Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 avg 2020 20:56 #721

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 667
  • Primljenih Zahvalnica: 556
  • Karma: -95
"Pregovori sa Kinezima za brzu prugu do Niša i Preševa"

„To je ogromno ulaganje od oko dve milijarde evra, a toliko nas košta i brza pruga do Subotice do Beograda. Ipak, to je ulaganje u budućnost. Mi smo se opredelili da radimo sa kineskom kompanijom CRBC. U narednih nekoliko meseci Infrastruktura železnice Srbije, koja već razgovara sa kineskom kompanijom, ima zadatak da pripremo predlog komercijalnog ugovora”.
Kaže, takođe, da su se već obratili kineskoj vladi za odobrenje prefrencijalnog kredita budući da je to ogromna investicija. . . .
www.politika.rs/sr/clanak/459723/Pregovo...gu-do-Nisa-i-Preseva
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 avg 2020 21:31 #722

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 2027
  • Primljenih Zahvalnica: 4187
  • Karma: 27
Sta ima u Presevu?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 avg 2020 21:42 #723

  • Direktor
  • Direktor's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 206
  • Karma: 5
Nema u Presevu ali ima u Pireju, koja je kineska luka i gledaju da unaprede i prosire kapacitet zeleznickog transporta kontejnera prema Budimpesti i dalje ka Evropi.
Poslednja izmena: 04 avg 2020 21:44 od Direktor.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: nsns

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 avg 2020 22:38 #724

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 667
  • Primljenih Zahvalnica: 556
  • Karma: -95
Nova italijanska vlada je poništila sporazume oko kineskog ulaganja u luku Trst, pa je sada Madjarska kupila tih 32 hektara sa 300 metara obale za logistički centar.

Kinezi su onda kupili grčku logističku firmu PEARL ( Piraeus Europe Asia Rail Logistics) koja posluje na Balkanu, srednjoj Evropi i Bavarskoj. ( pearl-rail.com ).
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 09 avg 2020 20:18 #725

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 667
  • Primljenih Zahvalnica: 556
  • Karma: -95
Direktor napisao/la:
Nema u Presevu ali ima u Pireju, koja je kineska luka i gledaju da unaprede i prosire kapacitet zeleznickog transporta kontejnera prema Budimpesti i dalje ka Evropi.
Kad smo kod takve teme, luka u Solunu je oko 3god u rukama konzorcijuma zapadno-evropskih firmi :
www.ekapija.com/news/1980626/grcka-proda...inski-deo-luke-solun

Veći deo robe iz grčkih luka Pirej i Solun će prolaziti pravcem preko Srbije.
plutonlogistics.com/vodni-transport/luka...-terminale-u-srbiji/
Poslednja izmena: 09 avg 2020 20:19 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mlata

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 13 avg 2020 20:36 #726

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 6946
  • Primljenih Zahvalnica: 26511
  • Karma: 190
Osvanula tabla u Kisačkoj.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kasko, Duja, TurboMaximus, valjan

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 13 avg 2020 21:47 #727

  • Ilke
  • Ilke's Avatar
  • Na mreži
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 335
  • Primljenih Zahvalnica: 369
  • Karma: 5
Kad Kinezi krecu svoj deo?

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 13 avg 2020 21:56 #728

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4514
  • Primljenih Zahvalnica: 9132
  • Karma: 95
Ilke napisao/la:
Kad Kinezi krecu svoj deo?

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

2021.


Sent from my iPad using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 avg 2020 04:09 #729

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 667
  • Primljenih Zahvalnica: 556
  • Karma: -95
Na ovom delu pruge će se graditi i dva Intermodalna terminala u Batajnici i Makišu - Beograd. Tako će pored luka u NS, BG i Pančevu biti i tzv. "suve luke" za pretovar kontejnera.

www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=15&nav_id=1695761
.
Poslednja izmena: 14 avg 2020 04:12 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 avg 2020 09:27 #730

  • Direktor
  • Direktor's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 206
  • Karma: 5
Mi vec imamo odavno kontejnerski terminal na Makisu koji je povezan zeleznicom sa Rijekom i funkcionise vec bar 30 godina i to katastrofalno. Tranzitno vreme zna da bude i po 10 dana. Drzavna firma pa im se moze :sick:
Pored njega, postoji i u Dobanovcima Nelt terminal koji koristi kineska kompanija Cosco za svoje terete i ona je povezana i sa lukom Rijeka i sa lukom Pirej.
Direktor terminala na Makisu je dao otkaz i otvorio je taj novi terminal u Pancevu.

Ako nekoga interesuje nesto oko intermodalnog kontejnerskog transporta, neka pita - time se bavim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 avg 2020 09:31 #731

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4514
  • Primljenih Zahvalnica: 9132
  • Karma: 95
Možeš li nam u kratkim crtama objasniti kako u realnosti to izgleda? Moze i na primeru Nelt ili Cosco
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 avg 2020 09:33 #732

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 667
  • Primljenih Zahvalnica: 556
  • Karma: -95
U Makišu se izgradio novi terminal (?), a postoji i manji u Sremskoj Mitrovici.

infrazs.rs/2019/11/pocela-izgradnja-novo...-terminala-u-makisu/
Poslednja izmena: 14 avg 2020 09:39 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 avg 2020 10:03 #733

  • Direktor
  • Direktor's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 206
  • Karma: 5
Tako je, postoji i u Mitrovici - Leget i on odlicno funkcionise.

Nelt = Cosco

Recimo da bukiramo/zakupimo 1x40 HC kontejner za izvoz all in do Sangaja preko Dragona, koja je zapravo kancelarija firme Cosco u Srbiji. Kamion sa kontejnerskom prikolicom dolazi na terminal i kupi prazan kontejner i sa njim ide na mesto utovara. Nakon toga, vraca se na terminal gde se kontejner pretovara sa kamiona na sam terminal viljuskarom i ceka prvi polazak voza koji ide za Rijeku/Pirej, a to je obicno 2-3 puta nedeljno. Tranzitno vreme do Pireja je nekih 7 dana, a do Rijeke nesto krace. Skoro svi kontejneri koji isplovljavaju iz Rijeke idu do Pireja tkzv fiderima, manjim brodovima i u Pireju se utovaraju na brod maticu koji ih prevozi do krajnje destinacije, u ovom slucaju do Sangaja.

Ovo je otprilike primer kako funkcionise brodar Cosco. Recimo, Maersk/MSC brodari imaju direktne linije iz Rijeke do Kine i oni se mogu otpremati preko Makisa, Legeta ili preko Panceva. Postupak je manje vise isti ali oni otpremaju kontejnere samo do Rijeke.

Zeleznicki transport jeste za nijansu jeftiniji ali je tranzitno vreme duze. U slucaju da kontejner natovaris na direktan kamion ujutru, on je do uvece, eventualno do sutradan ujutru u Rijeci.

U poslednje vreme se razvija i zeleznicka linija iz Kine do Poljske i Madjarske koja je konkurencija brodskom/avionskom transportu i tu je veliki potencijal. Cena je nesto vise od brodskog, a jeftinija od avionskog dok je tranzitno vreme krace od brodskog. Sve se svodi na potrebe klijenta.

Mi u Srbiji najcesce koristimo Rijeku za uvoz/izvoz, eventualno za juzne krajeve se moze koristiti luka Bar. Dostava do Kopra je nesto skuplja tako da se bas i ne isplati koristiti ga pored Rijeke.


Sve u svemu, zeleznicki transport itekako ima potencijal u Srbiji i razvio se u poslednjih par godina ali i dalje nije to-to. Pretpostavljam da neko ima interes da bude tako, mozda lobi iz drumskog transporta? Setite se samo kamenovanja vozova po Srbiji od strane nekih giliptera koje su unajmili autobuski prevoznici.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Buck, kasko, Brane, Blavak, Mikins, valjan, mel, zlaja, nsns

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 avg 2020 10:28 #734

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4514
  • Primljenih Zahvalnica: 9132
  • Karma: 95
Hvala Direktore. Zanimljivo je to sto kazes da je zeleznicki transport za nijansu jeftiniji. Bio sam ubedjen da je velika razlika poslati kompoziciju kontejnera u odnosu na toliki broj kamiona.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 avg 2020 10:56 #735

  • Direktor
  • Direktor's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 206
  • Karma: 5
Pa pazi, donekle jeste jefitniji ali recimo na primeru uvoza - imas dodatne manipulativne troskove na terminalu + moras platiti kamion koji ce dostaviti kontejner na npr podrucje Beograda sto iznosi 120-150 EUR. Sad ovako ne mogu da se setim napamet ali mislim da je razlika izmedju kamionskog i zeleznica+kamion dostave do Novog Sada nekih 100ak EUR. Nekome je to puno, a nekome ko vozi robu od 100.000 EUR to ne znaci nista i taj neko bi najradije hteo ako moze da se teleportuje kontejner iz Kine do Srbije i platio bi koliko god treba. Ima i varijanta da se roba iz kontejnera pretovari na obican sleper, koji je jeftiniji jer ne mora posle da vraca prazan kontejner nazad na terminal.

Ima tu milion varijanti i kalkulacija :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 avg 2020 12:52 #736

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 667
  • Primljenih Zahvalnica: 556
  • Karma: -95
"Srbija dobija moderan centar za upravljanje železnicom"

"Jedinstveni dispečerski centar nalaziće se u železničkoj stanici Beograd Ranžirna u Makišu i biće prvi takve vrste u regionu. . . Novi JDC činiće Operativno upravljački i nadzorni centar Srbije u Makišu, sa regionalnim dispečerskim centrima u Novom Sadu, Nišu i Požegi. . . "

www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=13&nav_id=1718870
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 16 avg 2020 09:37 #737

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 77
  • Primljenih Zahvalnica: 434
  • Karma: 4
Претпостављам да ће ово бити прелаз док не ураде подвожњак на месту садашњег прелаза пруге за Садове.



Ставили су и шине..
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, sandman, Brane, sasar, Blavak, Mikins, valjan, Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 21 avg 2020 22:18 #738

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 77
  • Primljenih Zahvalnica: 434
  • Karma: 4
Отишла цела композиција негде од Петроварадина према Ср.Карловцима. Отићу сутра на станицу да видим да нису почели постављање шина

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, kasko, Duja, sandman, TurboMaximus, sasar, valjan

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 22 avg 2020 10:24 #739

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 77
  • Primljenih Zahvalnica: 434
  • Karma: 4
Стоји на станици у Пезосу

Још слика са ж.станице Петроварадин






Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, sasar, Blavak, valjan

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 22 avg 2020 10:44 #740

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4514
  • Primljenih Zahvalnica: 9132
  • Karma: 95
Stajalo je tu tri reda vagona, pa ne znači da nije nešto otišlo dalje. Vidi gore slike.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru