Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 10 jun 2020 11:03 #701

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3831
  • Primljenih Zahvalnica: 8962
Ja sam postao potpuno ravnodusan prema nekim najavama i obecanjima, jednostavno ne verujem nista dok ne vidim svojim ocima i dok se ne desi
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Djordje Cvarkov, Hamilton, nsns

Re:Fruškogorski koridor 10 jun 2020 11:26 #702

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Izvini ali pausalno iznosis samo svoje ideje bez ikakvih dokaza za to sto pricas.
Kilometar od Pozege preko Pesteru ce biti vise od 10 miliona. Dnevni prosek vozila je takav da put NIKADA nece biti isplativ. Luka je spojena zeleznicom kojom i ide 90% transporta. A ta luka i nije glavna za izvoz robe iz Srbije danas. Preko Konstance i Rijeke ide mnogo toga.

Hoces da pocnemo o broju tunela i mostova prema Pozegi i Arilju? Lista je poduza... Most u Novom Sadu uopste nije preduslov za tunel ispod Fruske Gore. I zamisli da se plati 50 miliona most u drugom najjacem i najvecem gradu u Srbiji! To je 5km puta preko Pestera! Inace, trenutno se busi Munjino Brdo od 2,8km prema Pozegi. Isti takav je potreban pod Fruskom Gorom. Sto znaci da pare nisu problem, vec interes i politika.

Sa druge strane NS - RU je isplativ od prvog dana po svim parametrima. Teretni saobracaj za Bosnu, zapadnu Srbiju i hrvatsku ide tim pravcem.
Mikie napisao/la:
НС-ЛО не може бити исплативији од међународног пута који спаја Београд са луком Бар.

Брзи пут од А2 до Ваљева је у равници, једино што ће морати да се уједно ради и на регулисању корита реке Колубаре у њеном горњем току.
НС-РУ ће имати највећи тунел у Србији, мост на Дунаву и више петљи. Свакако је сложенији пројекат.

Али, то не оправдава трабуњање по дневној штампи сваке године, а поготово пред изборе, да ће, у стилу "ево, само што није", да се потпише уговор и креће градња.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Jungle_Mania, Hamilton, nsns

Fruškogorski koridor 10 jun 2020 12:23 #703

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 645
  • Primljenih Zahvalnica: 648
Ako gledamo isplativost, brojanje saobraćaja je egzaktna disciplina. Trenutno od deonica koje nisu pokrivene auto-putem
NS - RU - ŠA
i
Čačak - Požega - Užice - Zlatibor
su najopterećenije.

Naravno, ovo je samo brojka, ali detaljnija analiza verovatno govori koliki deo otpada na lokalni saobraćaj koji ne bi koristio budući auto ili moto put.

www.putevi-srbije.rs/images/pdf/brojanje...terecenje-u-2019.pdf

Ako je gradnja do požege donekle i opravdana, dalje od toga definitivno nije.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, kasko

Fruškogorski koridor 10 jun 2020 18:12 #704

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
Za još tačnije podatke treba pogledati nekoliko godina unazad: www.putevi-srbije.rs/index.php/%D0%B1%D1...9B%D0%B0%D1%98%D0%B0

Oba puta su prvog B reda, Novi Sad - Ruma - Šabac je na putu br. 21, a Čačak - Požega - Užice - Zlatibor na putu br. 23. Najpouzdaniji su podaci sa automatskih brojača (u desnoj koloni piše ABS + neki broj). Da bi se izbegao uticaj lokalnog saobraćaja, treba gledati deonice koje nisu blizu velikih gradova i gde nema mnogo naseljenih mesta uz put. Npr. deonice Sremska Kamenica - Irig i Pakovraće - Kratovska stena. Na prvi pogled deluje da su obe deonice tu negde po broju vozila. Čačak - Zlatibor ima ponegde preko 10 000, ali to je verovatno uticaj lokalnog saobraćaja. Naravno, treba uzeti u obzir i raspodelu po vrsti vozila. Više vozila koja plaćaju skuplju putarinu - isplativiji auto-put.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mlata

Fruškogorski koridor 10 jun 2020 21:54 #705

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
A dobili smo i cenu za Valjevo (Iverak) - Lajkovac: 18,3km brzog puta za 158 miliona evra. "Na trasi će se nalaziti 25 objekata, 2,5 km mostova i jedna petlja." Radi se i novo korito Kolubare... 9 miliona evra po kilometru da bi se Valjevo povezalo na A2 brzim putem - ne autoputem.

Ali boze moj, NS - RU je jako slozen i skup projekat :))
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, mel, Hamilton

Fruškogorski koridor 17 jun 2020 00:15 #706

  • Neskov
  • Neskov's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 546
  • Primljenih Zahvalnica: 356
kasko napisao/la:
A dobili smo i cenu za Valjevo (Iverak) - Lajkovac: 18,3km brzog puta za 158 miliona evra. "Na trasi će se nalaziti 25 objekata, 2,5 km mostova i jedna petlja." Radi se i novo korito Kolubare... 9 miliona evra po kilometru da bi se Valjevo povezalo na A2 brzim putem - ne autoputem.

Ali boze moj, NS - RU je jako slozen i skup projekat :))

Ja sam samo konstantovao da nije istina da Valjevo ima nekakav sns lobi a NS nema. To je jedina stvar koja će se uraditi u poslednjih xx godina. Pritom kao što sam rekao ovim će povezati Beograd i Novi Sad sa Divcibarama. Mnogi I ne idu autoputem do Beograda kad posle mora da de ide preko Obrenovcs ili skroz da de zaobilazi preko Surcina plus putarina. A do Novog Sada se uglavnom ide Šabac Ruma
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Fruškogorski koridor 17 jun 2020 08:11 #707

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Ok, nema ni potrebe da se ubedjujemo.
Na drugom forumu piše čovek iz Valjeva kako sada ide samo A2, A1 so NS, konform i pola sata uštede minimum mu vrede svaki dinar. Samo toliko. Pozdrav
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 17 jun 2020 09:36 #708

  • Neskov
  • Neskov's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 546
  • Primljenih Zahvalnica: 356
40,50 km duzi put. Biće isplativo tek kad se ovo uradi. Do autoputa katastrofa put. Sabacki put odličan, od Rum petlje do NS a nov put.
Ali nevezano za to samo kažem da valjevo nema naprednjacki lobi već su u Va slabi zato i moraju nešto da urade.
Pogledaj Ub gde je na vlasti Vucicev kum, pa u svim Valjevskim državnim firmama zaposleni ljudi sa Uba. Ako u nekom gradu bude gusto to će biti u Valjevu, mada druga opcija je sps :dry:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 17 jun 2020 10:34 #709

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 645
  • Primljenih Zahvalnica: 648
ja sam u jaunaru išao na produženi vikend na divčibare baš preko A1, A2, i mogao sam da tempiram da se vratimo u ponedeljak ujutru i da odem na posao nakon toga. Mnogo je udobnije i što se tiče vremena i udobnosti vožnje. Jednostavno, ne može da se poredi sa M21 kao alternativom.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 17 jun 2020 10:55 #710

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
.... i onda kamioni na usponu na Venac sa 20 na sat i ne daj boze saobracajka :)
Svako bira sebi, kazem taj valjevac stigne pola sata ranije bez stresa i to mu znaci. Nebitno...

Novi Sad ocigledno nema ni toliki lobi kao Valjevo i Ub, mada se sa SNS to popravilo (niti glasam za njih niti ih podnosim). DS je tek bio kilav....
Poslednja izmena: 17 jun 2020 10:59 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 17 jun 2020 22:03 #711

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
Valjevo - Lajkovac i Novi Sad - Ruma nisu baš za poređenje. Ipak je Novi Sad - Ruma mnogo ozbiljnija i zahtevnija deonica zbog tunela, obilaznice oko Petrovaradina, mosta preko Dunava i veze sa A1. Nije samo stvar u novcu nego i koliko firmi je sposobno da izgradi prvu, a koliko drugu saobraćajnicu? Koja radna snaga će da izvuče toliki projekat? Na stambenim zgradama u gradu nam rade Turci, da ne pričam da na nekim gradilištima infrastrukturnih objekata ima Turaka, Indijaca i radnika iz okruženja.

A valjevski lobi je toliko jak da su pare iz ruskog kredita za železnicu sa pruge Valjevo - Loznica prebačene na prugu Stara Pazova - Novi Sad.
Poslednja izmena: 17 jun 2020 22:07 od SlanaBara.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Mikie

Re:Fruškogorski koridor 18 jun 2020 06:31 #712

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Još jednom, most kod Kaća i obilaznica Petrovaradina nisu potrebni da bi se probio tunel, sklonio saobraćaj sa Venca i ubrzao protok. Po poslednjim planovima most i nije deo ovog projekta koji se zavrsava kod Zezelja.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Hamilton

Fruškogorski koridor 19 jun 2020 14:15 #713

  • Mikie
  • Mikie's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 2
  • Primljenih Zahvalnica: 2
Нисам се прецизно изразио. Када сам рекао међународни пут БГ-Јужни Јадран, мислио сам на деонице које су изграђене и она која се гради до Пожеге. Мислим да је то имало већи приоритет од НС-РУ-ША-ЛО у тренутку када се градило. Ибарска је имала и тада већи саобраћај, ако је то најважнији аргумент за градњу неког ауто-пута. Узгред, НС-РУ и није најављен као ауто-пут, већ као тзв. "брзи пут"(2+2 без зауставне траке, траке ширине 3.50м, највећа пројектована брзина 100км/ч).

Оно с чиме се слажем јесте да се може тунел изградити свакако као одвојени пројекат и пустити раније у саобраћај, али онда можеш очекивати мало веће гужве у централним магистралним улицама у Новом Саду. Највероватније би то подстакло већи саобраћај.

Да нагласим - даље од Пожеге, преко Ивањице и Пештера, не бих градио, а да се не почне са РУ-НС, притом мислим, како на финансијски део пројекта, тако и на онај строго грађевински. То је већ чисто здрав разум, по мом мишљењу.

Није тема, али мислим да је боље да се прво направи ауто-пут/брзи пут до Мачката, до пред Златибор, него да се прво гради преко Пештера.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: 1992NSNN

Fruškogorski koridor 24 jun 2020 20:04 #714

  • Neskov
  • Neskov's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 546
  • Primljenih Zahvalnica: 356
Ub ne treba porediti, tu je Vucicev kum predsednik opštine. Evo obecano je kod Valjeva i aerodrom :D :lol: sem tog puta nijedna stvar za Valjevo nije urađena u poslednjih 8 godina
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jun 2020 21:49 #715

  • mlata
  • mlata's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Drugi su drugi-mi smo prvi
  • Poruka: 623
  • Primljenih Zahvalnica: 1024
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Fruškogorski koridor 26 jun 2020 00:31 #716

  • nsns
  • nsns's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 35
  • Primljenih Zahvalnica: 39
Ali 101 dinar? Gde izvukoše taj 1?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 26 jun 2020 01:07 #717

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3831
  • Primljenih Zahvalnica: 8962
Pa to ce garant za neku humanitarnu akciju, donaciju.

Dinar po dinar, kuca na Popovici
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 26 jun 2020 01:52 #718

  • Neskov
  • Neskov's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 546
  • Primljenih Zahvalnica: 356
www.facebook.com/139259502400/posts/1015...4872401/?d=null&vh=e

Ovo sam već postavio u delu Fruška Gora ali eto kad su ovde okacili za plaćanje zbog zaštite životne sredine. Koliko treba da košta ovo sečenje drveća Fruskoj Gori?

Ovako je u celoj Srbiji nadam se da ćemo uskoro saznati zbog čega se to radi
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 26 jun 2020 10:11 #719

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3831
  • Primljenih Zahvalnica: 8962
1. Lose poslovanje rukovodjstva NPFG
2. Crkva je restitucijom dobila nazad 25 % teritorije FG i sa tim pravo da eksploatisu drvo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 22 jul 2020 11:29 #720

  • Mikins
  • Mikins's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 153
  • Primljenih Zahvalnica: 508
Mihajlović: Sve je spremno za početak gradnje Fruškogorskog koridora
Asfaltiranje dela autoputa između Bačke Topole i Siriga biće gotovo do 15. avgusta, dok je sve spremno i za početak gradnje Fruškogorskog koridora, rekla je danas ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović.

KOMENTARI 0
NOVI SAD 22.07.2020. | 10:36
Mihajlović: Sve je spremno za početak gradnje Fruškogorskog koridoraFoto: Ministarstvo građevinarstva
"Od Beograda do Subotice obnavlja se 65 km autoputa, ova deonica najvećim delom je završena, do sredine avgusta biće gotovo i preostalih 10,5 km", rekla je Mihajlović prilikom obilaska radova.

Vrednost obnove je oko 10 miliona evra.

Mihajlović je dodala da je vrednost sadašnjih i planiranih investicija u Vojvodini pet milijardi evra.

"Pored modernizacije brze pruge Beograd-Budimpešta, radiće se Fruškogorski koridor. Sve je spremno, kredit je odobren, dokumentacija završena, država je dala garancije i nakon potpisivanja ugovora radovi mogu da krenu. Nismo zaboravili ni na saobraćajnicu Beograd - Zrenjanin - Novi Sad. Hvala gradonačelniku Novog Sada Milošu Vučeviću na sjajnoj saradnji, ovaj grad je primer za blagovremeno pripremljenu dokumentaciju za svaki projekat", rekla je ona.



Vučević je je naveo da se završetkom ove deonice dobija još atraktivniji prilaz Novom Sadu iz pravca Subotice i Mađarske.

Kuda će se protezati Fruškogorski koridor

Projektom je predviđeno da u okviru saobraćajnice Novi Sad-Ruma bude izgrađen dvocevni tunel kroz Frušku goru dugačak 3,5 kilometara, što će ga učiniti najdužim tunelom u Srbiji. Fruškogorski koridor će imati četiri kolovozne trake širine po 3,5 metra, i biće svrstan u takozvane brze saobraćajnice, a ne u autoputeve, jer neće imati zaustavne trake.

Saobraćajnica će se prostirati od Kaćke petlje na putu Novi Sad-Zrenjanin, a sa autoputem E-75 će se ukrštati kod benzinske pumpe "Minut". Koridor će dalje voditi prema Dunavu, zatim preko Fruške gore do autoputa Beograd-Zagreb. Brza saobraćajnica će na sremsku stranu preći preko novog mosta koji treba da se izgradi kod crkve na Tekijama, dalje će voditi prema Bukovcu preko tunela ispod Fruške gore. Tunel će ići prema petlji za Vrdnik, potom će nastaviti ka Rumi.

Izgradnja autoputa Novi Sad-Ruma će biti podeljena u četiri faze. Prva je Ruma-ulaz u tunel kroz Frušku goru, druga je izgradnja tunela dugog 17 kilometara, treća faza je izgradnja izlaza iz tunela do petlje na Mišeluku i četvrta obilaznica oko Petrovaradina.

Fruškogorski koridor povezaće Koridor 10 i Koridor 4 i stvoriti najkraću vezu između Bosne i Rumunije. Najvažniji značaj koridora Novi Sad-Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnih vozila preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sasar, Blavak, valjan, Hamilton
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru