Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 mar 2023 18:36 #1681

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 634
  • Primljenih Zahvalnica: 2953
Реконструкција железничке станице у Новом Саду улази у нову фазу, због чега ће почетком априла путници у станичну зграду улазити у делу у ком се налази потходник, односно „испод сата”, а одатле ићи до перона.

Како сазнајемо од помоћника руководиоца пројекта изградње брзе пруге од Новог Сада до Суботице Веселина Симовића, у том простору биће благајна, картомат, чекаоница и тоалет како би се превоз путника неометано одвијао. До ове промене у начину функционисања путника у станици долази зато што почињу радови у крилу Б, средишњем делу зграде у ком је велики хол са шалтерима, који је прошле године делом уређен због пуштања у саобраћај брзе пруге. Сада су на помолу послови већег обима.

Првих дана априла, према плану, треба да почне реконструкција крила Б, која подразумева замену плафона, фасадне столарије, осветљења, мермерних плоча и изградњу галерије – каже Веселин Симовић. – У питању су обимни радови за које се процењује да ће трајти око четири месеца. Скеле за замену столарије раније су постављене и спремене за почетак тог посла. Место с ког ће возови полазити и на које ће пристајати на перон такође је померено ка крилу А, у ком се изводе завршни радови.

По Симовићевим речима, у пословном делу зграде, такозваном крилу А, комплетно је обновљен други спрат и усељене канцеларије. Још увек се радови изводе на првом спрату где ће бити јединствени диспечерски центар за управљање саобраћајем на брзој прузи.

У финишу су и радови на перонима. У оквиру изградње пруге за велике брзине возова од Београда преко Новог Сада до Суботице, односно границе са Мађарском, железничка станица у војвођанској престоници добила је три нова перона са надстрешницама, док је досадашњи реконструисан. Завршени су и колосеци којих је сад у станици три мање него пре, односно шест.

Због изградње нових перона утолико је продужен и модернизован потходник, у ком мајстори тренутно облажу подне и зидне површине мермерним плочама. Нови део потходника дуг је 30 метара и чини га и степенишна конструкција, којом ће се излазити на новосаграђене пероне.

Цео потходник је дугачак око 60 метара, а са прилазним степеништем и лифтовима његова корисна површина је око 800 квадратних метара. На истом месту је у току уградња лифтова којима ће путници такође моћи да стигну до перона, као и изградња лифтовског окна у оквиру крила А.

Након крила Б, на ред долазе и преостала два дела зграде – крила Ц и Д, која су мање захтевна што се тиче реконстукције имајући у виду да у њима нема путника – каже Симовић. – Надам се да ће до краја године сви радови у станици бити окончани.

Брзу пругу од Новог Сада до границе са мађарском, укључујући и реконструкцију новосадске железничке станице гради кинески конзорцијум „China Railnjay International” и „China Communications Construction Company”, који је ангажовао подизвођаче из више српских фирми.

Поред кампа који су Кинези изградили код Ранжирне станице у Новом Саду на почетку радова, у међувремену је отворен још један на Сајлову, на ком се лагерују материјал, железнички прагови, шине, туцаник… Биће то база у којој ће они склапати шинска поља и одатле дистрибуирати дуж трасе коју граде.

Пруга Нови Сад – Суботица дуга је 108 километара. То је трећа деоница пруге за велике брзине од 200 км/сат од Београда до границе са Мађарском. Прву, од Старе Пазове до Новог Сада од 40,4 километра изградила је руска компанија „РЖД Интернешнел“, а другу од Београда до Старе Пазове исти кинески конзорцијум који је задужен и за последњи део прве брзе пруге у Србији.

На читавој траси од Новог Сада до Суботице у јеку су радови. Према пројекту, од Новог Сада до Суботице треба да буде подигнуто 58 нових објеката:

30 надвожњака, 13 подвожњака, пет галерија, као и по два пешачко-бициклистичка pothodnika и потпорне конструкције уз галерију. Биће изграђена два вијадукта - у Врбасу дуг 1.465 метара, а у Малом Иђошу од пола километра, као и четири мостовске конструкције преко канала Дунав-Тиса-Дунав.

Осим у Новом Саду, пројектом је предвиђена реконструкција још осам железничких станица – у Сајлову, Кисачу, Степановићеву, Змајеву, Бачкој Тополи, Жеднику, Наумовићеву и Суботици, док ће Руменка, Врбас и Ловћенац добити нове станичне зграде.

Вредност радова је 1,16 милијарди долара, а рок за завршетак крај 2024. године.

www.dnevnik.rs/novi-sad/rekonstrukcija-z...radu-ispod-sata-foto
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, ranko su ns, kasko, mrnjavi, Duja, Brane, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, saleamns, OneLove, TicaNs

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 11 apr 2023 21:29 #1682

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Staticari, pitanje:

Da li moze bez ovih crnih dijagonalnih sipki ili su one tu da podupiru?
I, posto ce odgovor verovatno biti da, da li smatrate da treba da se malo ulepsaju, maskiraju?

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 apr 2023 16:54 #1683

  • Direktor
  • Direktor's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 242
Recimo da se ofarbaju u boje zastave pa da se slaze sa Sokolom i Limanom?

:troll:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sasar, Djordje Cvarkov, Kajpers_belt

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 apr 2023 19:53 #1684

  • sergio-m
  • sergio-m's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1236
  • Primljenih Zahvalnica: 1657
pa zar te crne sipke ne drze nadstresnicu nad ulazom i celom duzinom fasade?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neusatz!

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 apr 2023 20:09 #1685

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8418
  • Primljenih Zahvalnica: 35945
Pronaäoh neke starije 8pre nekih 2-3 nedelje9 video zapise iz SU.




Ima na tom kanalu joú video zapisa, al su stariji, pa kome ne smeta...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, Duja, valjan, mmirkovic, saleamns

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 19 apr 2023 18:12 #1686

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 634
  • Primljenih Zahvalnica: 2953
Završen podhodnik za perone u Železničkoj stanici Novi Sad

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, mrnjavi, Blavak, valjan, lala021ns, saleamns, TicaNs

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 20 apr 2023 11:29 #1687

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 634
  • Primljenih Zahvalnica: 2953
U Novom Sadu polaganje koloseka za brzu prugu - dokle se stiglo

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sergio-m, mrnjavi, Duja, Blavak, valjan, MVBG1, lala021ns, saleamns, Dimi3e, TicaNs

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 01:00 #1688

  • Conecto
  • Conecto's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 80
  • Primljenih Zahvalnica: 419
Ovih dana krenula je rekonstrukcija i glavne stanične zgrade železničke stanice.
Krenulo se sa rušenjem plafona i razbijanjem postojećih stakala.









Da li neko zna da li će posle ovoga uslediti prava rekonstrukcija platoa, tj. potkovice ispred stanice, kao i parkinga i Šumica? Po renderima to deluje takodje kao da će se raditi jer ima potpuno novi izgled.
Poslednja izmena: 28 apr 2023 01:01 od Conecto.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, sergio-m, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, sasar, Blavak, valjan, vladulns

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 15:24 #1689

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 305
  • Primljenih Zahvalnica: 817
Nisam pogledao projekat / render. Ali ja bih ovde ugradio ona rotirajuca vrata (kao u Promenadi), puta 2.
Kontam da bi golubovi manje ulazil (iako se oni uvek snadju) :D

I da, svakako, parking je vise nego neophodan. Mnogo ljudi putuje u Beograd na posao a da pre toga mora doci autom. Mada realno mogu i busom ali to je vec neka druga tema :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 16:05 #1690

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Gde bi ti jos jedan parking pored postojeceg?

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 16:38 #1691

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 305
  • Primljenih Zahvalnica: 817
/delete
Poslednja izmena: 28 apr 2023 16:46 od tetris.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 16:43 #1692

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 305
  • Primljenih Zahvalnica: 817
Iza Meka tamo. Recimo (da, znam da bi se uništila zelena površina)
Ili da se napravi neka montažna garaža na sprat (kao u centru) ovde na ovom žutom parkingu.

Nije da baš nema gde...

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 16:44 #1693

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3840
  • Primljenih Zahvalnica: 8976
Jebli vas vise i automobili i parkizni i garaze.
Zavrtite malo pedale.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai, Brane, Billy, eegor84

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 16:50 #1694

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 305
  • Primljenih Zahvalnica: 817
Ta što da se jediš :D
Ja dolazim peške na stanicu, ako će ti biti lakše :)
Poslednja izmena: 28 apr 2023 16:54 od tetris.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 17:24 #1695

  • TicaNs
  • TicaNs's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 48
  • Primljenih Zahvalnica: 331
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan, vladulns

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 18:08 #1696

  • eegor84
  • eegor84's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 96
  • Primljenih Zahvalnica: 119
Garaza na sprat na tom mestu kao jedina i najbolja opcija sto se tice auta. Ali realno najbolja opcija je dobar gradski prevoz
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, sasar

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 19:20 #1697

  • Mr.M
  • Mr.M's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 78
  • Primljenih Zahvalnica: 77
zasto na sprat pobogu pa bar tu moze da se kopa.. sto ispod ovog parkinga postojeceg sto ispod ovog platoa
.. sto vise podzemnih garaza to manje auta na ulicama ... lepse bi grad puno izgledao...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 apr 2023 20:56 #1698

  • eegor84
  • eegor84's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 96
  • Primljenih Zahvalnica: 119
Ok, moze pod zemlju i do jednog sprata uvis :okay:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 29 apr 2023 23:13 #1699

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
Само што онда цена паркирања неће бити 30 дин./сат и 95 дин./дан већ много више.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 apr 2023 10:14 #1700

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Trebalo je predvideti trzni centar uz stanicu tipa Merkator velicine uz parking pa da vidite koliko bi to jos privuklo putnika vozu i napravilo stanicu atraktivnijom.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru