Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 mar 2021 13:34 #961

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2363
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
  • Karma: 112
Kinezi će sve završiti za dva sata, dok Novosađani budu gledali pozorišnu predstavu u BG:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 mar 2021 14:12 #962

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 306
  • Primljenih Zahvalnica: 280
  • Karma: 0
dok se snađu do prokopa, možda završe i do pešte...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 mar 2021 17:45 #963

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 689
  • Primljenih Zahvalnica: 1606
  • Karma: 72
Dukelander napisao/la:
Brane napisao/la:
Dukelander napisao/la:
Да ли се зна када ће се радити надвожњак у Кисачкој?

Надвожњак у Кисачкој улици спада под радове које ће да раде Кинези. Руси раде до првих скретница станице Нови Сад а Кинези од скретница па све до границе.

Интересантно.
Шта ће се десити кад се заврши пруга БГ-НС, пусте возови а Кинези још нису започели свој део?

Вероватно да станица Нови Сад, као и станица Суботица неће потпуно бити затворене све време извођења радова. Тако нешто је неизводљиво, гледајући колосечне везе и то да се планира отварање пруге Београд - Нови Сад.
Требали су искористити период док је затворена пруга БГ- НС да ремонтују бар део станице Нови Сад, како би могла да прима возове из правца Београда.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 mar 2021 18:54 #964

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 3965
  • Primljenih Zahvalnica: 2365
  • Karma: 76
Zar nadvožnjak u Kisačkoj nije pre tih skretnica, mislim da Kinezi rade tek onaj nadvožnjak u Partizanskoj
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 mar 2021 21:05 #965

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 91
  • Primljenih Zahvalnica: 303
  • Karma: 9
mel napisao/la:
dok se snađu do prokopa, možda završe i do pešte...
Kao i pre rekonstrukcije, većina putnika će koristiti stanicu Novi Beograd. Očekivano je da će se svi, pa i najbrži vozovi, zaustavljati na Novom Beogradu. Odatle do centra Beograda ima 6-7 stanica autobusom 95. Stanica Novi Beograd više odgovara svima koji idu u sremski (opštine Novi Beograd, Zemun i Surčin) i jugozapadni (šumadijski) deo Beograda (sve južno i zapadno od Čukaričke padine i Banovog brda, tj. opština Čukarica i deo, ili čak i cela, opština Rakovica). Ne treba zaboraviti da se BAS seli na Novi Beograd, neposredno uz železničku stanicu, tako da autobusi više neće imati prednost po pitanju završne stanice.

Što se tiče cene karte, nadam se da je 1000 din. cena povratne za ekspresni voz. S obzirom da je bilo poređenje sa vožnjom automobilom i putarinom koja košta „400 i nešto dinara“, rekao bih da u pitanju jeste povratna karta. Treba imati u vidu da će postojati i regio vozovi, koji će svakako biti jeftiniji, a putovaće možda i brže od trenutno najbržeg autobusa. Ima Srbija voz razne povlastice za one koji češće putuju (SRB plus, Srbija fleksipas) i nadam se da će važiti i u svim vozovima na liniji NS - BG.

Sa autobusima je prilično mučenje jer svaki ide nekim drugim putem (neki auto-putem skroz do Beograda, neki auto-putem do Batajnice pa posle pola sata kroz Zemun, neki preko Inđije i Pazove). Voz je mnogo komforniji. Nadam se da će red vožnje biti prilagođen putnicima (polasci preko dana bar na pola sata); u suprotnom, cela priča postaje besmislena.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 mar 2021 07:25 #966

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
SlanaBara napisao/la:
. . nadam se da je 1000 din. cena povratne za ekspresni voz.
Ako je tačno da će biti "besplatna kafa ili čaj" i ako bi morao da se kladim, pre bih uložio pare da će cena od 1.000din biti samo za jedan pravac.
Evo cena za "brze vozove" bez kafe na donjoj tabeli :
www.srbvoz.rs/cene-prevoza/
Poslednja izmena: 04 mar 2021 07:35 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 mar 2021 08:10 #967

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 689
  • Primljenih Zahvalnica: 1606
  • Karma: 72
Nixivoje napisao/la:
Zar nadvožnjak u Kisačkoj nije pre tih skretnica, mislim da Kinezi rade tek onaj nadvožnjak u Partizanskoj

Није, него су скретнице после тог надвожњака ка Петроварадину, као што се види на авионском снимку.


Izvor: geosrbija
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 mar 2021 16:13 #968

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 306
  • Primljenih Zahvalnica: 280
  • Karma: 0
SlanaBara,

Kada si se poslednji put vozio 95icom u Beogradu? Ta linija je horor. Još ako imaš kofere, lične stvari, to je teško upotrebljivo.
Ne znam kako trenutno funkcioniše bgvoz(beovoz), ali je njime mnogo bolja opcija za transfer sa nbg na vukov spomenik.

To što je nama sa ove strane NBG stanica upotrebljivija ne menja mnogo sliku novog beogradskog čvora uopšte.
Poslednja izmena: 04 mar 2021 16:19 od mel.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 mar 2021 17:29 #969

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
SlanaBara napisao/la:
. . Ne treba zaboraviti da se BAS seli na Novi Beograd, neposredno uz železničku stanicu, . . .
Kada se BAS preseli to će biti glavno saobraćajno čvorište Beograda, pa će morati bolje da se poveže pojačanjem postojećih i uvodjenjem novih autobuskih i tramvajskih linija GSP. To je zadatak gradske uprave Beograda.
Poslednja izmena: 04 mar 2021 17:34 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 mar 2021 19:17 #970

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
Srednjeročno za nap. 4-5 godina kada se izgradi Novi savski most umesto starog, moći će tramvajima a možda i autobusima, da se dodje na Savski trg gde će biti ukrštanje prve dve Metro-linije kod "Beograda na vodi".
Poslednja izmena: 04 mar 2021 19:19 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 mar 2021 20:54 #971

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2363
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
  • Karma: 112
Jel' ima tamo neko pozorište?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 mar 2021 22:27 #972

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 306
  • Primljenih Zahvalnica: 280
  • Karma: 0
Zavisi koji dramski pravac preferiraš, komediju ili tragediju...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 mar 2021 22:28 #973

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 91
  • Primljenih Zahvalnica: 303
  • Karma: 9
mel napisao/la:
SlanaBara,

Kada si se poslednji put vozio 95icom u Beogradu? Ta linija je horor. Još ako imaš kofere, lične stvari, to je teško upotrebljivo.
Ne znam kako trenutno funkcioniše bgvoz(beovoz), ali je njime mnogo bolja opcija za transfer sa nbg na vukov spomenik.

To što je nama sa ove strane NBG stanica upotrebljivija ne menja mnogo sliku novog beogradskog čvora uopšte.

Nisam se vozio sigurno godinu dana, ali pre toga sam se vozio mnogo puta i ipak je manji horor od linija 26, 50 i još nekih. Vozio sam se i u popodnevnom špicu i stizao brže nego što bih autom zahvaljujući žutoj traci na Brankovom mostu. A ako je nekome 95 baš horor, može praznijim, ali sporijim tramvajima do Ušća pa odatle na bilo koji autobus do centra. Treba računati da će većina ljudi putovati bez kofera jer je ipak u pitanju relacija nešto duža od 75 km. Očekivano je i da će se sa preseljenjem BAS-a na Novi Beograd pojačati prevoz kod železničke stanice Novi Beograd.

BG voz trenutno saobraća na sat vremena, ali bi sa završetkom radova na pruzi od Beograda ka Staroj Pazovi trebalo da saobraća češće. On je svakako dobar izbor za delove Beograda istočno od centra, ali je bitno i kakav mu je red vožnje u odnosu na vozove iz Novog Sada. Džaba što se brzo stiže, ako se čeka pola sata.

Meni je baš žao što je ukinuta Glavna železnička stanica i uopšte ne volim što vozovi voze do Prokopa jer je udaljen od centra i saobraćajno izolovan od grada. Iako mi lično više odgovara stanica na Novom Beogradu, voleo bih da vozovi i dalje idu na Glavnu.
Fruškogorac™ napisao/la:
Srednjeročno za nap. 4-5 godina kada se izgradi Novi savski most umesto starog, moći će tramvajima a možda i autobusima, da se dodje na Savski trg gde će biti ukrštanje prve dve Metro-linije kod "Beograda na vodi".
Može i danas da se dođe tramvajima sa Novog Beograda do Savskog trga. Ne znam zašto bi neko išao skroz do Savskog trga da bi presedao na metro ako može samo da pređe Most na Adi (tramvajem ili autobusom) da bi presedao metro liniju 1 ili do Sava centra (tramvajem ili autobusom) da bi presedao na metro liniju 2.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 05 mar 2021 05:22 #974

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
Postojaće više mogućnosti za dolazak do metro-linija i svako će da bira šta mu više odgovara u odnosu na pravac gde hoće da ide. Neko će birati i Savski trg da možda vidi BnV i spomenik Nemanji.

A, preseljenjem BAS će svakako morati da se uvedu nove linije, nap. linija sa 4-6 autobusa do Zelenog Venca za centar grada i presedanje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 05 mar 2021 07:47 #975

  • Billy
  • Billy's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 644
  • Primljenih Zahvalnica: 1306
  • Karma: 18
Fruškogorac™ napisao/la:
Neko će birati i Savski trg da možda vidi BnV i spomenik Nemanji.

:master: :master: :master:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Buck, sandman

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 05 mar 2021 22:29 #976

  • Neskov
  • Neskov's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 474
  • Primljenih Zahvalnica: 306
  • Karma: -14
A metro kad ce :lol: :lol: :lol:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Реконструкција пруге Суботица — Нови Сад — Београд 05 mar 2021 23:21 #977

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Људски максимум
  • Poruka: 454
  • Primljenih Zahvalnica: 913
  • Karma: 47
Fruškogorac™ napisao/la:
Neko će birati i Savski trg da možda vidi BnV i spomenik Nemanji.
Да се о томе размишљало, Главна железничка станица остала би на Савском тргу, где и треба да буде.
Вечан помен и Царство небеско жртвама НАТО агресије на Савезну Републику Југославију.
24. 3. 1999—10. 6. 1999.
Poslednja izmena: 05 mar 2021 23:25 od Чиле.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sergio-m

Реконструкција пруге Суботица — Нови Сад — Београд 06 mar 2021 07:18 #978

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
Чиле napisao/la:
. . Главна железничка станица остала би на Савском тргу, .
Da se ona nije izmestila grad i dalje ne bi imao prilaz obali Save od mnogobrojnih koloseka, pruge i magacina. Setite se kako je to nekad izgledalo.

Zato je morala da se premesti u Prokop koji nije loša lokacija, već je loša bas-veza sa centrom grada. To se često meša, jer ž.stanica "Centar" nikad nije kompletno izgradjena, kao ni poslovno-stambeni kompleks na mesto BIP-a i "Rudo" kako je planirano u PDR.



Cela ta urbanistička celina je pored autoputa i velike petlje "Mostar" i u novom projektu će biti povezana kružnom raskrsnicom sa autoputem. Trebalo bi najzad rešiti i planirano izmeštanje BIP-a i "Rudo", kao i uvodjenje novih bas-linija, nap. do Zelenog Venca.

"Predstavljen detaljan projekat za Prokop"
www.ekapija.com/news/3144889/predstavlje...da-sa-trgom-poslovni

Poslednja izmena: 06 mar 2021 08:07 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Реконструкција пруге Суботица — Нови Сад — Београд 08 mar 2021 21:42 #979

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 689
  • Primljenih Zahvalnica: 1606
  • Karma: 72
Fruškogorac™ napisao/la:
Чиле napisao/la:
. . Главна железничка станица остала би на Савском тргу, .
Da se ona nije izmestila grad i dalje ne bi imao prilaz obali Save od mnogobrojnih koloseka, pruge i magacina. Setite se kako je to nekad izgledalo.

Не причај свашта. Главна железничка станица је заузимала максимално 20% свог тог простора. Сав остали простор су заузимали делови којима ту није место а то су Београд Спољна (теретна станица за претовар контејнера), тзв. Јужна и Западна плоча (гарирање путничких вагона), ложионица за одржавање локомотива, разноразни магацини, ГАНЗ хала за поправку путничких вагона и др. Свему томе, осим Главној железничкој станици ту није било место. Била би Главна железничка станица са 10 колосека и перонима а сав остао простор је могао да се искористи за оно за шта је био планиран а не за стамбену градњу.
Нажалост, све је урађено контра и имамо то што имамо сада.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Реконструкција пруге Суботица — Нови Сад — Београд 09 mar 2021 06:49 #980

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 768
  • Primljenih Zahvalnica: 667
  • Karma: -99
Brane napisao/la:
Била би Главна железничка станица са 10 колосека и перонима . . .
Baš, pričaš svašta, jer u svim urbanističkim planovima predhodnih više decenija je planirano izmeštanje G.ž.s. Razne vlasti su najavljivale uredjenje Savskog amfiteatra, a Milošević čak postavio kaman temeljac za neki "Evropolis", ali nije se mrdnulo od planova.
www.gradjevinarstvo.rs/tekstovi/3290/820...arenju-beograd-solun

Sada se tamo uveliko gradi i nemam nameru, ni porebu da raspravlljam o opštepoznatim stvarima, a pogotovu što je to pitanje odavno rešeno. Samo da podsetim kako je nekad izgledala ta lokacija od Starog ž. mosta do Brankovog mosta.

Poslednja izmena: 09 mar 2021 07:10 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru