Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 09 apr 2018 18:09 #3861

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 407
  • Primljenih Zahvalnica: 6348
  • Karma: 304
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-04-09; Odgovori na pitanja.


Danas – odgovori na pitanja sa Foruma, postavljena u međuvremenu.


Pitanje
Kasko #3762:
A organizovan je bio i brod kako bi što više asociralo na legendu o Žeželju i čamcu”.

Odgovor
Niko od službeno prisutnih firmi i pojedinaca na testu probnog opterećenja mosta nije organizovao ikakav prolaz broda ispod mosta.
Taj brod na Dunavu retko ko od nas na mostu je uopšte zapazio. Ja sam ga video prvi put na fotografiji sa ovog Foruma.


Pitanje
Bili #3766:
Zašto je odlučeno da se probno opterećenje vrši sa troosovinskim kamionima mase 24 tone, kada se u NS bez problema moglo naći 30-40 četvoroosovinskih ukupne mase 40 tona

Odgovor
Kamioni sa tri osovine su kratki, sa malim razmakom osovina.
S obzirom da su osovinski pritisci kamiona ograničeni standardom, (propisana su najveća opterećenja po jednoj osovini, na dve osovine, kao i na tri osovine, bez obzira na ukupnu bruto-masu kamiona), teži kamion ne znači istovremeno i veće opterećenje na most, [kN/m ili t/m mosta].
Kamioni sa tri osovine, sa svojim kratkim razmacima osovina, se približavaju jednako podeljenom opterećenju na mostu, što se i tražilo.


Pitanje
Davorm #3768:
“… kada ce biti zavrsene pristupne saobracajnice, odnosno kada ce preko mosta krenuti drumski saobracaj?”

Odgovor
Nemam ni kakvog uvida u taj posao, to je gradnja po drugom ugovoru.
Najbolje je da se uključi neko od neposrednih aktera – izvođač i/ili nadzor – i da direktno, iz prve ruke, saznamo kako zaista stoje stvari.


Pitanje
Lionking #3776:
“kako je moguce da se most pusta u saobracaj i koristi, kad jos ni rezultati testa opterecenja nisu obradjeni ? bez bilo kakvih sumnji u kvalitet i to da li most moze to da izdrzi, ali valjda postoje neka pravila i procedure koje treba da se postuju ?”

Odgovor
Već je odgovoreno ranije na ovo pitanje, ali da ponovimo.
Naravno da nije moguće puštanje mosta u saobraćaj bez potvrde da je test probnog opterćenja, kao i svi prethodni radovi i testovi, uspešno završen. Potvrde su u obliku pisanih dokumenata sa potpisima odgovornih firmi i lica.

Razmišljanja
Trpovski #3782:
Pa to znači da se naša tema uskoro polako gasi.
Kakva praznina u srcu.
Znao sam da će nam ovi iz Beograda kad tad stati na kraj.
Treba da organizujemo jedan susret pred kraj, možda u Sremskim Karlovcima.
Dođete svi vozom a posle kako se ko snađe
.”

Bogdus #3783:
Forum ce definitivno biti pustije mesto...”

Osvrt na razmišljanja
Prijatelji, tema se gasi onda kad je svi mi ugasimo. Lično mislim, da smo još uvek daleko od tog trenutka.


Reakcija
Bojovicev most #3784:
Уместо на форуму људи ће бити на самом мосту, а то је далеко важније!!
Новосађани, мост вам је толико диван, да сам убеђен да ова тема још дуго неће замрети. Овако прелеп, непрекидно ће бити у објективу готово сваког ко му се приближи, а нема бољег места да се нека од тих фотографија и објави од овог форума - на радост нас који немамо прилику да га видимо уживо! Срећан вам Нови мост Новосађани
!!”

Komentar na reakciju
Apsolutno pozitivna reakcija, ne zato što sadrži pohvalu za most, nego zato što izražava radost zbog jednog velikog objekta koji svi dobijamo, Novi Sad posebno. Pridružujem se i ja: Srećan vam novi most Novosađani!


Pitanje
Vosa #3786:
Da li se saznalo kad se pusta rasveta?”

Odgovor
Nisam upućen, ali raspitaću se.
Mislim da bi most mogao i trebao da bude potpuno osvetljen, i javnom, i dekorativnom rasvetom, čim se dovrše maske na ogradama. Radovi na prilazima ne ometaju večernji i noćni izgled mosta. Omogućava se i dodatni pogled na novi noćni vizuelni simbol grada.


Odgovor MVBG1
MVBG1 #3836:
Najzad nadjoh vremena da odgovorim inženjeru pošto tek sad dodjoh kuci …”

Reakcija na Odgovor
Hvala Vam MVBG1!

Hvala zbog dva razloga najmanje:

- Vaši redovi su reakcija čoveka koji radi, voli svoj posao i živi sa svojom zajednicom, ne gubeći vreme i energiju na kvazi političke osvrte povodom svega i svačega.
Takva je i ogromna većina komentara na ovom Forumu, ljudi koji su pozitivno orijentisani prema životu, ne trujući sebe i druge negativnim rečima koje obično nemaju ni kakve veze sa temom Foruma. Koliko je samo ovih godina napravljeno snimaka iz vozova na Privremenom mostu! To sigurno nisu bili ljudi koji se vozikaju vozovima nemajući pametnijeg posla, nego dobronamerni građani u odlasku/dolasku sa posla, sa predavanja u školi, fakultetu, zainteresovani za napredovanje jedne velike gradnje i razvoj svog grada.

- Vaš komentar prolaska voza preko mosta potvrđuje da smo pogodili temu, tj. da je most dinamički krut, što je i bio jedan od tri glavna tehnička cilja projekta u celini.

Hvala Vam, naravno, i na pohvalama izgledu mosta, (mada o ukusima ne vredi raspravljati).

Najzad, molim Vas, kao profesionalca na železnici, za informaciju o dozvoljenim brzinama vozova na starom mostu, naravno ako ste uopšte u mogućnosti da dođete do takve informacije. Verovatno ste videli u mom prošlom postu citat posta jednog građanina sa drugog sajta, o veoma sporim vozovima na starom mostu.


Pitanje
Ilke #3837:
“Zna se da su glavni izvodjaci mosta italijansko-spanski konzorcijum, zanima me u kojoj su meri njihovi gradjevinci ucestvovali u izgradnji ili je u pitanju cist inzinjering, zna li ko?”

Odgovor
Pitanje je odlično. Ukratko:
- firma Azvi, Sevilja, Španija: inženjering-firma;
- firma Taddei, L Akvila, Italija: proizvodna firma, visokog tehničkog nivoa, fabrički proizvela čeličnu konstrukciju mosta odličnog kvaliteta; nažalost, bankrotirala;
- firma Horta Koslada, Madrid, Španija: nije učestvovala u poslu; ostala samo u nazivu konzorcijuma.

Firme iz Srbije, kao podizvođači, na tehnički najvažnim zadacima:
- projektovanje: DEL ING d.o.o., Beograd - konstrukcija mosta; ENCODE d.o.o., Beograd - svi ostali projekti, (stubovi i fundiranje, gornji stroj pruge, kontaktna mreža, sistem za odvodnjavanje, osvetljenje, ...);
- sastavljanje konstrukcije i zagat srednjeg stuba: Mostogradnja a.d., Beograd;
- montaža privremenih stubova za lansiranje i horizontalni oslonci na srednjem stubu: IMD, d.o.o., Beograd;
- sveži beton: Karin Komerc d.o.o, Novi Sad;
- zaštita od korozije i hidroizolacija: Antikor d.o.o., Beograd;
- stubovi 1, 2, 4 i 5: Axa Inženjering d.o.o., Novi Sad;
- probno opterećenje I monitoring: Fakultet tehničkih nauka Univerzizeta u Novom Sadu, na čelu konzorcijuma od pet firmi;
Itd.

U posebnoj monografiji o izgradnji mosta, posle potpunog puštanja mosta u saobraćaj, biće objavljen kompletan spisak podizvođača.

Po mom mišljenju, srpske firme su apsolutno mogle da budu i glavni izvođači, kao nekad u SFRJ.
Međutim, i ovako u ulozi podizvođača, zaslužuju daleko bolji tretman u javnosti. Naši zvaničnici i mediji ih listom potpuno prećutkuju!


Pitanje
Otis.Driftwood.Ressurected #3841:
Da li ce se montazno demontazni most ukloniti potpuno ili ce ostati stubovi i sipovi?”

Odgovor
Privremeni most se u potpunosti uklanja. Ne samo konstrukcija mosta nego i stubovi, zajedno sa svojim šipovima.
Svi šipovi se seku na nivou dna reke, ništa ne sme da štrči. Razlog je izbegavanje vrtloženja vode oko prepereke, odakle nastaju produbljivanja i nasipanja dna.


Utisak sa puštanja železničkog saobraćaja
Brane #3843:
“Juče je zaista bio fantastičan dan …”

Odgovor
Hvala Brane na čestitkama, ako smem da kažem, i u ime svih učesnika izgradnje.
Svaki učesnik izgradnje, onaj ko je zaista radio ma koji konkretan posao, zaslužuje čestitke. Oni, njihove porodice i buduće generacije, sa pravom treba da budu ponosni.
Meni lično je takođe bila velika čast da sam delić svega toga, a posebno – da se godinama družim sa vama Forumaši, deleći gotovo svakodnevno tugu, sekiracije, na kraju i radost oko izgrađenog mosta.


Na kraju i tri “bajate” fotografije sa kolovoza mosta od 6. aprila.


Nastaviće se ...





Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kabacum, Dukelander, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, Zex021, sasar, Blavak, bole, Bogdus, Mikins, valjan, Eldarion, mdinic, AeroDron i ovaj član ima 4 ostalih zahvalnica

Re:Novi Žeželjev most 09 apr 2018 18:21 #3862

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3757
  • Primljenih Zahvalnica: 7671
  • Karma: 115
Hvala Inženjeru na detaljnim i potpunim odgovorima, kao i uvek.

Moja opaska o organizaciji broda ispod mosta je bila šala. Slučajno se poklopilo da je dunavski kruzer prošao u trenutku testiranja. Interesantno je da vodeni saobraćaj nije bio u prekidu tokom probnog opterećenja mosta.

Dodao bih među podizvodjače i ronioce firme Pro Industry. Dugo i marljivo su radili na čišćenju ostataka stuba bivšeg mosta i zagatu novog.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer, Mikins, slobasum

Re:Novi Žeželjev most 09 apr 2018 18:55 #3863

  • kuburicsrdjan
  • kuburicsrdjan's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 76
  • Primljenih Zahvalnica: 243
  • Karma: 1
Pitanje za inženjera, ostali mi dužni, pitao sam kako se vozači kamiona i mašinovođe motivišu za test opterećenja, kad smo svi svedoci da se novi mostovi ruše, Florida, Kolumbija? Naravno nikad nisam ni posumnjao u ovaj most ali pitanje je uopsteno.

Послато са TA-1032 уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 09 apr 2018 20:44 #3864

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 407
  • Primljenih Zahvalnica: 6348
  • Karma: 304
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-04-09; Odgovori na pitanja (2).


Drugi deo odgovora na pitanja.
Izvinjavam se što odgovori malo kasne, bilo je objektivnih razloga u međuvremenu koji su me onemogućili u odgovaranju.

Pitanje
Eldarion #3716:
Zamolio bih Inženjera, s vaše tačke gledišta kao projektanta, kako bi se rešio dvokolosečni saobraćaj (za koji bi se ukazala potreba kad-tad) preko Dunava da nije bilo onog nesrećnog bombardovanja i da Žeželjev most nije srušen? Da li bi se dograđivao neki 'mostić' (uslovno rečeno) uz njega ili bi Žeželj bio 'usko grlo' sa dva koloseka pre i posle. Hvala.”

Odgovor
Rešenje takve hipotetičke situacije zavisi od više faktora:

Koliko bi Žeželjev most uopšte zadovoljio savremene tehničke zahteve, odnosno one koje je zadovoljio novi most:
- za železničke i drumske mostove;
- za konstrukcije od armiranog betona;
- za delove konstrukcije od prednapregnutog betona (posebno važno).

Govoreći načelno, bez ikakvog uvida u projekat mosta 1957, veoma je moguće sledeće:
Žeželjev most, vrlo je verovatno, ne bi zadovoljio većinu tehničkih zahteva za železničke mostove. Ovo je po stručnoj literaturi preovlađujuće iskustvo sa mnogim starim mostovima. Mogući problemi bi bili oko opterećenja, (i železničkih, i drumskih, današnja opterećenja su veća), sa uslovima nosivosti zbog povećanih opterećenja, sa uslovima upotrebljivosti i uslovima zamora (naročito kod delova od prednapregnutog betona).
Verovatni problem bi bile i dimenzije pojedinih konstruktivnih delova, npr. minimalne dimenzije greda i debljine ploča prema zahtevima trajnosti. Betonski mostovi generacije 50-tih i 60-tih godina prošlog veka su vrlo često sa minimalnim dimenzijama preseka konstruktivnih delova, mnogo manjim nego što se danas zahteva, u nastojanju ondašnjih projektanata da što više olakšaju konstrukciju i učine je što konkurentnijom čeličnim konstrukcijama.

U slučaju da je prethodno bar delimično tačno, moguće varijante bi bile:
- pretvaranje Žeželjevog mosta u čisto drumski most uz izgradnju novog železničkog mosta (što je posebno teško zbog urbanističkih uslova);
- masivna ojačanja mosta u celini, uz zamenu kompletne kolovozne konstrukcije i vešaljki, naravno ako armiranobetonski lukovi i tlo u koje se upiru, zadovoljavaju;
- zamena kompletno novim mostom.


Pitanje
Lala “3718:
Pricali smo o zastiti kod izletanja automobila a da li postoji ikakva zastita ako dodje do ne daj Boze iskakanja voza iz sina. Nekako mi se cini da bi mogao direktno u zatege da udari sto je potencijalno opasno?”

Odgovor
Sasvim logično pitanje.
Praksa od skoro 200 godina železničkih mostova u svetu, nije zabeležila slučaj udara železničkih vozila u konstrukciju mosta.
Svi su videli mnogo klasičnih, rešetkastih železničkih mostova. Svaki udar u bilo koju dijagonalu konstrukcije bio bi fatalan za most u celini. Ipak, rešetkasti mostovi se i dalje grade, ima ih desetine hiljada u svetu, a neki čelični – stari i 150 godina – još su u saobraćaju!
Prema tome, preventiva za takve situacije u obliku ostavljanja gabarita za prolaz železnice prema železničkim propisima i ugradnja šina za ograničavanje kretanja železničkih kola u slučaju iskliznuća iz šina, sasvim je dovoljna.



Pitanje
Ivica NS #3732:
Prvo sto mi je palo na pamet kod ovog zadnjeg snega je da li postoji neka zastita na poprecnim vezacima mosta koji spajaju dva luka sto se tice klizanja snega sa njih, rekao bih da su sirine oko 2m (ispravice me neko ko zna). Sta ce se desiti kad padne veliki sneg i kad krene da se topi, kada taj sneg klizne sa grede sa visine od 15-20m i padne nekom na soferku, to moze biti jako opasna situacija.”

Odgovor
Interesantno i logično pitanje.
Takva mogućnost nije razmatrana u projektu mosta.
Lučnih mostova sa sličnim povezivanjem lukova ima mnogo u svetu. Nije mi poznat i jedan jedini slučaj gde se desio takav problem, inače bi to odmah bilo uvršteno u zahteve odgovarajućeg standarda.


Pitanje
Kuburicsrdjan #3759:
Mene je uvek interesovalo kako se motivišu ljudi koji vrše testiranje nekih mostova da dođu na ispitivanje, mislim na vozače kamiona i mašinovođe. Lično smatram da je ovaj most stvarno dobro projektovan i da će naravno sve biti u redu, ali svedoci smo da se mostovi ruše i to novi, Majami, Kolumbija ... Da li su ti ljudi posebno osigurani kad se vrši testiranje?”

Odgovor
Havarije mostova se događaju tokom montaže i to vrlo retko, (tu spadaju i nabrojani primeri), na probnom opterećenju nikad, (nikad nisam pročitao tako nešto u literaturi, što ne znači da se nekad i negde nije i dogodilo).
Realno gledano, mnogo kontrola pre probnog opterećenja smanjuju mogućnost bilo kakve havarije na veoma malu verovatnoću, blisku nuli. Otuda ni svo osoblje na mostu u vreme probnog opterećenja nije bilo ni jednog trenutka u bilo kakvoj opasnosti, pa ni vozači kamiona i mašinovođe u lokomotivama.
Za njih je to bio običan radni zadatak.


Pitanje
Mis507 #3763:
“… Pošto imamo veliku riznicu fotografija, šta mislite koja bi bila najbolja da se stavi na Wikipediju? Šteta je da jedina bude ona srušenog mosta 1999.”

Odgovor
Pitanje Mis507 me je podstaklo da pogledam Vikipediju. Stvarno, tamo je već jedan članak, neprihvatljiv po meni. Problem nije fotografija našeg mosta, nego članak u celini. Autor je nepoznat. Gledaću da u bliskoj budućnosti napišem kratak članak o mostu, koji će zaista biti informativan i istinit.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, ranko su ns, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, Zex021, sasar, bole, Mikins, valjan, Eldarion, mdinic, Mihailo, DL, kuburicsrdjan, Savke, slobasum

Novi Žeželjev most 09 apr 2018 20:52 #3865

  • MVBG1
  • MVBG1's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 10
  • Primljenih Zahvalnica: 67
  • Karma: 2
Što se tiče brzine preko starog mosta,malo sam se raspitivao kod starijih kolega pošto ja nisam imao prilike da vozim preko njega.
Ono što sam saznao od njih je to da je brzina bila ograničena na 30km/h do trenutka kada je uradjena zaštitna ograda izmedju puta i koloseka na samom mostu. Po izgradnji te ograde brzina je podignuta na projektovanu a ona je iznosila 80km/h.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, TurboMaximus, Zex021, sasar, Inzenjer, Mikins, valjan, mdinic, zeljolaki, slobasum

Novi Žeželjev most 09 apr 2018 20:56 #3866

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5706
  • Primljenih Zahvalnica: 19253
  • Karma: 183
Stalno oni organizuju te prolaske brodova, danas su na redu bili teretni. :troll:



Šalu na stranu. Pitanje za Inženjera
1. Da li ste umorni?
Ujedno želim da Vam se zahvalim na vašem trudu i, uprkos svim obavezama koje imate, vremenu koje nam posvećujete.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Duja, Inzenjer, Bogdus, valjan, AeroDron, slobasum

Re:RE: Novi Žeželjev most 09 apr 2018 22:28 #3867

  • Ilke
  • Ilke's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 220
  • Primljenih Zahvalnica: 271
  • Karma: 3
Inzenjer napisao/la:


Pitanje
Ilke #3837:
“Zna se da su glavni izvodjaci mosta italijansko-spanski konzorcijum, zanima me u kojoj su meri njihovi gradjevinci ucestvovali u izgradnji ili je u pitanju cist inzinjering, zna li ko?”

Odgovor
Pitanje je odlično. Ukratko:
- firma Azvi, Sevilja, Španija: inženjering-firma;
- firma Taddei, L Akvila, Italija: proizvodna firma, visokog tehničkog nivoa, fabrički proizvela čeličnu konstrukciju mosta odličnog kvaliteta; nažalost, bankrotirala;
- firma Horta Koslada, Madrid, Španija: nije učestvovala u poslu; ostala samo u nazivu konzorcijuma.

Firme iz Srbije, kao podizvođači, na tehnički najvažnim zadacima:
- projektovanje: DEL ING d.o.o., Beograd - konstrukcija mosta; ENCODE d.o.o., Beograd - svi ostali projekti, (stubovi i fundiranje, gornji stroj pruge, kontaktna mreža, sistem za odvodnjavanje, osvetljenje, ...);
- sastavljanje konstrukcije i zagat srednjeg stuba: Mostogradnja a.d., Beograd;
- montaža privremenih stubova za lansiranje i horizontalni oslonci na srednjem stubu: IMD, d.o.o., Beograd;
- sveži beton: Karin Komerc d.o.o, Novi Sad;
- zaštita od korozije i hidroizolacija: Antikor d.o.o., Beograd;
- stubovi 1, 2, 4 i 5: Axa Inženjering d.o.o., Novi Sad;
- probno opterećenje I monitoring: Fakultet tehničkih nauka Univerzizeta u Novom Sadu, na čelu konzorcijuma od pet firmi;
Itd.

U posebnoj monografiji o izgradnji mosta, posle potpunog puštanja mosta u saobraćaj, biće objavljen kompletan spisak podizvođača.

Po mom mišljenju, srpske firme su apsolutno mogle da budu i glavni izvođači, kao nekad u SFRJ.
Međutim, i ovako u ulozi podizvođača, zaslužuju daleko bolji tretman u javnosti. Naši zvaničnici i mediji ih listom potpuno prećutkuju!

Hvala na odgovoru! Ovo je velika tragedija naseg gradjevinarstva, gde strane firme ugovaraju poslove, dok sav posao izvode domace firme.
Sta je za jednu drzavu 50-60 miliona evra sopstvenog novca da ulozi npr u izgradnju mosta gde ce sav posao da urade domaci izvodjaci i projektanti, da pokupe reference i sto je najvaznije da se odskoluje mlad kadar za naredne poslove...



Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Inzenjer

Re:RE: Novi Žeželjev most 09 apr 2018 23:07 #3868

  • zeljolaki
  • zeljolaki's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 79
  • Primljenih Zahvalnica: 145
  • Karma: 2
Trenutno u Srbiji,na zalost, ne postoji firma koja moze samostalno izraditi metalnu konstrukciju ovakvog mosta,firme koje su to mogle odavno su u stecaju :-(
Poslednja izmena: 09 apr 2018 23:26 od zeljolaki.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Re:Novi Žeželjev most 10 apr 2018 09:42 #3869

  • mlata
  • mlata's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Drugi su drugi-mi smo prvi
  • Poruka: 219
  • Primljenih Zahvalnica: 445
  • Karma: 3
Svaka cast gosn.Bojovicu.Toliko ste pozitivni i vedri da uz sve svoje obaveze oko mosta stizete da prijatnim i smirenim tonom ucestvujete u radu foruma.

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Re:RE: Novi Žeželjev most 10 apr 2018 18:36 #3870

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 600
  • Primljenih Zahvalnica: 1483
  • Karma: 91
Inzenjer napisao/la:

U posebnoj monografiji o izgradnji mosta, posle potpunog puštanja mosta u saobraćaj, biće objavljen kompletan spisak podizvođača.

Ako ta monografija ikako bude dostupna, prijavljujem se za jedan primerak iste. Mada smo i mi ovde, na stranicama ovog foruma, kreirali svojevrsnu monografiju tj. hroniku izgradnje mosta.

Infrastruktura železnice Srbije, kao investitor izgradnje mosta, je naručila usluge tehiničkog pregleda izvedenih radova po projektu Izgradnja Žeželjevog mosta preko reke Dunav u Novom Sadu, i uz javnu nabavku je priložena i konkursna dokumentacija sa mnoštvom zanimljivih tehničkih detalja oko samog mosta. Za zainteresovane, evo i dokumenta >
Konkursna dokumentacija
Poslednja izmena: 10 apr 2018 18:41 od Brane.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 12 apr 2018 02:56 #3871

  • rider120
  • rider120's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 4
  • Primljenih Zahvalnica: 65
  • Karma: 1
Trenutni radovi na mostu:
- nocas/ veceras od ponoci do otprilike pola 3 je uklonjena privremena skretnica prema privremenom drumsko-zeleznickom mostu sa novosadske strane.
- uklonjeno je otprilike 200m pruge ka privremenom drumsko-zeleznickom mostu.
Ostao bih da vidim sta ce uraditi do ujutru, ali ipak treba biti ujutru odmoran za redovan posao. :-)
Pretpostavljam da ce nocas ukloniti kompletnu prugu ka privremenom mostu i sa novosadske i petrovaradinske strane, kao i da ce ukloniti privremene skretnice na obe obale. Posle toga bi verovatno mogao zeleznicki saobracaj da se odvija planiranom brzinom od 80km/h.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, AeroDron, DL, lala021ns, vlajcho93, kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 12 apr 2018 21:36 #3872

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 399
  • Primljenih Zahvalnica: 7805
  • Karma: 172
Posle malog odmora evo par slika od juče i danas !











Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Buck, limanac, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, neobuscitta i ovaj član ima 10 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 13 apr 2018 12:26 #3873

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4776
  • Primljenih Zahvalnica: 5478
  • Karma: 155
Setih se ovog videa :ohmy:

Poslednja izmena: 13 apr 2018 12:27 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sasar, Inzenjer, Blavak, valjan, Eldarion

Re:Novi Žeželjev most 13 apr 2018 17:38 #3874

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 2841
  • Primljenih Zahvalnica: 6293
  • Karma: 132
Nije u redu da moderacija provocira i ponižava gledaoce sa tapatalka :(

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
"Narod koji izabere korumpirane, prevarante, lopove i izdajnike nije žrtva, već saučesnik!"
Džordž Orvel
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Bogdus, kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 13 apr 2018 21:27 #3875

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 399
  • Primljenih Zahvalnica: 7805
  • Karma: 172
Par slika od danas











Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, DL, lala021ns, kuburicsrdjan, Savke, slobasum

Novi Žeželjev most 14 apr 2018 06:14 #3876

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 399
  • Primljenih Zahvalnica: 7805
  • Karma: 172
Slike od juče slikane 17h








Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Buck, limanac, kasko, cipacar, mrnjavi, TurboMaximus, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, MVBG1, DL, lala021ns, kuburicsrdjan i ovaj član ima 2 ostalih zahvalnica

Re:Novi Žeželjev most 14 apr 2018 12:24 #3877

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3757
  • Primljenih Zahvalnica: 7671
  • Karma: 115
Rekao bih da je trenutno zatvor pruge. Nešto se radi/vari.
Edit: izvađena skretnica.


Poslednja izmena: 14 apr 2018 12:29 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Zex021, romanempire, sasar, Inzenjer, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron, lala021ns, slobasum

Novi Žeželjev most 14 apr 2018 21:09 #3878

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 399
  • Primljenih Zahvalnica: 7805
  • Karma: 172
Sliaka od juče i danas - skretnica na petrovaradinskoj strani




Demontira se železnička kućica sa novosadske strane

Nasip se obradjuje pod konac




Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, das ivon, Zex021, romanempire, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, DL i ovaj član ima 6 ostalih zahvalnica

Re:Novi Žeželjev most 15 apr 2018 00:01 #3879

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3757
  • Primljenih Zahvalnica: 7671
  • Karma: 115
Beobuild post:
"
Vozovi saobraćaju u međustaničnom razmaku zbog nedostatka signalizacije, tj. ne puštanja u funkciju novih prostornih signala. Brzina preko mosta je 30km/h. Kompletan završetak očekuje se za nekih 7 dana, tada će voz saobraćati preko mosta 80 km/h, kao i na celom rastojanju od N.Sada do Petrovaaradina.
"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, TurboMaximus, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, AeroDron, lala021ns, slobasum

Re:Novi Žeželjev most 15 apr 2018 13:37 #3880

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3112
  • Primljenih Zahvalnica: 11019
  • Karma: 186
80kmh ce biti maksimalna brzina ili ce biti i veca brzina kad se sredi pruga okolo? Znam da je vec negde receno cini mi se 100kmh.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru