Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Parkinzi i garaže

Parkinzi i garaže 01 jun 2020 14:49 #461

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3730
  • Karma: 20
"Dodajmo da su ova neimenovana austrijska kompanija i "Inobačka" bili jedini ponuđači na javnom pozivu," Neimenovana?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 01 jun 2020 16:53 #462

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 98
  • Primljenih Zahvalnica: 309
  • Karma: 3
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
"Dodajmo da su ova neimenovana austrijska kompanija i "Inobačka" bili jedini ponuđači na javnom pozivu," Neimenovana?

I potencijalni neimenovani kineski koncesionari....
Kakva čunga lunga republika....
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 01 jun 2020 18:11 #463

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3730
  • Karma: 20


Ljudi, 2011.! i gde su tih 150 000 evra?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Djordje Cvarkov, valjan

Re:Parkinzi i garaže 01 jun 2020 22:22 #464

  • Ilke
  • Ilke's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 322
  • Primljenih Zahvalnica: 357
  • Karma: 6
Pa isto kao parking kod Spensa sa strane Univera, napravljen godinu dana pre pocetka gradnje Promenade, kostao oko 150 hiljada evra i sluzio jednu godinu

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Djordje Cvarkov, Eldarion

Re:Parkinzi i garaže 02 jun 2020 15:10 #465

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 673
  • Primljenih Zahvalnica: 1133
  • Karma: 33
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Parkinzi i garaže 02 jun 2020 19:11 #466

  • Ilke
  • Ilke's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 322
  • Primljenih Zahvalnica: 357
  • Karma: 6
Moja greska, ali svakako bacene pare

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Parkinzi i garaže 03 jun 2020 12:31 #467

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4441
  • Primljenih Zahvalnica: 9013
  • Karma: 98
Уређен паркинг код главног улаза на Штранд

Члан Градског већа за комуналне послове Владимир Стојковић и директор ЈКП „Паркинг сервис“ Стеван Лугоња обишли су простор код главног улаза на купалиште „Штранд“ где је завршена изградња паркиралишта.
i
Фото: Град Нови Сад
- Град Нови Сад решава оне проблеме који су од стране грађана препознати као највећи, а један од њих је и проблем са недостатком паркинг места. Само у протеклом периоду, поред овог паркинга уредили смо и оне у Радничкој улици и Улици Душана Васиљева, а сада се ради и на Тргу Коменског. Изградњом паркиралишта уз делове Булевара, урађено је 1000 паркинг места у протекле две године. Увек смо водили рачуна и да се на тим локацијама повећа број зелених површина, наравно поред акције озељењавања коју Град спроводи. Решавајући вишегодишњи проблем који је постојао на новој Детелинари уз Булевар Европе ми смо нашли решење да се изграде нова паркинг места чувајући зеленило. Она ће се налазити између саобраћајнице и дела бициклистичке стазе и тиме ћемо испунити захтеве грађана водећи рачуна о свим аспектима живота – рекао је Владимир Стојковић.

Директор ЈКП „Паркинг сервис“ Стеван Лугоња нагласио је да паркиралиште код главног улаза на плажу „Штранд“ сада има 200 паркинг места и да је у складу са финансијским могућностима рађено у две фазе.
- Крајем прошле године урадили смо саобраћајнице и ивичњаке, а ове године и 200 нових паркинг места која су, од данас у служби Новосађана и свих оних који долазе на Штранд. Десет паркинг места су предвиђена за особе са инвалидитетом. Обећали смо да ћемо овај посао завршити пре купалишне сезоне, у томе смо и успели и мислим да ће ова паркинг места са још 100 оних која се налазе у близини, поред стадиона Кабел, задовољити потребе наших суграђана. Поред тога ми смо урадили и тротоаре, бициклистичке стазе које смо спојили са делом Кинеске четврти. ЈКП „Паркинг сервис“ уз подршку Града наставља са инвестицијама, следећа станица су нова паркинг места на Тргу Коменског која су у том делу града од изузетног значаја. Зеленило овде нисмо дирали и надам се да ћемо у наредном периоду још више озеленити овај простор – истакао је Лугоња.

Вредност радова на овом паркиралишту износила је 28 милиона динара, а у режиму сезонског паркиралишта цена дневне карте је остала иста, односно 35 динара.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, limanac, Blavak, valjan

Re:Parkinzi i garaže 04 jun 2020 08:15 #468

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 98
  • Primljenih Zahvalnica: 309
  • Karma: 3
Koncesionaru rok od tri godine da sagradi četiri garaže u centru Novog Sada
Odbornici novosadske Skupštine bi u ponedeljak, 8. juna trebalo da daju saglasnost na ugovore o koncesiji firmama "Best in parking - holding" AG iz Beča i "Inobačka" iz Novog Sada za gradnju četiri garaže u centru.


Predviđeno je da koncesionar dobije četiri lokacije na 43 godine, od kojih su prve tri godine za projektovanje i gradnju, a preostalih 40 za upravljanje, nakon čega ih preuzima novosadska vlast.

Podzemne garaže će biti ispod Ulice Modene sa minimum 200 parking mesta, ispod Trga republike sa minimum 400 mesta, ispod zelene površine pored zgrade Skupštine Vojvodine i Banovine sa minimum 180, a nadzemna garaža u Šafarikovoj ulici će imati minimum 350 parking mesta.

Iz odluke u koju je 021.rs imao uvid, vidi se da je koncesionar ponudio minimalane uslove iz koncesionog akta koji je Skupština grada usvojila prošle septembra, tj. da će novac u budžet grada početi da se sliva od koncesione naknade za 16 godina i da će to biti 10 odsto prihoda. U ugovoru nema računice koliko Grad očekuje da će dobiti tačno novca osim okvirne procene da će to biti trećina od sume koja je izračunata za 12 garaža koje su bile u opticaju za koncesiju.

Naime, lokalna vlast je prošle godine računala da bi za 27 godina naplate koncesije za 12 garaža dobila ukupno oko 1,4 milijarde dinara, dok bi koncesionar svake godine prihodovao oko 293 miliona dinara u proseku. Više o koncesionom aktu koji je osnov za ugovor možete pročitati OVDE.

U dokumentima koji su dostavljeni odbornicima se kaže da je odluka o izboru najpovoljnije ponude doneta 29. maja, dok su ponude na osnovu javnog poziva stigle 20. marta. Jedini ponuđači su "Best-in parking-holding" AG iz Beča i "Inobačka" iz Novog Sada.

Ranije je bilo navoda da će biti i drugih ponuđača poput neimenovane firme iz Kine, ali se niko drugi nije pojavio ni kada je probitni rok za dostavu ponuda pomeren. Iako u dokumentaciji nema podatka koliko bi koštala gradnja garaža, cena se može naslutiti iz ranijih procena lokalnih vlasti dok se planiralo da ih Novi Sad sam fiansira. Tako je procenjeno da će garaže u Modene, Šafarikovoj i Banovini koštati od četiri do pet miliona evra, a na Trgu republike od devet do 10 miliona evra.

U ugovoru koji ide pred Skupštinu, stoji da Grad u roku od šest meseci od početka rada garaže promeni režim javnog parkiranja na ulicama u okolini tako da se onemogući parkiranje svim drugim licima, izuzev stanarima i osobama sa invaliditetom. U slučaju Modene radi se o ukidanju 100 od 425 javnih parkinga, u Šafarikovoj o 175 od 207 javnih parkinga, kod Banovine 90 od 375 i na Trgu republike 200 od 485.

Dalje se navodi i da ukoliko popunjenost garaže bude manja od 55 odsto Grad može da na obrazložen predlog koncesionara smanji broj javnih parkinga u okolnim ulicama i u većem obimu od ovako utvrđenog, o čemu će biti doneta posebna odluka. Kako se sve četiri garaže nalaze u centru, ovo znači da će minimum 565 javnih parking mesta u užem centru grada za tri godine biti ukinuto, a treba uzeti u obzir da će uskoro prestati da radi i montažno-demontažna garaža iza SNP-a sa oko 150 parking mesta. U dokumentaciji se navodi i da se Grad obavezuje da u periodu od pet godina od početka rada svake garaže neće početi sopstveno upravljanje javnom garažom u udaljenosti manjoj od 300 metara.

U Ugovoru o koncesiji se navodi i da će garažom upravljati preduzeće koje će koncesionar formirati u roku od 75 dana od potpisivanja ugovora, a da će Grad Novi Sad biti upisan kao nosilac javne svojine na svim lokacijama. Definisano je i da nije dozvoljeno da Grad ulaže ili pozajmljuje sredstva privatnom partneru koji je u obavezi da potpuno finansira projektovanje, izgradnju, upravljanje i održavanje garaže. Predviđena je obaveza Grada da bečkoj i novosadskoj firmi pruži svu potrebnu pomoć u pogledu ishodovanja dozvola, licenci i slično, posebno onih koje je izdavalac Grad Novi Sad.

Koncesionari će Gradu garancije dati u roku od 20 dana od dana zaključenja ugovora sa važenjem od 12 meseci, a ukoliko se to ne desi, ugovor se smatra automatski raskinutim. Garancija se obnavlja svakih godinu dana. Bankarska garancija za Modenu za prvu fazu projektovanja i gradnje je 23,4 miliona dinara, za Banovinu 21,4 miliona i Trg republike 47 miliona dinara. U slučaju Šafarikove garancija je 10 miliona dinara dok Grad nereši imovinsko-pravne odnose, a potom u prvoj fazi 63,3 miliona. U drugoj fazi koja traje 40 godina garancija je po 45.000 evra za svaku garažu.

Lokacija gde će se graditi garaže će se koncesionaru predati u roku od 45 dana od potpisivanja ugovora. Za Šafarikovu su rokovi drugačiji i navodi se da će lokacija biti predata 120 dana od rešavanja imovinsko-pravnih odnosa na ovoj lokaciji, a Grad se obavezao da ovo reši u roku od dve godine od potpisivanja ugovora. Za sve četiri lokacije Gradu će ostati pravo svojine.

Prema ugovorima u koje je 021 imao uvid, predviđeno je i da privatni partner u roku od 60 dana od potpisivanja ugovora dostavi "Program implementacije" u kojem će navesti dinamiku projektovanja, planirani datum ishodovanja građevinske dozvole i drugo, a po dobijanju dozvole za gradnju u roku od 30 dana i druge dodatne dokumente sa planovima gradnje, zaštiti životne sredine i slično. U slučaju lokacije nadzemene garaže u Šafarikovoj koja će tek da se oslobodi od vlasnika u postupku koji vodi Grad, koncesionar će po dobijanju ovog prostora dostaviti projekat za građevinsku dozvolu.

Kada krene gradnja, koncesionar će do 10-og u narednom mesecu Gradu dostavljati izveštaj o radovima. U ugovoru stoji i da je rok za dobijanje upotrebne dozvole tri godine od primopredaje lokacije, što znači sa danom završetka prve faze. Ukoliko koncesionar ne dobije upotrebnu dozvolu, Grad može za svaki dan kašnjenja da im naplati penal od 3.000 evra.

Takođe, ukoliko tokom radova dođe do nepredviđenih okolnosti, kao što su arheološka iskopavanja, koncesionar može tražiti od Grada da se za taj period produži važnost ugovora. Ovde je predviđeno da Grad snosi troškove ukoliko dođe do arheoloških iskopavanja, kao i premeštanja podzemne infrastrukture, dok u ostalim slučajevima sve troškove plaća koncesionar.

U periodu koncesije do 40 godina privatni partner će Gradu na svake tri godine morati da dostavlja plan poslovanja.

Cenu parkiranja određivaće "Best in parking" i "Inobačka" uz saglasnost Grada, ali predlog minimalne cena nije naveden u dokumentaciji, već će to biti definisano zasebnim dokumentom.

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/245052/K...ntru-Novog-Sada.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan

Parkinzi i garaže 04 jun 2020 10:49 #469

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3730
  • Karma: 20
Dobro je, imaju veb sajt
Nije kao onaj strani kupac Megatrenda

www.bestinparking.com/en
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Blavak

Re:Parkinzi i garaže 04 jun 2020 11:12 #470

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3149
  • Primljenih Zahvalnica: 7660
  • Karma: 141
Ok, deluje da su ozbiljni igrači. Stvarno se nadam da će se ovo realizovati jer je stanje nepodnošljivo.
Mi sad radimo stvari koje kasne bar 50 godina.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
"Don't cry in front of the Mexicans"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: ranko su ns

Parkinzi i garaže 04 jun 2020 11:25 #471

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3730
  • Karma: 20
1869. u Atini
1896. u Budimpesti
1974. u Pragu
1976. u Becu
1998. u Sofiji
Ovo su sve godine kada je uradjena prva linija metroa u ovim gradovima koji su priblizno jednaki Beogradu po broju stanovnika.

Ovo je citat sa jednog gostovanja Dragoljuba Bakica. Po ovome se vidi koliko mi zaostajemo po svemu. Prica o Beogradskom metrou traje od 1938. godine a evo i dan danas ga nemaju.

Ma to ti je to, nezdrava ekonomija, busan sistem kao svajcarski sir gde interesne grupe ne vide brz i lak profit. Zato se svih ovih decenija odlaze i metro, i podzemne garaze.
Poslednja izmena: 04 jun 2020 11:39 od Otis.Driftwood.Ressurected.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Parkinzi i garaže 09 jun 2020 08:28 #472

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4441
  • Primljenih Zahvalnica: 9013
  • Karma: 98
"Još jedna od zamerki opozicije jeste i stavka iz ugovora koja kaže da će, nakon izgradnje planiranih garaža, 565 parking mesta koja se trenutno nalaze u ulicama koje okružuju buduće objekte, biti dostupno isključivo stanarima i osobama sa invaliditetom.
"
rs.n1info.com/Biznis/a607823/Skupstina-N...javnim-garazama.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 09 jun 2020 10:17 #473

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 222
  • Primljenih Zahvalnica: 196
  • Karma: -1
ne ulazim u dilemu da li je bolje graditi svojim sredstvima ili koncesijom jer nemam pojma šta je bolje... ali ovo za parking mesta za one koji tu žive i za osobe sa invaliditetom se slaže sa mojim stavom da treba destimulisati dolazak i traženje parkinga po ulicama užeg (pa i šireg centra).
al za to nam fali moderniji gradski prevoz i biciklistička infrastruktura (mesta za parkiranje, staze na prilazu centru)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Erebus, nsns

Parkinzi i garaže 09 jun 2020 12:43 #474

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3730
  • Karma: 20
Ocigledno im se brze isplati da naplacuju parkiranje po satu za posetioce nego onima sa invaliditetom i godisnjom kartom.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 05 jul 2020 22:07 #475

  • Emanon
  • Emanon's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 197
  • Primljenih Zahvalnica: 828
  • Karma: 11
Ne razumem ovo iscrtavanje parking mesta na trotoaru. Tim pre što onaj ko trotoarom dolazi iz pravca kuće pored, nema onda gde da se provuče između parkiranog automobila i zida kuće kako bi uz zgradu produžio dalje (nadam se da me razumete na šta mislim).



Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: valjan

Parkinzi i garaže 05 avg 2020 17:36 #476

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 98
  • Primljenih Zahvalnica: 309
  • Karma: 3
Novi Sad dobija četiri javne garaže - Inobačka i bečki Best in Parking-Holding zaduženi za projektovanje, izgradnju i upravljanje na 40 godina

Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević i direktori privrednog društva Javne garaže d.o.o. Novi Sad Johan Brajteneder i Vukajlo Babić zaključili su Ugovor o koncesiji za projektovanje, izgradnju, upravljanje i održavanje javnih garaža na teritoriji Grada Novog Sada, sa četiri partije i to u Ulici Modene, na uglu Uspenske i Šafarikove ulice, kod zgrade Pokrajinske vlade i Skupštine AP Vojvodine i na Trgu republike. Zahvaljujući realizaciji tog projekta Novi Sad će dobiti četiri javne garaže po najvišim svetskim standardima, saopštili su iz gradske uprave.

Naime, Ugovor je potpisan između Grada Novog Sada kojeg zastupa gradonačelnik Vučević kao koncedent i privrednog društva Javne garaže d.o.o. Novi Sad koje zastupaju direktori Brajteneder i Babić kao koncesionari. To privredno društvo osnovale su jedna od najvećih svetskih kompanija u oblasti izgradnje i upravljanja javnim garažama Best in Parking – Holding AG iz Beča i domaća građevinska kompanija Inobačka iz Novog Sada.

- Veoma sam zadovoljan što smo formalno završili prvi deo ovog zajedničkog posla i čestitam partnerima na tome. Uspešno smo sproveli posao poveravanja koncesije za izgradnju i upravljanje za čak četiri javne garaže u centru grada i verujem da će to rešiti jedan od najvećih problema sa kojima se Novosađani susreću, a to jeste nedostatak parking prostora. Želim da ohrabrim naše partnere da što pre krenu u realizaciju tih projekata, a mi ćemo se potruditi da obezbedimo sve neophodne uslove i dozvole, da bi se nesmetano pristupilo procedurama projektovanja i izgradnje. Mislim da je dobra odluka da se prvo krene sa realizacijom posla na dve lokacije, a ne istovremeno na sve četiri, kako bi to i finansijski i organizaciono-tehnički moglo biti bolje organizovano. Na taj način bismo onda već za tri do četiri godine imali prvu otvorenu garažu u centru grada - rekao je gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević.

Johan Brajteneder se zahvalio na dobroj saradnji i istakao da je celokupan proces vezan za koncesiju bio veoma kvalitetan, profesionalan, a da je dokumentacija za tender odgovarala najvišim svetskim standardima.

- Veoma se radujemo što ćemo sve projekte završavati zajedno sa preduzećem Inobačka i Gradom Novom Sadom kao partnerom. Srbija je za nas sedma zemlja u kojoj ćemo da poslujemo i radujemo se tome da što pre operativno počnemo da radimo na sva četiri projekta. Izgradnja javnih garaža će omogućiti Novom Sadu da optimalno uredi centar grada, da ga oplemeni da se bolje uredi saobraćaj i sveukupno poboljša kvalitet života u gradu. Radujemo se što sa četrdesetogodišnjim iskustvom komapnije Best in Parking – Holding AG, možemo da doprinesemo realizaciji ovih važnih projekata – rekao je Johan Brajteneder.

Vukajlo Babić iz Inobačke je naglasio da je ta građevinska firma iz Novog Sada veoma ponosna na činjenicu da učestvuje u izgradnji tako velikog saobraćajnog projekta, i to baš u gradu u kojem je kompanija osnovana i radi.

- Imamo projektantsku i izvođačku ulogu, a uz to smo i manjinski ulagači i kao takvi delićemo sudbinu Grada Novog Sada sledećih 40 godina. Cilj nam je da što pre počnemo sa projektovanjem prve dve garaže. Hvala stručnom timu iz gradske uprave koji je na izuzetno profesionalan način sproveo ceo proces, od koncesionog akta i vođenja pregovora, do potpisivanja ugovora – naglasio je Vukajlo Babić.

Podsetimo, Grad Novi Sad raspisao je krajem 2019. javni poziv za davanje koncesije za projektovanje, izgradnju, upravljanje i održavanje javnih garaža na teritoriji Grada. Kako se navodi, Grad će obezbediti građevinsko zemljište, a privatnom partneru se koncesija daje na period od 40 godina. Prvobitni rok za podnošenje ponuda bio je 21. februar, ali je on zbog vanrednog stanja produžen.

Predmet javno-privatnog partnerstva sa elementima koncesije, jeste projektovanje, izgradnja, upravljanje i održavanje četiri garaže na teritoriji Grada Novog Sada, s tim što svaka pojedinačna javna garaža čini posebnu partiju u postupku davanja koncesije.

U Ulici Modene planirana je gradnja podzemne garaže, a broj podzemnih etaža nije ograničen. Bruto površina jedne etaže je približno 3.500 m2, a kapacitet garaže je okvirno 100 putničkih automobila po etaži.

Na uglu Uspenske i Šafarikove ulice planirana je nadzemna javna garaža na četiri sprata, a površina garaže je oko 10.500 m2. Kapacitet garaže je okvirno 70 putničkih automobila po etaži.

Kako se navodi u konkursnoj dokumentaciji u planu je i izgradnja, upravljanje i održavanje javne garaže kod zgrade Pokrajinske vlade i Skupštine AP Vojvodine. Planirano je da garaža bude podzemna, sa dve podzemne etaže, ukupne površinee približno 6.000 m2. Kapacitet garaže je okvirno 90 putničkih automobila po etaži.

Četvrta garaža bi trebalo da se nalazi na Trgu republike i planirano je da bude podzemna na dve etaže,površine 14.000 m2 i kapaciteta 400 putničkih automobila.

www.ekapija.com/news/2968679/novi-sad-do...ecki-best-in-parking
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 05 avg 2020 18:38 #477

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3730
  • Karma: 20
Aman krenite vise da radite garaze pa 1. Juna je izasla ta vest u malo prostijem formatu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Parkinzi i garaže 05 avg 2020 19:41 #478

  • das ivon
  • das ivon's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 983
  • Primljenih Zahvalnica: 3080
  • Karma: 41
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
1869. u Atini
1896. u Budimpesti
1974. u Pragu
1976. u Becu
1998. u Sofiji
Ovo su sve godine kada je uradjena prva linija metroa u ovim gradovima koji su priblizno jednaki Beogradu po broju stanovnika.

Ovo je citat sa jednog gostovanja Dragoljuba Bakica. Po ovome se vidi koliko mi zaostajemo po svemu. Prica o Beogradskom metrou traje od 1938. godine a evo i dan danas ga nemaju.

Ma to ti je to, nezdrava ekonomija, busan sistem kao svajcarski sir gde interesne grupe ne vide brz i lak profit. Zato se svih ovih decenija odlaze i metro, i podzemne garaze.

Što se beogradskog metroa tiče, vlasti nakon drugog svetskog rata, nisu imale nameru da ga grade, jer su drugi projekti imali prioritet. Na primer podzemni vojni objekat kod Bihaća, koji je koštao milijardu tadašnjih dolara. Posle 1990., Miloševićevi projekti su izazvali siromaštvo, koje isključuje mogućnost izgradnje tako skupog projekta.
Što se podzemnih garaža u Novom Sadu tiče, nije bilo realno da se grade pre 1990., jer je Novi Sad bio mali. Ogromnim porastom broja stanovnika i automobila, podzemne garaže su postale neophodne, mada i nadzemnim garažama na 4-5 etaža, ništa ne fali.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Otis.Driftwood.Ressurected

Parkinzi i garaže 05 avg 2020 19:56 #479

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1784
  • Primljenih Zahvalnica: 3730
  • Karma: 20
Jeftinija varijanta, koja je mogla da amortizuje nagli porast broja automobila i odlozi problem parking mesta su bas te nadzemne garaze koji bi mogle biti umesto nekih placeva gde je sada neki stambeni objekat. Ali znamo da je profit pojedinaca bitniji od potreba grada kao jedne velike celine

Obilicev Venac, Beograd

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Parkinzi i garaže 07 avg 2020 02:06 #480

  • Neskov
  • Neskov's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 306
  • Primljenih Zahvalnica: 175
  • Karma: -15


Garaža na Kopaoniku, mada je cena parkiranja bezobrazno skupa.

312 mesta, cena 570 miliona dinara
Poslednja izmena: 07 avg 2020 02:07 od Neskov.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru