Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Zeleznicka stanica Petrovaradin 19 maj 2020 10:19 #641

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4350
  • Primljenih Zahvalnica: 8909
  • Karma: 95
Da ali sam ocekivao da postoji neki projekat, pa da vidimo kako ce to sve u buducnosti izgledati sve zajedno sa toaletom i peronima:
www.nsbuild.rs/forum/autoput-magistrale-...grad?start=100#66966
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 19 maj 2020 14:50 #642

  • Dule89
  • Dule89's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 12
  • Primljenih Zahvalnica: 4
  • Karma: -1
Izvinjavam se što možda previše pitam, al razumite me, živim u Sadovima :) ovaj podzemni prolaz...da li je projektovano da i on bude otvoren sa strane Sadova? Da li će tuda neko ko živi u Sadovima moći da se poponje do perona?
Хомер napisao/la:
То је у наставку Мостарске улице. Онај стари пролаз испод пруге, сликао сам га раније. Сада то разбијају већ 10так дана. Тешка бетончина. Ту ће ваљда бити пешачки пролаз за Садове, јер ће пруга бити ограђена па неће моћи ко сад да је прелазе.
Станица у Пезосу ће бити само реновирана, једино део са wc-ом ће бити нов и тај подземни пролаз за два перона.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 19 maj 2020 17:12 #643

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 54
  • Primljenih Zahvalnica: 313
  • Karma: 2
Dule89 napisao/la:
Izvinjavam se što možda previše pitam, al razumite me, živim u Sadovima :) ovaj podzemni prolaz...da li je projektovano da i on bude otvoren sa strane Sadova? Da li će tuda neko ko živi u Sadovima moći da se poponje do perona?
Хомер napisao/la:
То је у наставку Мостарске улице. Онај стари пролаз испод пруге, сликао сам га раније. Сада то разбијају већ 10так дана. Тешка бетончина. Ту ће ваљда бити пешачки пролаз за Садове, јер ће пруга бити ограђена па неће моћи ко сад да је прелазе.
Станица у Пезосу ће бити само реновирана, једино део са wc-ом ће бити нов и тај подземни пролаз за два перона.
Радник на Ж.Станици ми је рекао да је подземни пролаз веза и за пероне и Садове.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dule89

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 22 maj 2020 21:21 #644

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 151
  • Primljenih Zahvalnica: 587
  • Karma: 10
danas sam prosao ispod nadvoznjaka na temerinskoj ulici, i vidim da su ocisceni placevi i sa leve i desne strane temerinske ulice uz nadvoznjak.
pretpostavljam da se pravi novi paralelni nadvoznjak?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 22 maj 2020 22:05 #645

  • MekDonel
  • MekDonel's Avatar
  • Na mreži
  • Vodonoša
  • Poruka: 17
  • Primljenih Zahvalnica: 28
  • Karma: 1
Koliko znam, moraće da postoji više koloseka prema stanici, pošto za brze vozove inače ide dvokolosečna umesto jednokolosečne pruge, pa s time u vezi, boj koloseka uvek računaš duplo. Ako grešim, neka me neko ispravi
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 maj 2020 11:10 #646

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 54
  • Primljenih Zahvalnica: 313
  • Karma: 2
Напредује





Потез према мосту

Poslednja izmena: 23 maj 2020 11:11 od Хомер.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, kasko, mrnjavi, Brane, sasar, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 maj 2020 15:39 #647

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4350
  • Primljenih Zahvalnica: 8909
  • Karma: 95
Video na linku RTS-a
www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/ekono...surbek-sultanov.html
Да ли је ванредно стање успорило радове на најзахтевнијој деоници пруге Београд – Нови Сад
Пролеће је требало да донесе интензивирање радова на изградњи деонице брзе пруге од Старе Пазове до Новог Сада, јер је још у фебруару је било урађено више од половине планираних радова на целој деоници. Најизазовнији делови, вијадукт и тунел, су били већ 80 одсто готови, а изграђено је и 35 километара колосека. Да ли је ванредно стање успорило радове, и како се радило у тим условима, као и даљим плановима за РТС говори Мансурбек Султанов, директором "РЖД интернешенел" у Србији.

Мансурбек Султанов је, гостујући у Јутарњем програму РТС-а рекао да се радови на изградњи деонице брзе пруге од Старе Пазове до Новог Сада одвијају по плану, а да у неким деловима, радови иду и пре динамике извођења радова.

"Вијадукт је завршен 97 одсто. Он има 118 распонских конструкција од којих је 112 урађено", рекао је Султанов и додао да ће радови бити завршени у року - до септембра 2021. године.

Према његовим речима, највише потешкоћа у изградњи задавала је уникатна геологија терена.

Гост Јутарњег програма потврдио је да ће брзина којом ће се возови кретати овом деоницом износити до 200 километара на сат.

Говорећи о изградњи новог модерног Диспечерског центра наводи да ће он бити један од најмодернијих у овом делу Европе.

"Добили смо зелено светло, направили уговор и кренули са пројектовањем. Диспечерски центар ће покривати 2.000 километара најважнијих железничких пруга, око 500 објеката, 150 станица, 1.500 километара оптичке мреже", објашњава Султанов.

Додаје да је задатак потпуна дигтализација.

Наводи да је по налогу председника Србије и под патронатом Зоране Михајловић организована посета стручњака из Србије Русији како би видели како функционишу четири највећа диспичарска центара у Евроазији.

Истиче да саобраћајна мрежа представља огледало једне земље.

"Било ко ко долази у земљу прво види у зависности којим је превозом дошао - писту, аеродром, терминал, и железничку станицу. Ово јесте лице земље.", истиче Султанов.

Објашњава да су се радови уз посебне дозволе одвијали и током пандемије коронавируса.

"Уз поштовање свих мера наставили смо рад. Радило се и викендом, било је између 800 и 1.000 радника, добили смо и дозволу за кретање, наш темпо рада није пао", наводи Султанов.

Додаје да су се током пандемије сусретали са проблемом око набавке материјала, али да су исти решавали тако што су користили постојеће залихе.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 31 maj 2020 10:33 #648

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 54
  • Primljenih Zahvalnica: 313
  • Karma: 2
Некако је успео


Избетонирано

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, kasko, mrnjavi, Duja, sasar, Blavak, valjan, Eldarion, nsns

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 31 maj 2020 18:30 #649

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 257
  • Primljenih Zahvalnica: 842
  • Karma: 25
Juče sam čuo vest koja mi je prvo bila smešna, a onda sam čitao na:

www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/ekono...grad-budimpesta.html

pa vidim da je možda i delimično tačna. Pruga će negde imati četiri koloseka.

To "negde" je ključna razlika od onoga što sam razumeo na televiziji, i onoga što piše na sajtu RTS.

Sigurno je da pored Karlovaca neće biri četiri koloseka (osim na stanici), iako je vest zvučala tako optimistički.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 31 maj 2020 19:45 #650

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 64
  • Primljenih Zahvalnica: 257
  • Karma: 8
Četiri koloseka će biti od Batajnice do Stare Pazove, a na ostatku trase (Prokop - Batajnica i Stara Pazova - Subotica) dva koloseka. Kod Batajnice se na prugu Beograd - Stara Pazova - Novi Sad priključuje teretna obilazna pruga (osim u izuzetnim slučajevima, teretni vozovi ne saobraćaju kroz Beograd već obilaznom prugom koja ide sličnom trasom kao i drumska obilaznica), a kod Stare Pazove se razdvajaju pruge za Novi Sad (Suboticu) i Šid. Zato je deonica Batajnica - Stara Pazova usko grlo pa se dodaju još dva koloseka i biće ih ukupno četiri, dva za putnički (maksimalna brzina 200 km/h) i dva za teretni saobraćaj (maksimalna brzina 120 km/h).
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, Duja, sandman, das ivon, Trpovski, valjan, Eldarion, Istraživač, Jungle_Mania, Hamilton, nsns

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 jun 2020 13:50 #651

  • Buck
  • Buck's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1103
  • Primljenih Zahvalnica: 2095
  • Karma: 86
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, mrnjavi, TurboMaximus, das ivon, Blavak, Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 jun 2020 16:57 #652

  • MekDonel
  • MekDonel's Avatar
  • Na mreži
  • Vodonoša
  • Poruka: 17
  • Primljenih Zahvalnica: 28
  • Karma: 1
Za novosadsku stanicu je krajnje vreme da se uredi kako valja. Čak ne bi trebalo ni da iziskuje preeviše izmena, jer zgrada sama po sebi je solidna i kvalitetno građena. Jedino mi se ovi testerasti krovovi na peronima ne doimaju, al to je samo pitanje ukusa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: NS arhitekt

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 jun 2020 19:03 #653

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 833
  • Primljenih Zahvalnica: 1854
  • Karma: 22
Ali se uklapaju sa testerastim krovom glavne stanične zgrade

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 jun 2020 00:33 #654

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2298
  • Primljenih Zahvalnica: 2258
  • Karma: 114
Da su talase na nadstrešnicu preneli samo kao detalj, još bi i imalo smisla. Ovo liči na pijacu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 jun 2020 08:50 #655

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4350
  • Primljenih Zahvalnica: 8909
  • Karma: 95
Meni je besmisleno u 21.veku nemate nastrasnicu celom sirinom. Cemu razmak izmedju perona. Sve lepo spojiti, nema kise, snega, vetra...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, TurboMaximus, Brane, RM77, Bogdus, mel, nsns

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 jun 2020 10:09 #656

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1629
  • Primljenih Zahvalnica: 3483
  • Karma: 17
Da, to pravilo bi trebalo da vazi za velike zeleznicke stanice.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 jun 2020 10:27 #657

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4177
  • Primljenih Zahvalnica: 5508
  • Karma: 238
Moglo je da bude i cik-cak i spojeno, kao u Beču.

‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Duja, Blavak, valjan, Eldarion, nsns

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 jun 2020 12:23 #658

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4350
  • Primljenih Zahvalnica: 8909
  • Karma: 95
Upravo tako
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 jun 2020 18:53 #659

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 3782
  • Primljenih Zahvalnica: 2503
  • Karma: 63
Uf, ta nova u Beču je vrh. Baš sam išao u Peštu odatle. :) Sledeći put NS - Pešta :lol:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 jun 2020 22:31 #660

  • darkangel
  • darkangel's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 7
  • Primljenih Zahvalnica: 20
  • Karma: 0
SlanaBara napisao/la:
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
Mene jako interesuje zasto je morao da se radi vijadukt u Cortanovcima? Dunav nikada nije bio tako visok da ugrozi predhodnu traku. Puno drveca je poseceno, unisteno je bogato arheolosko nalaziste.

Prema informacijama sa interneta najviši stub je visok 25 metara, to je visina zgrade sa 8-9 spratova. Neracionalno je praviti toliki nasip, i to još na lošem i plavnom tlu. Ovako će stubovi vijadukta preko šipova biti oslonjen na tlo veće nosivosti. A zašto je kota nivelete toliko iznad kote teretna? Zato što teren nije ravan, Čortanovci su na oko 130 m, a Karlovački vinogradi na oko 80 m nadmorske visine. Tu razliku treba savladati tako da se ispoštuje maksimalni nagib nivelete koji se kod pruga meri u promilima. Google Earth kaže da je rastojanje stanica Čortanovci i Karlovački vinogradi po novoj trasi oko 5400 m, a pošto je visinska razlika 50 m, nagib je 9,26 promila. Naravno, ovo je okvirno jer nemamo tačne podatke o niveleti pruge i stacionažama. U ovom pravilniku (www.paragraf.rs/izmene_i_dopune/030916-p...leznickih_pruga.html) piše da je maksimalni nagib nivelete pruge 12,5 promila za pruge sa brzinama većim od 120 km/h. Ne znam koliko je kod brzih pruga, ali ovo je u suštini pruga za mešoviti saobraćaj (putnički i teretni) tako da ne bi trebalo da nagib bude veći od 12,5 promila.

Inače, srušene su kuće u Temerinskoj sa severne strane pruge tako da će verovatno uskoro početi radovi i od Petrovaradina do Novog Sada.
Slika govori vise od hiljadu reci, no nazalost nemam u vecoj rezoluciji.
Prilozi:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: nsns
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru