Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Pasarele i regulacija saobraćaja

Pasarele i regulacija saobraćaja 23 okt 2014 19:09 #101

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
I to se da resiti Kimi ako postoji VOLJA. Ali zaposleni na vlasti i u JP su tu samo da uzimaju platu i ugradjuju je.
Ceo Bulevar bi mogao biti srednjen podzemnim hodnicima i saobracajnim trakama kada bi se dala koncesija ili uradilo PPP tako da investitor ispod zemlje napravi osim pesackih prolaza i garazu koju bi imao pravo da koristi tipa 30 godina a za uzvrat bi grad uklonio parkinge na povrsini duz Bulevara (time dobio i prijatniji ambijent ili poslovni prostor). Mogao bi grad i da ta parkiralista zadrzi ali ih prepusti investitoru.

Prakticno bi svaka tacka na kojoj su planirane podzemne garaze mogla biti resena tako.

Ali sta bi radio visak od 300 partijskih drugara u JP Parking servis tada?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac

Pasarele i regulacija saobraćaja 23 okt 2014 19:45 #102

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Kasko jeste zeleni talas tu ali hteo sam reci da nije pametno resenje stavljati semafore na svaki pesacki prelaz na ultra prometnom bulevaru. Ili je jos gore resenje ostaviti samo zebre, pa kadgod koji pesak zakoraci pravi se kolona.

Sve sto si ti napisao stoji. I stoji zasto to nece da regulisu ljudski.

Uzgred da znate sa kakvom oscionoscu je ZIG odgovarao na svaku nasu incijativu (poslali smo ih 5 do sada) shvatili bi ste da cemo narednih par godina mi biti ovde nemi posmatraci onoga sto se desava u infrastrukturi u gradu, u pasivno-agresivnom svojstvu izlajavanja na sve sto realno nevalja bez ikakve sanse da to nekako promenimo. I to je ta tuzna cinjenica. Mozda jedino ako bi smo osnovali stranku...

To sta mi zelimo i sta bi bilo lepo, nista verovatno od toga nece da bude. Uh bas sam negativan :evil:
Poslednja izmena: 23 okt 2014 19:53 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 23 okt 2014 21:05 #103

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4870
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Svaki taj osioni odgovor bih obelodanio, nek' se zna kako se odnose prema onima za koje treba da rade.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, Bogdus

Pasarele i regulacija saobraćaja 23 okt 2014 21:19 #104

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Slažem se. Ali kome da obelodanimo? Mislim oni suštniski u odgovoru ne kažu ništa. Ni da će prihvatiti ni da neće prihvatiti naše predloge. Ostaje nam da gledamo u pasulj.

Ja lično mislm da im je to samo eufemiziran način da nas ispale. Npr. tražili smo da poprave 1 šaht. Dakle JEDAN šaht! Ugao Maksima Gorkog i Stražilovske, upao, opasan. Ništa oko toga nije urađeno. Kako da se nadamo onda nečemu većem?

Rasvetu koju su rekli da će popraviti na Bul. Mihajla Pupina već 4 meseca ne popravljaju itd...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 23 okt 2014 21:42 #105

  • das ivon
  • das ivon's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 989
  • Primljenih Zahvalnica: 3092
timek28 napisao/la:
Slažem se. Ali kome da obelodanimo? Mislim oni suštniski u odgovoru ne kažu ništa. Ni da će prihvatiti ni da neće prihvatiti naše predloge. Ostaje nam da gledamo u pasulj.

Ja lično mislm da im je to samo eufemiziran način da nas ispale. Npr. tražili smo da poprave 1 šaht. Dakle JEDAN šaht! Ugao Maksima Gorkog i Stražilovske, upao, opasan. Ništa oko toga nije urađeno. Kako da se nadamo onda nečemu većem?

Rasvetu koju su rekli da će popraviti na Bul. Mihajla Pupina već 4 meseca ne popravljaju itd...

Moje skromno iskustvo sa gradskim službama je da im treba uporno pisati uz ilustrovanje problema fotografijama, i da se na kraju stvar pomeri sa mrtve tačke. Naravno ne posle prvog pisma.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Bogdus

Pasarele i regulacija saobraćaja 23 okt 2014 21:56 #106

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
das ivon hvala na savetu. Na zalost sve incijative sam do sada ja koordinisao. Voleo bih da se vise sa nas sa ovog foruma ukljuci u slanje jer to uzima i vreme i zivce kada se vidi da ZIG odgovara kako odgovara.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, das ivon, Blavak

Pasarele i regulacija saobraćaja 23 okt 2014 22:40 #107

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35916
das ivon napisao/la:
Moje skromno iskustvo sa gradskim službama je da im treba uporno pisati uz ilustrovanje problema fotografijama, i da se na kraju stvar pomeri sa mrtve tačke. Naravno ne posle prvog pisma.
Odrađeno i sa fotografijama. Njihove odgovore je prezentovao timek. Možda treba biti uporniji, ali mi onda deluje kao u: ne vredi se raspravljati sa budalom, prvo te spusti na svoj nivo onda te dotuče iskustvom ( tako nekako )...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: das ivon, Bogdus

Pasarele i regulacija saobraćaja 23 okt 2014 22:47 #108

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35916
timek28 napisao/la:
Kasko jeste zeleni talas tu ali hteo sam reci da nije pametno resenje stavljati semafore na svaki pesacki prelaz na ultra prometnom bulevaru. Ili je jos gore resenje ostaviti samo zebre, pa kadgod koji pesak zakoraci pravi se kolona.

Sve sto si ti napisao stoji. I stoji zasto to nece da regulisu ljudski.

Uzgred da znate sa kakvom oscionoscu je ZIG odgovarao na svaku nasu incijativu (poslali smo ih 5 do sada) shvatili bi ste da cemo narednih par godina mi biti ovde nemi posmatraci onoga sto se desava u infrastrukturi u gradu, u pasivno-agresivnom svojstvu izlajavanja na sve sto realno nevalja bez ikakve sanse da to nekako promenimo. I to je ta tuzna cinjenica. Mozda jedino ako bi smo osnovali stranku...

To sta mi zelimo i sta bi bilo lepo, nista verovatno od toga nece da bude. Uh bas sam negativan :evil:
Nije stranka rešenje, bićemo kao i ostali ( vlast/opozicija svejedno ). Raditi na podizanju svesti građana da se zna kako i odakle rukovodstvo i zaposleni u gradu i gradskim službama dobijaju plate. Naravno da prethodno spomenuti budu svesni da im građani, kao što su ih "zaposlili", mogu dati i "otkaze",kao u bilo kojoj firmi.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 23 okt 2014 23:06 #109

  • das ivon
  • das ivon's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 989
  • Primljenih Zahvalnica: 3092
bratislavbelic napisao/la:
das ivon napisao/la:
Moje skromno iskustvo sa gradskim službama je da im treba uporno pisati uz ilustrovanje problema fotografijama, i da se na kraju stvar pomeri sa mrtve tačke. Naravno ne posle prvog pisma.
Odrađeno i sa fotografijama. Njihove odgovore je prezentovao timek. Možda treba biti uporniji, ali mi onda deluje kao u: ne vredi se raspravljati sa budalom, prvo te spusti na svoj nivo onda te dotuče iskustvom ( tako nekako )...

Evo mog iskustva, pa neka svako izvuče svoj zaključak. Početkom godine poslao sam JKP-u Vodovod&Kanalizacija fotografiju dva kišna slivnika, od kojih je jednom samo falio poklopac, a drugi je bio potpuno zatrapan zemljom i šljunkom, a koji su tako stajali veoma dugo. Veoma brzo su odreagovali i prvi na prvi slivnik postavili rešetke i betonirali prostor oko njega, obzirom da nije bio na kolovozu već uvučen. Na drugi slivnik su postavili rešetku, obili okolni asfalt i uklonili zemlju do 20cm dubine, što znači da je slivnik bio bez funkcije koja mu je namenjena. Vidim ja to, pa im javim da izvade svu zemlju, ali ništa se ne dešava par meseci. Javim opet, ništa. Javim treći put i priložim fotografiju bare oko slivnika, i posle nedelju dana slivnik je konačno bio očišćen i posle par godina pauze počeo da prima vodu. Međutim, prostor oko rešetke nisu asfaltirali ni nekoliko meseci nakon čišćenja, što znači da sam im opet pisao da to urade. Pisao jednom, drugi put, i posle trećeg dobijem odgovor da su upravo napisali nalog i da će biti izvršeno. Kada budu i to završili, postaviću ilustracije na temi vodovod i kanalizacija. Nije magarac džabe uporan, a i besposlen pop i jariće krsti. Uh,...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 23 okt 2014 23:14 #110

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
das ivon - jako lepa priča koja ilustruje to da se za 2 slivnika treba poslati 10 dopisa. Mislim to je kriminalno. Da ja imam toliko slobodnog vremena da se zamajavam sa time napravio bih biznis od toga i naplaćivao takve usluge upornog slanja zahteva dok pametniji ne popusti.

Ja i ostali iz grupe za slanje zahteva mislili smo da na fin i civilizovan način može da se komunicira sa komunalnim službama u NS ali se pokazalo da je to nemoguće. Da ne prejudiciram videćemo da li će se sledeće godine uraditi išta od onoga što smo mi predložili. Možda se prijatno i iznenadimo.
Poslednja izmena: 23 okt 2014 23:15 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: das ivon, Blavak

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 okt 2014 09:31 #111

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Uf ovo je moram reci fantasticna tema :)

Svaka cast ljudima koji su im pisali i "kukali" , zaista jeste sramota da moras 10 puta da im pises ovo ono ,da bi se smilovali da urade nesto sa parama od onog koji ih "gnjavi"!! NEVEROVATNO!!

Ali boze moj ako mora tako ,so shall it be..

Ja sam vise puta kontao da slikam moje kontejnere i sad ste mi dali motiva da to i uradim.

Inace iskreno za ovakve stvari po mom misljenju ,posto ne znam bas kako to funkcionise, ali mislim da bi mesne zajednice trebalo svaki mesec da organizuju neke sastanke gde ce pristustvovati predsednici kucnog saveta ili kako god vec da se to resi, i na taj nacin svako da da dopis sta ne valja u kvartu..
Od kanalizacije ,rupetina na putu, neadekvatne signalizacije (H i V) ,ulicne rasvete ,smeca, kontejnera.. komsija koji vole da se party-jaju do 3-4 ujutru, do lokalnih klosara koji urlaju medju zgradama takodje do 3 ujutru i slicno...

Takve stvari se predoce gradu ,i po hitnom postupku se krece u realizaciju.
Neko ce reci ..joj bre covece gde ti zivis.. a ja cu reci ,hm, i gradska vlast i MZ se biraju na izborima ,pa eto prilike da dokazu u direktnom kontaktu sa gradjanima da zaista zele lep cist kulturan Novi Sad.

Da se razumemo ,mozda se to vec i radi tako odavno a da ja nemam pojma o tome ,u svakom slucaju ako i je tako , onda nesto debelo ne valja.

Ovo bi u sustini bila varijanta kao da smo podeljeni u distrikte stim da sam distrikt u nasem slucaju nema nikakve ingerencije sem da predoci probleme.

ps jedan savet za one koji se hotlajnisu sa gradskim sluzbama :) ssve te mailove koje dobijete bez problema mozete predociti Razglednicama na RTV, oni sve te takve slucajeve objave ,pa cak sto da ne i da se neko odavde prijati i trazi da gostuje u emisiji
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 okt 2014 09:40 #112

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35916
kimi napisao/la:
Inace iskreno za ovakve stvari po mom misljenju ,posto ne znam bas kako to funkcionise, ali mislim da bi mesne zajednice trebalo svaki mesec da organizuju neke sastanke gde ce pristustvovati predsednici kucnog saveta ili kako god vec da se to resi, i na taj nacin svako da da dopis sta ne valja u kvartu..
Od kanalizacije ,rupetina na putu, neadekvatne signalizacije (H i V) ,ulicne rasvete ,smeca, kontejnera.. komsija koji vole da se party-jaju do 3-4 ujutru, do lokalnih klosara koji urlaju medju zgradama takodje do 3 ujutru i slicno...
Za ovo je potrebna decentralizacija ne samo vlasti već i novca kojim bi građani raspolagali. NS nema ni te dve opštine, osim na papiru, a gde je spuštanje vlasti na nivo MZ.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 okt 2014 09:58 #113

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Bratislave ,nene, nije to spustanje vlasti na nivo MZ ,MZ svakako vec postoje ,ali na ovaj nacin bi imale i sta da rade da tako kazem.
Dakle MZ ne bi odlucivala i slicno ,nego samo predala zahteve gradjana tj probleme koje treba resiti,a sve na inicijativu gradjana MZ kojoj pripadajau.
Na taj nacin bi se vrsio pritisak i na MZ, i na grad ,jer to mu dodje kao lanac odgovornosti.. pa da vidimo frajere na delu tada.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 okt 2014 10:19 #114

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35916
kimi napisao/la:
Bratislave ,nene, nije to spustanje vlasti na nivo MZ ,MZ svakako vec postoje ,ali na ovaj nacin bi imale i sta da rade da tako kazem.
Dakle MZ ne bi odlucivala i slicno ,nego samo predala zahteve gradjana tj probleme koje treba resiti,a sve na inicijativu gradjana MZ kojoj pripadajau.
Na taj nacin bi se vrsio pritisak i na MZ, i na grad ,jer to mu dodje kao lanac odgovornosti.. pa da vidimo frajere na delu tada.
MZ i sad rade tako nešto, ali dok ne budu imale svoj novac, sve će ostajati na nivou predloga.
Malo pojašnjenje: kad pišem MZ ne mislim na grad već na selo. U gradskim sredinama bi to bile opštine, sa svim svojim organima i budžetom. Odnosno ovde sam nažalost bez pojašnjenja pokušao da napravim paralelu sa slovačkim zakonom br 221/1996 ( Zakon o zemnom i upravnom uređenju SK ). Tamo je, kao i u CZ, HR,... svako selo opština sa svojim organima ( predsednik, veće, skupština )i budžetom. U gradskim sredinama postoje opštine ( okres ) koje se dele na "kvartove" ( Mestská časť ). Taj kvart bi mogao delom da odgovara našoj MZ, ali ne u potpunosti. Građani u gradovima veličine poput našeg ( BA i KE ) svoje probleme rešavaju u okresu. To bi i po meni bilo rešenje za NS, više opština ( do 5 samo u gradskoj zoni) i svaka bi imala stvarnu vlast-novac u rukama. To mislim i za svako selo, ne samo u okolini ( Kać, Begeč, Ledinci savkao za sebe opština ) već u celoj državi. Tada bi smo vodili računa i ko će se kandidovati i ko će koga birati i kad budu izabrani kako će raditi. Time mislim da bi svima bio olakšan i unapređen život, barem što se komunalnog uređenja tiče.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 okt 2014 10:46 #115

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Tu se slazem ,mada koliko ja znam za tako nesto treba ustav da se menja,dok ovaj moj predlog moze i po sadasnjem da se radi.
I svakako sam za to da NS bude podeljen ,ja to vise volim da kazem u distrikte nego u opstine(nekako mi je ta rec opstina ogavna zbog nzm koje razloga).

Sada nije na meni da pametujem koliko bi NS trebao da ima tih distrikta ali bi nekako lako moglo da se reci po samim nazivima delova grada tipa ,Liman ,Telep ,NN ,Klisa ,Stari Grad ,Petrovaradin ,Kamenica ,Detelinara .. sve u svemu broj stanovnika istog nije parametar jer i u Pesti imas okruge kako oni to zovu ,gde imas 150.000st a imas i neke sa 30.000st ..
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 okt 2014 11:39 #116

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35916
Znam da za tako nešto treba menjati ustav, mada bi NS i bez te promene ustava mogao da se podeli na više opština/distrikta/kvartova/okruga. Zakon o lokalnoj samoupravi to prepušta gradovima, a i sadašnji statut grada poznaje dve opštine. Što se tiče broja i jedinica lok. samouprave i broja stanovnika svugde postoji disparitet ( Bratislava npr. u Petržalci živi oko 125.000 ljudi, a u starom gradu ( Staré Mesto ) ni 39.000 ). Inače se slažem da o tom treba neko drugi da razmišlja.
A što se tiče MZ, jako malo mogu da urade, skoro ništa i tu se sve svodi na upornost nekoga ko je predsednik/član saveta MZ i ko pri tom NIJE PLAĆEN za taj posao. Ista priča kao i kod inicijativa koje mi ovde imamo.
Odosmo u veliki off topic.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 okt 2014 12:42 #117

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Bogami velika digresija. Ljudi pazite - para nema. I to što malo ima ne troši se potpuno kako treba. Dakle i sa svim tim filozofiranjima podele vlasti pitanje je šta bi se postiglo. Bilo bi mala bara još više krokodila.

Bilo je pre godinu-dve na više mesta u gradu da ljudi pišu predloge po nekim panoima šta bi hteli da se unapredi. Ne vidim išta nakon tog Bog zna šta unapredilo.

Ova godina je po veličini investicija ZIG-a jedna od najlošijih u zadnjih 10 godina. Barem ono što je primetno golim okom. Pitanje je uopšte šta se dešava sa njihovim finansijama.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 24 okt 2014 13:08 #118

  • Buck
  • Buck's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1127
  • Primljenih Zahvalnica: 2190
^^

Dešava se višak zaposlenih i ne samo kod njih, nego u celoj državi.
Ajd sad stvarno, dosta off-a...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pasarele i regulacija saobraćaja 26 okt 2014 21:15 #119

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 1880
Kada uočim neki probelm u gradu onda ga fotografišem i pravac Razglednicce. Oni to objave, priča bude na TV-u i vrlo brzo se i reši. Tako je popraviljen deo ograde na Varadinskom mostu i uklonjen crep, sklon padu a samim tim i ugrožavanju bezbednosti prolaznika, sa kuće na uglu ulica Jovana Subotić i Kisačke.
Zato, hvala Razglednicama i novinarima na ažurnosti i spremnosti da pomognu i zaista urade nešto za razliku od nadležnih ljudi iz raznoraznih službi "na usluzi građanima."
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck

Pasarele i regulacija saobraćaja 26 okt 2014 22:47 #120

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
^^

Da li bi hteo da postaneš deo ove naše grupe za slanje incijativa ZIG-u? Da radiš taj deo sa kontaktiranjem novosadskih razglednica ukoliko nas odbiju?

U principu ono što smo mi slali ZIG-u je dosta veća intervencija od popravke dela ograde na mostu ili crepa koji pada. Sve te incijative zahtevaju određeno vreme i ne mogu ad-hok da se reše. Mora se praviti projekat, naći sredstva u visini od bar milion dinara, do nekoliko miliona ili čak desetina miliona dinara (ne računajući taj šaht) itd...

Dakle iako ne volim što nas tako hlade ne verujem da je problem koji si ti prijavljivao baš u rangu onoga što smo mi tražili od njih. Uzgred mogu ti na privatnu poruku poslati naše incijative.
Poslednja izmena: 26 okt 2014 22:48 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru