Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 27 nov 2012 23:59 #46

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3505
  • Primljenih Zahvalnica: 2254
sandman napisao/la:
a novi sad-zrenjanin-temisvar nigde ne spominju :? to verovatno za nekih drugih 100 godina.
Po meni bi to trebao biti prioritetan pravac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 nov 2012 07:56 #47

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Po ovome nista od gradnje pre 2014, jer svi znamo koliko je nasim birokratama potrebno vremena za bilo sta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 nov 2012 08:41 #48

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3423
  • Primljenih Zahvalnica: 9084
Iskreno, ne verujem da ce ikad biti nesto od ovoga.
Na skali neverovatnoce FG tunel mi je cak ispred obnove Radnickog.
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 nov 2012 22:14 #49

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4869
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
Evo mapice tog "autoputa", tj. magistralnog puta prvog reda Novi Sad - Loznica, na kome se nalazi i famozni tunel :)

‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 28 nov 2012 22:14 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, mrnjavi, TurboMaximus

Fruškogorski koridor 28 nov 2012 22:51 #50

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
jedva čekam da ovo naprave. moja prognoza je da se za tri do četri godine vozimo novim autoputem i to kroz tunel. :yes:
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 nov 2012 07:34 #51

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3423
  • Primljenih Zahvalnica: 9084
Optimisto!
Duke, imas li ovu mapu u vecoj rezoluciji?
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 nov 2012 08:20 #52

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4869
  • Primljenih Zahvalnica: 8012
mrnjavi napisao/la:
Duke, imas li ovu mapu u vecoj rezoluciji?

Ispravka, evo je u Mega rezoluciji.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 29 nov 2012 08:45 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 nov 2012 09:17 #53

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 nov 2012 11:18 #54

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3423
  • Primljenih Zahvalnica: 9084
Hvala! :cheers:
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 13 dec 2012 18:06 #55

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 2920
Пајтић прича о тунелу и аутопуту


линк
Poslednja izmena: 13 dec 2012 18:08 od Nicisy1.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 14 dec 2012 01:43 #56

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Da li mi se cini, ili on rece jedina planina u Vojvodini ?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 14 dec 2012 08:27 #57

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
Šta podrazumeva taj termin "od Novog Sada" ?
Odakle počinje to "od NS", Mišeluk, petlja jug, Venac ?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 14 dec 2012 08:58 #58

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Da se nije zakocio na vreme rekao bi da POLU autoput ima osim ekoloskih i istorijske, kulturne i koznakakvejos znacaj
i najavio bi pocetak gradnje i autoputa Novi Sad Backa Palanka Osijek, te Backa Palanka Sombor Subotica Kikinda Zrenjanin Vrsac Istambul.

Bojim se da je ovih 12 milijardi virtualno i da ih u budzetu nema, vec da se ceka da nam kinezi daju kredit za njega, sto nam ni jedan politicar ne govori.

Nadam se da gresim.

Gradnja bi morala da pocne od Kaca ako govorimo o Novom Sadu i da ukljuci i most u Petrovaradinu. Ali o toga sigurno nista. Pocece od Paragova, odnosno tunela. A pogotovo ce da "prolazi" kroz Juzni Banat...
Poslednja izmena: 14 dec 2012 09:00 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 14 dec 2012 09:14 #59

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
"Ta sredstva su, kako objašnjavaju u Ministarstvu, inače planirana budžetom za 2013. godinu, kao kapitalni transfer, uz garancije Srbije za kredit kineskoj Eksim banci kojim će biti realizovan projekat."
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 dec 2012 22:59 #60

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
dnevnik
Кинези ће градити Моравски коридор и аутопут Нови Сад-Рума
Ажурирано пре 1 час 37 минута

Министарка за регионални развој и локалну самоуправу Верица Калановић потписаће сутра у Београду са компанијом ЦРБЦ (China Road and Bridge Corporation) из Народне Републике Кине предуговор за изградњу два аутопута у Србији - Моравски коридор од Појата до Прељине и аутопут Нови Сад - Рума.

Enlarge
Аутопут од Новог Сада до Руме обухвата и изградњу тунела кроз Фрушку гору. После потписивања предуговора у Влади Србије биће одржана конференција за новинаре, саопштило је Министарство за регионални развој и локалну самоуправу.

Министарство грађевине и урбанизма потписало је, раније данас, предуговор за изградњу дела Коридора 11 (К-11) од Обреновца до Уба и од Лајковца до Љига са представницима компаније "Шандонг хај-спид груп" из НР Кине, а вредност те инвестиције је 333 милиона долара.

Предуговор су потписали министар грађевине и урбанизма Велимир Илић, представник кинеске компаније Лиу Циченг и директор предузећа Коридори Србије Дмитар Ђуровић.

Компанија ЦРБЦ, која ће градити Моравски коридор и аутопут Нови Сад-Рума, већ гради мост преко Дунава између Земуна и Борче у Београду. ЦРБЦ је у саставу Кинеске компаније за телекомуникације и инфраструктуру (CCCС International), са којом је 22. децембра Министарство саобраћаја потписало Меморандум о разумевању који предвиђа учешће те компаније у пројектима за модернизацију пруга у Србији.

Министарка Калановић је раније изјавила Танјугу да ће аутопут од Појата до Прељине бити дугачак око 110 километара (км). Тај пут, како је рекла министарка, треба да повеже Коридор 10 (К-10) са будућим аутопутем од Београда до границе са Црном Гором (К-11).

Калановићева је истакла да на подручју између Појата и Прељине код Чачка живи више од пола милиона становника Србије. Министарка је навела да ће аутопут Појате-Прељина, који ће повезати три велика града - Чачак, Краљево и Крушевац, бити класичан аутопут са шест трака. Тај део Србије је, како је рекла, један од најзначајнијих пољопривредних и индустријских региона у земљи.

Градња аутопута Појате-Прељина требало би да буде реализована у оквиру пакета пројекта које власти НР Кине намеравају да финансирају у Југоистоцној Европи са 10 милијарди долара. ЦРБЦ је државна спољно-трговинска корпорација за економску сарадњу и примарно се бави изградњом путева, мостова, тунела и лука, као и другим видовима саобраћајне инфрастуктуре. Истовремено ЦРБЦ представља платформу за иностране пројекте компаније ЦЦЦЦ која је уврштена у листу 500 водећих глобалних корпорација.

ЦЦЦЦ је највећа градевинска и пројектантска компанија у НР Кини за луке, путеве и мостове. ЦРБЦ је основао огранке у више од 40 земаља и регија, са разгранатом мрежом у Азији, Африци и Европи. Први европски огранак је основан у Београду ради изградње моста између Земуна и Борче са припадајућим саобраћајницама. То је први саобраћајни инфраструктурни пројекат који представља основ за Споразум о техничкој сарадњи на пољу инфраструктуре, који је потписан измеду Владе Србије и НР Кине у априлу 2010. Од 30 планираних стубова кинеског моста постављено је 24, а рок за завршетак моста је 2014, објављено је на сајту ЦРБЦ.

Постављен је први део коловозне конструкције будућег моста и у води су избетонирани главни стубови. Инвестиција је вредна 170 милиона евра - 85 одсто кредитира кинеска Ексим банка, а 15 одсто средстава обезбедују држава Србија и Град Београд.
Poslednja izmena: 27 dec 2012 23:00 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 dec 2012 12:27 #61

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Sumnjam da ce izgradnja zbog toga poceti sledece godine. Govori se o zavrsetku projekta sledece godine i o samo 27km puta
auto-puta sa četiri trake od Novog Sada do Rume u dužin od 27 kilometara, uključujući i izgradnju tunela kroz Frušku goru.

Kalanovićeva je rekla da za auto-put Novi Sad–Ruma još nisu gotovi projekti što će biti završeno u 2013. godini.

Ministarka je rekla da će radove finansirati "Eksim banka" Kine pod veoma povoljnim uslovima - rok otplate je 20 godina, grejs period pet godina, a maksimalna kamata iznosiće dva i po odsto.

Rok za izgradnju Moravskog koridora je četiri godine, a za auto-put Novi Sad–Ruma 30 meseci.

www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekon...A1+dva+autoputa.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 dec 2012 12:30 #62

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Moja pretpostavka je da se radi o trasi od Paragova do E-75 kod Rume
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 21 jan 2013 18:33 #63

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 2920
SRBIJA | PONEDELJAK 21.01.2013. | 12:35
Uskoro ugovori o izgradnji autoputa
IZVOR: TANJUG

Beograd -- Ministarka za lokalni i regionalni razvoj Verica Kalanović najavila da će do kraja februara biti potpisan ugovor o realizaciji radova iz putne infrastrukture.

Ona je podsetila da je krajem decembra potpisan predugovor o izgradnji dva regionalna autoputa u Srbiji sa Kineskom korporacijom za puteve i mostove i najavila da će do kraja februara biti potpisan i Ugovor o realizaciji.

U pitanju su Moravski koridor od Pojata do Preljine i autoput od Novog Sada do Rume, sa tunelom kroz Frušku goru.

Kalanović je, gostujući u Jutarnjem programu TV Pink, prenela da joj je predsednik pokrajinske vlade Bojan Pajtić rekao da je najveći prioritet pokrajine u ovom trenutku izgradnja autoputa od Novog Sada do Rume.

Kalanović je rekla da je Pajtić boravio u Kini da bi ono što ona radi u Beogradu rešio na neki drugi način, ali da problem nije u tome, nego što ne postoji nijedan papir za realizaciju ovog puta.

Ona je ukazala na "nedovoljnu pripremljenost pošto se radi o projektu koji u sebi sadrži izgradnju dva regionalna puta" i dodala da "nije normalno, ali je realno da ćemo godinu dana pre početi realizaciju Moravskog koridora, nego puta u Vojvodini".

"Do kraja februara potpisaćemo ugovor kako bi smo već početkom godine mogli da krenemo da radimo", najavila je Kalanović i podsetila da se sa kineskom firmom intenzivno radi na realizaciji ugovora za izgradnju mosta Zemun - Borča.

Kalanović je ocenila da je u prethodnih osam godina pokrajinska vlada pokazala bezidejnost u vodjenju politike u toj pokrajini i dodala da je Vojvodina po prvi put postala deo teritorije koji ima statistički niži stepen razvijenosti od proseka.

Ministarka Kalanović održaće sutra i sastanak sa gradonačelnicima i predsednicima opština kroz koje će proći budući Moravski koridor i sa kojima će razgovarati upravo o početku izgradnje ove saobraćajnice.

Sastanku će prisustvovati gradonačelnici i predsednici opština Kruševac, Varvarin, Trstenik, Ćićevac, Vrnjačka Banja, Čačak i Kraljevo odnosno predstavnici svih opština kroz koje će proći Moravski koridor.

Ministarka Kalanović je 28. decembra 2012. godine potpisala Predugovor o izgradnji dva regionalna autoputa u Srbiji sa Kineskom korporacijom za puteve i mostove (CRBS).
Ukupna dužina obe ove saobraćajnice je oko 140 kilometara, a ukupna vrednost ovog predugovora je 642 miliona evra.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 21 jan 2013 19:37 #64

  • inactive_account
  • inactive_account's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 260
  • Primljenih Zahvalnica: 70
Koliko Srbija nije spremna za ovaj put toliko ni Novi Sad...

Sem mosta Slobode (putnicki saobracaj), ne postoji odgovarajuca konekcija na brzi put koji ce spojiti dva kraka jednog evropskog koridora.

Prioritet moraju biti Obilaznica Petrovaradin, spajanje Zezelja i bul Jase Tomica,...
Strasno je sto drugi najveci grad u Srbiji dolazi preko parkinga pumpi i poluizgradjenih petlji do medjunarodnog koridora, a sad se jos prica i o dodatnim autoputevima/brzim putevima :ohno:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 22 jan 2013 08:52 #65

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
U pravu si... i otuda ono moje pitanje šta znači to "od novog sada" jer to može da znači i od venca i od kaća. Nego nisi pomenuo možda i najvažniji detalj o kome se uopšte ne razmišlja a to je novi most preko dunava koji se nastavlja na bulevar Evrope. To je ustvari i prava konekcija između E70 i E75.

Kako god, mnogo je važno da se ovaj put napravi i samo neka rade ako će da rade, međutim ostaje žal zašto nije pun profil.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru