi-sad/radovi...a-sedmice-06-06-2017
НОВИ САД: Санација продуженог надвожњака на деоници државног пута првог Б реда број 12, односно силазног дела Каћке петље из правца Новог Сада ка Зрењанину, биће завршена до краја ове недеље, рекли су нам из Јавног предузећа „Путеви Србије” које је извршитељ и финансијер тих радова.

Иако су пробили заказани рок, 1. јун, радови се ипак приводе крају и остало је да се среди заштитна ограда и уједначи асфалт обеју трака на надвожњаку. Пет година откако су радови заправо почели, приградско насеље Каћ више неће бити преоптерећено саобраћајом који је преусмерен на то село као обилазницу.

"Увече када нема полиције, и камиони и аутобуси иду овом улицом, иако на ћошку стоји знак да возила тежа од пет тона морају да иду Новосадском улицом. Кад они прођу, све се тресе, кућа је почела да пуца, а немаш коме да се жалиш. Видите, овде поред је вртић и деца током дана ту спавају. Огромна је бука и небезбедно је, а возачи немају нимало обзира према мајкама које доводе децу у школу. Да бар имамо неки тротоар, мање би нам сметало. Жалили смо се месној заједници, али они кажу да не могу ништа да ураде", каже Каћанин Драгиша Репац, кроз чију Улицу Вука Караџића дневно протутњи на десетине, да не кажемо стотине, аутомобила, али и већих возила.

Улице у Каћу су додатно руиниране услед већег оптерећења. Како су нам још раније рекли из „Путева Србије”, на себе ће преузети одговорност и санацију тих путева, а за кад је у плану тај подухват, још увек се не зна. Тај новији део Каћа углавном нема тротоаре, а има највише деце. Свака кућа има бар по два детета, рекли су нам мештани.
Кроз Улицу Вука Караџића дневно пролази на стотине аутомобила, али и већих возила. Огромна је бука и небезбедно је, а возачи немају нимало обзира према мајкама које доводе децу у школу и вртић, пожалили су нам се житељи Каћа

"Не да је Улица Вука Караџића преоптерећена, него не смем ни да помислим да пустим ћерку да изађе сама на улицу. Пре неки дан смо кренули у вожњу бициклима, а на путу се нашла два аутомобила с обе стране. Она је скренула са стране да се склони, али је упала у рупу, пала и сва се издерала", жали нам се Бранислав Тодоровић, кога смо затекли како ћерку Андреу, руку подруку, враћа из школе. Свако јутро је одводи и иде по њу.

Упркос Саобраћајној полицији, које кад има – кад нема, возачи јуре кроз ту улицу и тиме угрожавају свачију безбедност. Тодоровић нам је рекао да су потписивали петицију да се постави и лежећи полицајац, али је она одбијена уз изговор да то не би било по прописима. Док све остало, изгледа, јесте...

Успут смо зауставили и возаче који редовно саобраћају на релацији Зрењанин – Нови Сад, и који су принуђени на то да до нашег града кроз Каћ стижу. Осим времена, такав потез им ствара и веће трошкове, а због великих лежећих полицајаца који су поприлично небезбедни, штете и возилу.

"Мислим да је било јефтиније да сруше онај надвожњак и да направе други .Ја сваки дан долазим из Зрењанина, а сваке јесени неки паметњаковић, квазиурбаниста, раскопа то, а сви људи који долазе из правца Баната, утерују се кроз уличице Каћа, унесреће и мештане и себе, а и продужавају пут због егзибиције оних којих не знају да раде свој посао", рекао нам је један возач који је желео да остане анониман.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Novajlija, Blavak

Magistralni i lokalni putevi 07 jun 2017 14:33 #125

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3424
  • Primljenih Zahvalnica: 9095
Do dogodine.
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Magistralni i lokalni putevi 07 jun 2017 17:44 #126

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
Da se nadovežem mojim izveštajem.

Najviše radova je oko tiskog mosta. Ukupno nekih 6-7 km je u raznim fazama rada. Dakle oko četvrtine planiranog.

Sa banatske strane je u pitanju krivina pre mosta. A sa bačke prakično od samog mosta pa skoro do skretanja za žabalj.

Što se tiče drugog skretanja za žabalj, budućeg kružnog, nema vidljivih pomaka.

Nisam uspeo da tačno merim pošto je previše iseckano sve, ali oko pola pomenute kilometraže je gotovo skroz. Manji deo, ni kilometar čeka završni sloj, a ostatak je samo oljušten i čeka.

Ima po semafor na obe strane mosta. Oko 3 minuta drže.

Nisu ni prelazi loši, ako se poštuju znaci ni ne primeti se. Ako se vozi normalno manje se skoči nego na starom neurađenom delu puta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Blavak

Magistralni i lokalni putevi 07 jun 2017 21:19 #127

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8413
  • Primljenih Zahvalnica: 35905
Da li je u planu i most preko Tise (bilo samo asfalt, bilo komplet rekonstrukcija)?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Magistralni i lokalni putevi 07 jun 2017 22:59 #128

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
Rekoše da se radi sve osim mosta. Ima o tome par strana unazad.
Most je očajan.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Magistralni i lokalni putevi 08 jun 2017 08:52 #129

  • Dalmatinac
  • Dalmatinac's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 133
  • Primljenih Zahvalnica: 194
Vojput dobio taj posao... :lol:
Njima treba 300 godina za bilo sta sto pocnu. A kvalitet... Uzas, bude nov put sa neravninama.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Magistralni i lokalni putevi 10 jun 2017 13:19 #130

  • jiggy
  • jiggy's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 312
  • Primljenih Zahvalnica: 598
Gotov je!





Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, kasko, mrnjavi, Duja, sasar, Oniks, Blavak, valjan

Re:Magistralni i lokalni putevi 20 jun 2017 12:18 #131

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
Nisu sklonili ograničenje još uvek.

Na žabaljskom kružnom ništa novo. Niti je u planu u skorije vreme. Paučina

Prvi semafor je ispred "mosta" preko jegričke.
Rade desnu stranu komplet. Svih 50m. Deluje da će biti beton.

Odatle do tise ima više od 3km puštenog puta. Manji deo je bez gazećeg sloja, ali obeležen žuto.

Posle mosta je opet oko 3km. Bez gazećeg, obeležen.
Ima semafor.

Treći i poslednji semafor je posle prvog skretanja za aradac.
Tamo ima oko km žutog. I nekih 3km oljuštenog, i trenutno još to produžavaju.
Taj deo ima i spremno sve za proširenje od oko pola metra desno.
Ne umem u vožnji da procenim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Blavak

Re:Magistralni i lokalni putevi 27 jun 2017 22:55 #132

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3424
  • Primljenih Zahvalnica: 9095
Bečkerečki drum, danas

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, Duja, Oniks, Blavak, valjan

Re:Magistralni i lokalni putevi 28 jun 2017 08:56 #133

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Koliki prostor i šansa za 2+2 ;(

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Magistralni i lokalni putevi 28 jun 2017 11:17 #134

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
Biće, jednog dana
Kad budu leteći automobili u većini.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Magistralni i lokalni putevi 08 jul 2017 17:04 #135

  • jiggy
  • jiggy's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 312
  • Primljenih Zahvalnica: 598
Radovi na kruznom toku kod Zablja se intenziviraju









U odnosu na postojeci asfalt, razlika u visini je vec oko 50 cm, a jos ima dosta posla.
Cak i da vise nece nasipati, opet ce biti visi za 60 do 70 cm u odnosu na postojeci kolovoz...
Poslednja izmena: 08 jul 2017 17:07 od jiggy.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, kasko, mrnjavi, Oniks, Blavak

Re:Magistralni i lokalni putevi 30 jul 2017 16:24 #136

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
Danas prošao. Nema neke vidljive razlike na samom kružnom. Ali baš je upadljivo podignut taj deo što rade.

U nastavku puta nijedna poprečna pukotina skroz do zrenjanina.
Što znači da su radovi makar počeli na kompletnoj deonici.

Posle onog raspada, i deonice sa izgrebanim i oljuštenim asfaltom su milina za vožnju. Malo je samo bučnije.

Velik deo je komplet gotov. Nisam merio tačno koliko.

Na 2 mesta su semafori koji brzo puštaju.

Duž krivine posle tise je puna linija celom dužinom. Mislim da nije pre bila.

Biće gre'ota ako ne puste 100km/h čim završe.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Blavak

Re:RE: Re:Magistralni i lokalni putevi 30 jul 2017 19:39 #137

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
tonyk napisao/la:
Danas prošao. Nema neke vidljive razlike na samom kružnom. Ali baš je upadljivo podignut taj deo što rade.

U nastavku puta nijedna poprečna pukotina skroz do zrenjanina.
Što znači da su radovi makar počeli na kompletnoj deonici.

Posle onog raspada, i deonice sa izgrebanim i oljuštenim asfaltom su milina za vožnju. Malo je samo bučnije.

Velik deo je komplet gotov. Nisam merio tačno koliko.

Na 2 mesta su semafori koji brzo puštaju.

Duž krivine posle tise je puna linija celom dužinom. Mislim da nije pre bila.

Biće gre'ota ako ne puste 100km/h čim završe.
Ne može da bude 100km/h jer nije po propisima (put rezervisan za motorna vozila) niti je put dovoljne širine - po traci 3,5m.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Poslednja izmena: 30 jul 2017 19:41 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Magistralni i lokalni putevi 31 jul 2017 13:17 #138

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8413
  • Primljenih Zahvalnica: 35905
Postoje i izuzeci od pravila, te je tako Tonykova želja i sasvim realno moguća.
Čak i bez izuzetaka, uporište za ovo mogu naći u ZOBSu Čl. 7 pod 6) motoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom,
Da je želja realna i moguća, osim gore navedenog, prilažem i deo (jedini pušten u saobraćaj) slovačkog motoputa R3, kojim sam i ja više puta prolazio. Deonica je kratka (negde oko 4km) pa se možete malko i "provozati" od kuće.
goo.gl/maps/r4rxGjv5G7A2

Mada realno govoreći, mislim da od toga neće biti ništa, obzirom da dosta poljskih puteva preseca ova saobraćajnica i da poljoprivrednici neki put nemaju način da dođu do svojih njiva nego da koriste i ovaj put.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Magistralni i lokalni putevi 31 jul 2017 13:40 #139

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
A sta cemo sa potrebnih 3,5m sirine trake? Inace, ne verujem da ce se zabraniti saobracaj biciklista, te nece biti motoput.
Pogledaj Zemun - Borca - Pancevo, tri trake 50km/h.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Magistralni i lokalni putevi 31 jul 2017 14:34 #140

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
"Tokom te prezentacije naglašeno je da je, po svim tehničkim elementima, ova saobraćajnica projektovana kao autoput, bez obzira što će brzine biti ograničene na 80 kilometara na sat."

Evo citata koji potvrđuje da će svakako ostati 80.

Bicikliste i traktoriste ne mogu zabraniti bez alternative. Koje nema niti može biti tek tako.

Nemam ideju šta bi moglo značiti projektovan kao autoput U ovom slučaju.
Osim možda sastava i kvaliteta asfalta. I možda su mislili na radijuse krivina, jer su u istom tekstu pominjali i ispravljanje krivina.

Evo i celog, za podsetnik
www.zrenjaninski.com/konacno-pocela-reko...-zrenjanin-novi-sad/

Nigde ne nađoh podatak o trenutnoj ili planiranoj širini, ali 3,5m mi deluje ispoštovano.

Nebrojeno puta sam video da auto prolazi između dva kamiona tokom preticanja. Bez da iko trubi ili se unervozi. Daleko od toga da odobravam manevar, ali govori o širini.
Ili propisno preticanje maltene u okviru trake.
Svakako nisam merio, i samo je moj utisak.

Ja nisam vozio na širem putu, svakako.

Pošto je taj put meni 90% vožnje van grada, uvek mi je klaustrofobično na ostalim putevima.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru