Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Parkinzi i garaže

Parkinzi i garaže 05 apr 2017 21:25 #361

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8410
  • Primljenih Zahvalnica: 35891
Zato sam ja za uvođenje tramvaja (znam da je skupo itd). Tramvaj preveze veći broj putnika po vršnom satu od busa. Pošro je tema o parkiranju dodao bih na ulaznim pravcima u grad p+r parkinge gde bi ljudi koji dolaze u grad mogli da parkiraju i koriste javni prevoz po nekoj simboličnoj ceni, a pri tom visokim cenama parkinga u centru destimulisati dolazak vozilom do centra.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 06 apr 2017 11:27 #362

  • Marc
  • Marc's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 298
  • Primljenih Zahvalnica: 289
Nije skup. Ako se uzme u obzir da moramo da se prilagodimo novim trendovima i smanjimo CO2 u gradovima.
Pitanje je kada ce kod nas elktricni auti biti masovno dostupni(cenovno pristupacni i sa punjacima na dosta mesta).

Samo ovde je u pitanju drumska mafija, ista ona koja je s*ebala Zeleznicu u korist AutoTransportnih preduzeca.
Atomsko Sklonište - Čedna gradska lica
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 06 apr 2017 12:20 #363

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Postoje i trole i elektroautobusi koji su laksi za implementaciju... Sto se tice CO2.
Poslednja izmena: 06 apr 2017 12:21 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 07 apr 2017 14:39 #364

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Tramvaj! Autobusi su nam prepuni, sam pogon neće ništa doprineti osim što će nas džep više boleti. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Bogdus

Parkinzi i garaže 07 apr 2017 19:32 #365

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Prepuni su jer ih je premalo i pogrešnog kapaciteta. Ali ajde, nije ovo tema za to.
Poslednja izmena: 07 apr 2017 19:35 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 03 jun 2017 22:28 #366

  • sasar
  • sasar's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 134
  • Primljenih Zahvalnica: 506
Parking servis je ovih dana obeležio parking mesta u Dimitrija Avramovića i Braće Jovandić a juče su postavili table za plavu zonu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, das ivon

Parkinzi i garaže 07 jun 2017 12:49 #367

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Ipak u planu izgradnja garaže kod Muzeja Vojvodine

Jedan od strateških planova "Parking servisa" za naredne godine je izgradnja nadzemne garaže pored Muzeja Vojvodine.



Kako se navodi u dugoročnom i srednjoročnom planu poslovne strategije i razvoja ovog preduzeća do 2026. godine, za 2018. godinu je planirano izdvajanje 29,8 miliona dinara za gradnju garaže, a 2019. godine još 50 miliona dinara u istu svrhu.

Ovo je i najveće finansijsko ulaganje koje Parking servis planira u narednim godinama. S druge strane, sam plan ne daje detaljnije informacije za period posle 2019. godine. Jedino što se može videti, pored gradnje garaže kod Muzeja Vojvodine, je da se do 2019. godine planira dalje proširenje sistema javnih gradskih bicikala, a za ostale godine nema ništa navedeno. Doduše, u delu koji se odnosi na broj zaposlenih se predviđa da krajem 2026. godine preduzeće ima manje zaposlenih, odnosno 182 umesto sadašnjih 216 radnika.

To što je "Parking servis" gradnju garaže kod Muzeja Vojvodine uvrstio u svoj desetogodišnji plan govori posredno o tome da novosadska uprava nije odustala od ideje da se na ovoj lokaciji napravi mesto za parkiranje vozila uprkos protivljenju građana i obećanju da se to neće dogoditi.

Podsetimo da su građani koji su se pobunili protiv garaže nedavno saopštili da su usmeno dobili informaciju u Urbanizmu da se odustalo od garaže. Takođe, nedavno je ova površina uređena za istrčavanje pasa.
Autor: 021.rs
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/164727/I...uzeja-Vojvodine.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Novajlija, Blavak

Parkinzi i garaže 22 jun 2017 11:55 #368

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Od 1. jula jeftinije parkiranje u Novom Sadu

Ranije najavljeno pojeftinjenje parkiranja u Novom Sadu počeće 1. jula, saznaje 021.rs.

Odluku o početku primene novog cenovnika, kojim su smanjenje pojedine cene parkiranja, doneo je Nadzorni odbor Parking servisa 9. juna, nakon što je dan pre toga Gradsko veće dobrilo korekcije cena.

Ovo je prva promena cena parkiranja u Novom Sadu od 2012. godine, a do nje je došlo, jer je obavljeno usklađivanje gradskih propisa sa republičkim zakonima kojima je predviđeno da se kroz parkiranje više ne naplaćuje komunalna taksa. U osnovi, novim cenovnikom je predviđeno smanje cene parkiranja u Novom Sadu za nekoliko dinara po satu, u zavisnosti od zone naplate.

Tako će od 1. jula, parkiranje u crvenoj zoni biti 53, umesto 55 dinara, a u plavoj zoni 44 umesto 45 dinara. Dnevna parking karta, koja pokriva deo parkirališta u plavoj zoni, pojeftinila je sa 100 na 95 dinara.

Pojeftinilo je i parkiranje kod Štranda sa 40 na 35 dinara. Cene se neće menjati u ekstra i beloj zoni gde ostaju 70 odnosno 30 dinara, a neće biti promene ni kada je u pitanju celodnevno parkiranje na zatvorenim parkiralištima, na primer u garaži iza SNP-a gde je sat parkiranja 45 dinara.

Ceo cenovnik možete videti u galeriji.





www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/165575/O...je-u-Novom-Sadu.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 22 jun 2017 12:51 #369

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3423
  • Primljenih Zahvalnica: 9084
Epohalno, propašće preduzeće!

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 10 nov 2017 11:22 #370

  • Billy
  • Billy's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 767
  • Primljenih Zahvalnica: 1527
Informatika sredjuje svoj parking. Isekli su staro drvece...

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, mrnjavi, das ivon, Blavak, Light, valjan

Parkinzi i garaže 10 nov 2017 13:36 #371

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
I od mene :)


Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, mrnjavi, das ivon, Blavak, Light, valjan

Parkinzi i garaže 11 nov 2017 10:36 #372

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Prenosim pismo koje smo dobili na zvaničan mejl, al ipak je više za forum i moguće da će neko imati odgovor i informacije:
Naime, nedavno je na uglu ulice Koste Racina i dr Svetislava Kasapinovića izgrađena stambena zgrada firme Prezident Company.
Detalje o ovom objektu možete naći na linku:

prezident.co.rs/projekti/prezident-nova-detelinara

Na istom linku možete videti da je planiran parking uokolo objekta kako je to uostalom rešeno na celoj Novoj Detelinari.
Pre desetak dana ostao sam začuđen činjenicom da umesto parkinga ispred novoizgrađenog objekta, dakle na javnoj gradskoj površini, radnici ove firme počeli su da betoniraju prostor od samog objekta do kolovoza ulice Koste Racina, a na strani prema dr Svetislava Kasapinovića su ovih dana počeli i da zabijaju metalne kolce verovatno za neku buduću ogradu. Prošao sam tuda neki dan i pitao radnike o čemu se radi - dobio sam neki neodređeni odgovor tipa ne znamo mi ništa...

Molim vas da u okviru svojih nadležnosti proverite kako je moguće da se javni prostor pretvara u privatan parking prostor, suprotno od svih objekata koji su izgrađeni na ovoj lokaciji poslednju deceniju.
Dotični objekat ima 80 stambenih jedinica, što naravno dodatno opterećuje već pretrpane parkinge u ovom delu Novog Sada.

Unapred vam zahvaljujem na trudu i saradnji!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 11 nov 2017 13:27 #373

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
To je to. Sve je moguce. Znaci spratnost u ovom gradu ne bi trebala da prelazi P+2 da bi se koliko toliko normalno i kvalitetno zivelo. Ne vredi nista drugo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 27 dec 2017 23:25 #374

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
Javne garaže moguće rešenje za problem parkiranja u Novom Sadu - Skupe investicije isplative na duži rok i uz subvencije

Vozači u Novom Sadu spremni su da pešače od garaže do mesta stanovanja između 200 i 500 metara, a za mesečni zakup parking mesta u garaži prihvatljiva im je cena od 3.000 dinara. Kada je reč o centralnim gradskim zonama, ulično parkiranje je uglavnom kratkoročno, do jednog sata (50%), dok su poslovne obaveze najčešći razlog dolaska u centar automobilom (oko 30% slučajeva).

Ovo su samo neki od pokazatelja do kojih su novosadski urbanisti i stručnjaci za saobraćaj došli istraživanjima i anketama sa građanima. Naime, problem parkiranja u Novom Sadu je u nekim delovima grada došao do kritičnih razmera i trebalo bi ga rešavati izgradnjom parking garaža. No, to se mora raditi vodeći računa o svim kriterijumima i uticaju na prostor, kao i o osnovnim elementima savremenog urbanističkog planiranja, saglasni su eksperti novosadskog Javnog preduzeća Urbanizam i Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu.

Za potrebe izrade Plana generalne regulacije parking garaža na području Novog Sada urbanisti su uradili i Analizu javnih garaža, koja je predstavljena na 26. Međunarodnom salonu urbanizma u Nišu. Cilj ove analize bilo je evidentiranje i snimanje raspoloživih kapaciteta za parkiranje, kao i definisanje potrebnih kapaciteta.

- Hteli smo da utvrdimo kriterijume i podelimo javne garaže, odnosno parking garaže uopšte. Takođe, Planom generalne regulacije parking garaža na području Novog Sada predviđeno je ukupno oko 50 lokaliteta. Koncept razvoja zasnovan je na stavu da za pešake, bicikliste i javni prevoz treba obezbediti prioritetne uslove - kaže u razgovoru za eKapiju Aleksandar Panjković, samostalni planer infrastrukture u JP Urbanizam iz Novog Sada.

U analizi su navedene poznate lokacije u Novom Sadu, gde je urbanističkim planovima već predviđena gradnja ovakvih parkirališta, ali do sada nije rađeno konkretno istraživanje, kako bi se utvrdili uslovi za realizaciju projekata i kako bi ove garaže, eventualno, mogle da se uklope u okolni prostor.

Novosadski urbanisti su anketiranjem građana utvrdili i koje su to prihvatljive distance pešačenja do garaže, kao i prihvatljiva cena za potencijalne korisnike.

- Pokazalo se da su građani, u najugroženijim područjima, spremni da pešače od garaže do mesta stanovanja oko 350 metara. Kada je reč o cenama, u pojedinim delovima grada, gde su planirane takozvane blokovske garaže i gde bi princip plaćanja uglavnom bio mesečni zakup za okolne stanovnike, videli smo da je većini vozača prihvatljiva cena od 3.000 dinara, a pojedinima čak i nešto više. To je lako razumljivo ako uzmete u obzir činjenicu da ti ljudi ponekad i po 15 minuta traže parking mesto, a gubici su u takvim slučajevima nemerljivi, i vremenski i svi ostali - objašnjava Aleksandar Panjković.

Do sličnog rezultata došli su i na Departmanu za saobraćaj Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu, gde su takođe sprovođena istraživanja. Profesor Zoran Papić u razgovoru za eKapiju kaže da su anketom sprovedenom među potencijalnim korisnicima javnih garaža dobili podatak da su vozači spremni da pešače 5-6 minuta od mesta parkiranja do svog cilja.

- U užem centru grada praktično ne postoje lokacije za izgradnju novih blokovskih garaža za okolne stanare, ali smo identifikovali nekoliko mesta na kojima bi mogle da budu izgrađene javne garaže i koje bi mogle delimično da reše problem parkiranja. Inače, istraživanje koje smo sproveli u okviru novosadskog Smart Plana u junu ove godine pokazalo je da je vreme parkiranja u centralnim gradskim zonama uglavnom do jednog sata, a kapaciteti su maksimalno popunjeni već od ranih jutarnjih časova - ističe profesor Papić.

On dodaje da podaci pokazuju i da je obrt prilično veliki - oko 10 vozila dnevno se smenjuje na jednom parking mestu, a najčešći razlog parkiranja su poslovne obaveze, u oko 30% slučajeva.

Privatne garaže na granici rentabilnosti

Stručnjaci JP Urbanizam u Novom Sadu razgovarali su i sa upravljačima postojećih javnih garaža u Novom Sadu, gde trenutno, prema rečima Aleksandra Panjkovića, postoje dve privatne, jedna "poluprivatna" i jedna montažna (privremena) garaža.

- Sadašnji upravljači privatnim garažama u Novom Sadu kažu da rade na granici rentabilnosti, sa popunjenošću kapaciteta između 40 i 60%. Ali, čini se da su oni nekako inertni u smislu propagande ili određene marketinške akcije, kojom bi možda mogli da poprave situaciju. Ipak, neke od njih možda imaju interes sa druge strane, jer u ovim objektima postoje lokali koji im "izvlače" poslovne rezultate - navodi sagovornik eKapije i ističe kao interesantan podatak da ove kompanije nemaju nikakve povlastice ili olakšice od lokalne samouprave, odnosno Grad i opštine naplaćuju porez kao na bilo koji drugi poslovni prostor.

- Smatramo da je potrebno investitorima omogućiti neke olakšice, a možda čak i podsticaje za građane koji bi tamo parkirali svoja vozila, praktično neku vrstu subvencija - zaključuje Panjković.

Na osnovu ekonomske analize rentabilnosti ulaganja u javne garaže, novosadski urbanisti zaključili su da je u zonama u kojima postoji izrazit problem, te povećana potreba za vanuličnim parkiranjem, potrebno planirati javne garaže većeg kapaciteta, sa više od 300 parking mesta. Za razliku od njih, profesor Papić smatra da bi bolje rešenje, makar u centralnim gradskim zonama, bila izgradnja većeg broja garaža manjeg kapaciteta.

Urbanisti, takođe, smatraju da je, radi poboljšanja finansijskih efekata javnih garaža i lakše realizacije ovih projekata, neophodno planirati da se u objektu nađu i prostori za komplementarne namene, posebno u delu garaže koji izlazi na primarnu saobraćajnicu.

- Mi smo u ovoj analizi dali i neke preporuke kako se može uticati na bolju popunjenost, koja je u proseku za privatne garaže bila oko 50%. Zaključili smo da je garaža kao objekat zaista skupa investicija, odnosno delatnost koja se može isplatiti samo dugoročno. Sama isplativost zavisi i od kapaciteta i raste sa brojem parking mesta - ističe Aleksandar Panjković.

Naš sagovornik podseća i na veoma bitan element, a to je da "u Novom Sadu svaka garaža nailazi na otpor građana koji smatraju da takav objekat narušava njihov svakodnevni život, ne samo vizuelno nego i načinom funkcionisanja".

- Ponekad deluje kao da svi zamišljaju garaže kao mesto gde non-stop rade automobili i tako zagađuju vazduh. Mi smo napravili grafičke prikaze rešenja, od samog izgleda do lokacije na kojoj bi se nalazile garaže, 3D prikaze i mogućnost uklapanja u ambijent i okolni prostor. PGR-om koji će propisati uslove uređenja i građenja pokušali smo da, na primer, poslednju etažu sa ravnim krovom oplemenimo zelenim krovom ili delimično zelenim površinama - navodi Panjković moguća rešenja.

On zaključuje da pored ekološkog efekta, za same vozače parkiranje u garaži znači i sigurnost, manje trošenje benzina, zaštitu od kiše, snega i leda, tako da bi trebalo što pre primeniti ovakva rešenja koja se u razvijenim zemljama sveta koriste već duže vreme.

www.ekapija.com/where-to-invest/1984297/...du-skupe-investicije
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, kasko, mrnjavi, Duja, das ivon, Blavak, Light, neobuscitta

Parkinzi i garaže 03 mar 2018 23:33 #375

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
nsuzivo.rs/novi-sad/u-radnickoj-ulici-gradi-ce-se-novi-parking

U Radničkoj ulici gradi se novi parking


Novosađani će uskoro dobiti novi savremeno uređen parking na mestu privremenog u Radničkoj ulici. Ovaj parking će se nalaziti u blizini svih bitnijih javnih i poslovnih objekata, a gravitiraće mu i veliki broj stambenih zgrada.

Ovaj prostor Novosađani već koriste i on se nalazi u sistemu naplate tačnije u beloj zoni, u kojoj je moguća i kupovina dnevne karte. Zbog velikog broja objekata uvek se traži mesto više.

Građani koji često tu parkiraju vozila imali su primedbe da je parking nedovoljno infrastrukturno uređen pa su zato apelovali na nadležne.

“Ovde se nalazi veliki broj stambenih zgrada, tu je i ovaj novi vrtić, sud i veliki broj poslovnih i javnih objekata, mnogi stanari i zaposleni koriste svakodnevno ovaj parking pa mislim da bi ga trebalo malo bolje urediti”. Rekao je Milan diplomirani pravnik koji živi i radi u blizini.

Zbog blizine novog vrtića svima je u interesu da parking bude sređen i čist, što će i biti slučaj kada se ovaj projekat uskoro sprovede u delo

Nisam znala da će se to graditi, sada čujem ovu lepu vest od Vas, i drago mi je da će sve biti uređeno jer imam dete koje ide u vrtić, a ovo će mi znatno pomoći da priđem i bezbedno dovedem sina do samog objekta. Izjavila je za naš portal sugrađanka čije dete ide u obdanište u Radničkoj ulici.

Gradska vlast pozabavila se ovim problemom, a ove godine je došlo na red projektovanje samog parkinga, od čak 90 parking mesta zajedno sa kompletnom pratećom infrastrukturom i urbanim mobilijarom

Gradska uprava za građevinsko zemljište i investicije raspisala je tender za izradu projekta za uređenje parkinga, a njegova vrednost je oko 800.000 dinara.

Nakon završenog projektovanja, radovi bi mogli početi veoma brzo. Građani će nakon izgradnje dobiti novi moderan parking, koji zadovoljava sve standarde.

Osim uređenih mesta za parkiranje, ovaj prostor će posedovati pešačke staze, pregršt zelenih površina, a biće obezbeđena i mesta za podzemne kontejnere. Planira se i uređenje slivnika za atmosferske vode, a kao “šlag na torti” biće montirana moderna LED rasveta
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Parkinzi i garaže 04 mar 2018 10:29 #376

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 2920
90 je poprilično manje od trenutnih 140+ mesta koliko tu ima
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Light

Parkinzi i garaže 04 mar 2018 11:12 #377

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8410
  • Primljenih Zahvalnica: 35891
Da li će ikada neko iz vlasti početi da radi u opštem/javnom interesu građana? Da li će se naći neko ko ima viziju i smelosti (da ne napišem mu*a) da investira naš (poreskih obveznika) novac u nešto što je sigurno isplativo, a to su parking garaže (podzemne i nadzemne). Činjenica je da za njih treba znatno više novca nego za površinske parkinge i činjenica je da će samim tim se novac sporije vraćati, ali je 1/1 jasno da to nije promašena investicija, već siguran redovan novac na kontu grada. NA ovom mestu se može barem udvostručiti broj parking mesta ako se ide na jedn nivo ispod zemlje,a ako je parcela u nekoj budućnosti predviđena za neke druge namene, mogla bi jedan montažni/demontažni nivo nad zemljom. Ovako nešto bi moglo na mnogim lokacijama u gradu, a moglo bi se čak i napraviti u javno-privatnom partnerstvu, gde bi privatnik dao elemente za montažu, te grad ne bi imao nikakvu brigu oko ovih elemenata kao što se već jednom kod nas i dogodilo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, Duja, Zex021, Eldarion

Parkinzi i garaže 04 mar 2018 14:33 #378

  • srdjanyo
  • srdjanyo's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 257
  • Primljenih Zahvalnica: 470
Što bi to radili? Ovde svima (svakoj stranci) odgovara opšti haos i mešetarenje javnim finansijama. Zapitajmo se zašto naš put u Evropu traje i trajaće četvrt veka? EU je sistem koji ne trpi neuređenost ni u jednoj oblasti funkcionisanja države.

Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Zex021, Blavak

Parkinzi i garaže 05 mar 2018 12:27 #379

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Bar jedno 20-25 mesta se gubi zbog zgrade koja će se graditi. Zbog ostrva i zelenih površina, prilaznih puteva i svega ostalog bar još toliko, biće problem, ali jednostavno mora tako.
Poslednja izmena: 05 mar 2018 12:28 od Nixivoje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 05 mar 2018 16:23 #380

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
A može i na sprat...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru