Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 27 mar 2019 16:41 #21

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4935
  • Primljenih Zahvalnica: 6125
  • Karma: 157
^^ Hvala za podsećanje, spojiću sve u jednu temu da imamo hronologiju, kao za Batu Brkića :D Žao mi je što link s kog je skinuta bila ilustracija mosta više ne radi...
Poslednja izmena: 27 mar 2019 16:43 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 27 mar 2019 17:15 #22

  • SSJ5
  • SSJ5's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2950
  • Primljenih Zahvalnica: 1624
  • Karma: 37
Zbog ovoga treba kopirati celu vest u quote B)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 13 apr 2019 19:06 #23

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4935
  • Primljenih Zahvalnica: 6125
  • Karma: 157
Otvoren arhitektonski konkurs za idejno rešenje mosta na ušću Kanala DTD u Dunav



Treba da bude oko 180 metara dužine i 6,2 širine, namenjen za kretanje pešaka, biciklista i interventnih vozila...

Gradska uprava za građevinsko zemljište i investicije raspisala je konkurs za izradu idejnog rešenja za pešačko-infrastrukturni most preko Kanala Dunav – Tisa – Dunav, kao i idejno arhitektonsko rešenja za poslovno – ugostiteljski objekat, koji se nalazi na ušću Kanala u Dunav.

Kako prenosi "Dnevnik", most u blizini Radne zone "Sever 3" predviđen je urbanističkim planom.

Od učesnika konkursa se očekuje da na osnovu urbanističkih uslova daju detaljniju urbanističko-arhitektonsku razradu svih elemenata u obuhvatu konkursa: mosta, pristupnih saobraćajnica, biciklističkog i pešačkog povezivanja sa okruženjem, način i vrstu uređenja zelenih i drugih slobodnih površina.

Kako je u dokumentaciji navedeno, sprovođenje konkursa je prvi korak ka realizaciji pomenutih investicija i obaveza koja prethodi izradi projektno-tehničke dokumentacije, a želja je Grada da uključi stručnu javnost da bi se pronašlo najbolje rešenje, prenosi "Dnevnik".

Most, koji će spojiti obale Kanala DTD, trebalo bi da predstavlja još jedno urbano obeležje na ulazu u grad, i zato je od izuzetnog značaja da bude poseban, estetski, funkcionalno i konstruktivno.

Uz planirani most, s južne strane Kanala DTD su predviđeni luka, pristanište, slobodna zona i robno-transportni centar, što, po mišljenju urbanista, pruža mogućnost da se na samom "špicu” ušća Kanala u Dunav izgradi hotel, a sa severne strane trebalo bi da bude zaštitno zelenilo.

Novi most, oko 180 metara dužine i 6,2 širine, biće namenjen za kretanje pešaka, biciklista i interventnih vozila, i trebalo bi da premosti infrastrukturu preko Kanala. Po sredini je predviđena biciklistička staza širine tri metra, a s obe strane će biti trotoari. Planirano je da biciklistička staza bude deo međunarodnog projekta koji se zasniva na izgradnji tzv. zelenih puteva, i trebalo bi da poveže prirodne i istorijske znamenitosti Novog Sada i susednih regija.

Prostor na samom "špicu” ušća Kanala u Dunav namenjen je poslovno-ugostiteljskom objekatu, a budući da je planiran na građevinskom zemljištu koje nije površina javne namene, investitor će odabrati sadržaje, programe i specifične namene.

Inače, na obuhvaćenom prostoru planirano je nadvišenje kejskog zida, do kote odbrane od hiljadugodišnje velike vode, preko mobilne odbrane koja se postavlja po potrebi.

Budući da se, kako je u konkursnoj dokumentaciji navedeno, traži idejno rešenje, za produžetak "omiljenog šetališta Novosađana”, odnosno Keja, ono bi trebalo da zadovolji niz kriterijuma, od estetičnosti do ekonomičnosti, funkcionalnosti i pristupačnosti, ali i mogućnosti fazne realizacije.

Autori prvonagrađenog rešenje dobiće milion dinara, dok će za drugo i treće mesto biti dodeljene nagrade od 700.000, odnosno 400.000 dinara.

Krajnji rok za predaju radova je 23. maj u 13 časova. Odabir najboljeg rešenja žiri mora završiti do 17. juna, a nagrađeni radovi biće predstavljeni javnosti.

Kompletan tekst može se pronaći na sajtu "Dnevnika".

www.mojnovisad.com/vesti/otvoren-arhitek...E_uNYT8UDJakC6_WymNk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Duja, Blavak, Eldarion

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 23 jun 2019 09:07 #24

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Nismo znali za konkurs?


www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/217246/Z...ala-DTD-u-Dunav.html


Završen konkurs za novi most na ušću Kanala DTD u Dunav

Gradska uprava odabrala je pobednička rešenja arhitektonskom konkursu za idejno rešenje poslovno-ugostiteljskog objekta i pešačko-infrastrukturnog mosta na ušću Kanala Dunav-Tisa-Dunav u Dunav.

Izabrani radovi nisu prezentovani javnosti i samo je na sajtu Uprave za građevinsko zemljište i investicije saopšteni rezultati konkursa.
Kako je navedeno pristiglo je 10 radova i to svi od timova iz Srbije, a kao pobednički izabran je rad koji su napravile arhitekte Branislav Redžić, Dragan Ivanović, Zoran Milovanović, Dušan MIlošev, Milica Tasić, Nevenka Redžić, dok je autor konstrukcije Sreto Kuzmanović, a konsultant Vanja Vikadinović Đurić i fotografi Mlađen Jovanović i Igor Srdić. Gradska komisija je dodelila i drugi i treću nagradu, kao i otkupila još jedan rad i u glaeriji možete videti sastave timova, kao i obrazloženja komisije za dodelu nagrada. Pobednik je dodeljena i nagrada od milion dinara.

Kada će Gradska uprava predstaviti ove nagrađene radove nije poznato jer takve informacije nema u odluci. S druge strane, iz konkursne dokumentacije se moglo videti da je konkurs samo prvi korak ka gradnji mosta na ušću Kanala DTD u Dunav, kao i hotela pored koji u osnovi asocira na svetionik.
[https://www]
Podsetimo da je u dokumentaciji je naavedeno i da će novi most biti dug oko 180 metara, širine 6,2 metara, od čega će tri metra biti rezervisano za biciklističke staze, a ostatak za pešačke, koje će se nalaziti sa obe strane. Biciklistička staza bi bila deo međunarodnog projekta koji se zasniva na izgradnji takozvanih "zelenih puteva" i biciklističkih staza duž Dunava, a njome bi trebalo da se povežu prirodne i istorijske znamenitosti Novog Sada i susednih regija. Kada je u pitanju hotel, on će se nalaziti na samom ušću Kanala u Dunav. Preporučuje se da osim smeštajnih kapaciteta, u okviru objekta bude i konferencijska sala.
Za sada nije poznato kada bi se most gradio, mada prema infomacijama koje je 021.rs ranije objavio, njegova izgradnja mogla bi da usledi 2020. godine, kako je i predviđeno Strategijom održivog razgoja grada. Vrednost mosta se procenjuje na oko 14 miliona dinara. Više o ovom projektu pročitajte OVDE.

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/210961/U...ala-DTD-u-Dunav.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 23 jun 2019 09:18 #25

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 3972
  • Primljenih Zahvalnica: 4973
  • Karma: 225
Bio je najavljen konkurs, mislim da smo pomenuli i na forumu.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 23 jun 2019 09:21 #26

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 740
  • Primljenih Zahvalnica: 1670
  • Karma: 22
Zamislite Koviljsko Petrovaradinski Rit koji retko ko posecuje, sada na dohvat svima
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 23 jun 2019 10:11 #27

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Ja se nadam uskoro. Obožavam da vozim bajs van grada
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 23 jun 2019 10:45 #28

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 740
  • Primljenih Zahvalnica: 1670
  • Karma: 22
Volim i ja, ali se nadam da se ovaj most nece zloupotrebiti
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 23 jun 2019 15:18 #29

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Biće sigurno ali da se on nama sagradi pa da vidimo i to čudo
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 24 jun 2019 18:39 #30

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 552
  • Primljenih Zahvalnica: 823
  • Karma: 33
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
Zamislite Koviljsko Petrovaradinski Rit koji retko ko posecuje, sada na dohvat svima
Blagi off, kad si već dao šlagvort. Slike od pretprošlog vikenda, s vode...








...i od prošlog, iz vazduha. Dunav je baš visok:

Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, RM77, sasar, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Teki, Erebus

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 24 jun 2019 22:05 #31

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 2921
  • Primljenih Zahvalnica: 6665
  • Karma: 137
Predivna priroda.
Možda taj most i olakšan pristup svima i nije najbolja ideja.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
"Don't cry in front of the Mexicans"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 25 jun 2019 09:30 #32

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 151
  • Primljenih Zahvalnica: 139
  • Karma: 0
Bilo bi dovoljno sprovoditi zabranu saobraćaja automobilima. Druga stvar je što ni to nije moguće. Ako maštam: kamera na mostu, prepoznavanje tablica i kažnjavanje nedozvoljenog saobraćaja. U suprotnom, čitaćemo za par godina na vestima o kafani u sred Kp rita.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 25 jun 2019 10:13 #33

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 740
  • Primljenih Zahvalnica: 1670
  • Karma: 22
Jedini nacin da se spreci prolazak automobila je da se biciklisticke trake fizicki odvoje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 25 jun 2019 11:21 #34

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 151
  • Primljenih Zahvalnica: 139
  • Karma: 0
da, ali ako se dobro sećam, kolima hitnih službi treba da bude omogućen prolazak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 25 jun 2019 12:09 #35

  • Erebus
  • Erebus's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 150
  • Primljenih Zahvalnica: 332
  • Karma: 6
Pobednički projekat:

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, neusatz!, sergio-m, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, das ivon, sasar, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 25 jun 2019 17:09 #36

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 707
  • Primljenih Zahvalnica: 927
  • Karma: 10
Evo sva tri projekta. Meni se, iskreno, najviše dopada treći koji uključuje i mini plažu, ali očigledno je za grad to previše.



www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/217449/F...ofD09ZYVAEgonIYBZRq8
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Poslednja izmena: 25 jun 2019 17:11 od neusatz!.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, kasko, mrnjavi, Blavak, valjan

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 25 jun 2019 17:16 #37

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3917
  • Primljenih Zahvalnica: 8063
  • Karma: 119
Pretpostavljam da je treći i najskuplji most, a plaza bas i nema mnogo smisla nizvodno od kanalizacije. Ali jednog dana ako se ona izmesti jos nizvodnije...

Pobedničko rešenje predviđa prolazak vozila hitne pomoći?
Nekako mi čudno resenje za saobraćaj
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 25 jun 2019 17:21 #38

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 707
  • Primljenih Zahvalnica: 927
  • Karma: 10
Ja očekujem da se reši problem kanalizacije. Novca u gradu ima, samo je pitanje za šta se i kako troši. A mislim da bi bilo skroz fino da postoji jedna mini plaža i neki drugi sadržaji uz nju na tom mestu. Ali to mi više dodje kao sanjarenje šta bi bilo kad bi bilo...
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 25 jun 2019 18:06 #39

  • Erebus
  • Erebus's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 150
  • Primljenih Zahvalnica: 332
  • Karma: 6
Vidim da su reakcije (021 i twitter) već poslovično negativne, ali meni se pobedničko rešenje dopada.
Drugonagrađeno mi deluje nekako mrtvo, a ovaj treći je više za Dubai.

Kako god bilo, s obzirom na
zaključuje se da bi ovakvo rešenje zahtevalo preispitivanje važeće planske dokumentacije i ozbiljno promišljanje same mogućnosti realizacije.
Biće da od realizacije i nema ništa, bar u ovom obliku.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 25 jun 2019 18:23 #40

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 3972
  • Primljenih Zahvalnica: 4973
  • Karma: 225
I meni je prvonagrađeno rešenje najbolje, čisto, relativno minimalističko, tehnokratsko, monolitno, savremeno i zanimljivo.

Treće je popularni pluralizam, ima svega a ni za šta se nije opredelilo. Mislim da je lokacija previše mala za toliko događaja i da bi ličilo na cirkus.

U svakom slučaju, ko god da je odlučivao doneo je razumnu odluku.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 25 jun 2019 18:27 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru