Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 13 jul 2016 07:29 #256

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
koji su to retardi ti novinari


KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Light

Fruškogorski koridor 13 jul 2016 07:52 #257

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Ranko, možda dobijamo metro ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Light

Fruškogorski koridor 13 jul 2016 08:27 #258

  • Eldarion
  • Eldarion's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 125
  • Primljenih Zahvalnica: 449
Mislim da je ova varijanta bolja - tunel od centra Iriga do raskrsnice kod SNP-a. Da se povežu dva centra :facepalm:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Light

Fruškogorski koridor 17 jul 2016 14:17 #259

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Op sad se ide i do Šapca! Al tek dogodine :troll:
Аутопут НС-Рума-Шабац најраније догодине
БЕОГРАД - Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић изјавила је данас да се завршава потребна документација за изградњу аутопута Нови Сад - Рума - Шабац и да се у најбољим околностима почетак градње може очекивати средином 2017. године.
"Наше је да припремимо документацију и да онда видимо како ћемо да финансирамо изградњу. У најбољим околностима, могли бисмо очекивати средином следеће године почетак градње. То значи да је све како треба - да завршимо документацију и да све ово време радимо на тражењу партнера за инвестирање", рекла је Михајловић новинарима у Београду.



Она је навела да се нада се да ће један део документације бити завршен до краја лета, а други део до марта идуће године.

Михајловић је додала да кад год се укаже прилика да се разговара са инвеститорима, већим или мањим, разговара се и о том коридору.

"Покушавамо да нађемо најбољи могући начин за финансирање. Тај пројекат смо сврстали у 10 приоритетних пројеката, поред коридора 10 и 11 и дела железнице. Радили смо са покрајинском владом у претходном периоду, било је ту мало и застоја, верујем да тога више бити неће", рекла је Михајловић.

Техничка документација се завршава у року, рекла је министарка и додала да се из буџета издваја новац додатно и ради на студији утицаја на животну средину.

Михајловић је претходно уручила рачунаре представницима локалних самоуправа и других надлежних органа који учествују у издавању грађевинске дозволе, као и специјална признања градовима и општинама који су постигли најбоље резултате у томе.

www.rtv.rs/sr_ci/drustvo/autoput-ns-ruma...dogodine_737771.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, Novajlija, Blavak, Mikins, Light

Fruškogorski koridor 10 avg 2016 16:55 #260

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
U ekspozeu A.V. ni reči o ovom projektu. Niš - Kosovo, Pojate - Prejina, K10, "K11", Obilaznica BG i to je to. Može tema u sekciju "vlažni snovi"?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sandman, Blavak, Mikins, Light

Fruškogorski koridor 12 sep 2016 16:42 #261

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Mozda tamo pred sledece izbore krene da se ukopava kamen temeljac... a "u sto marki" da ovaj most necemo videti jos 20 godina, ako ikada. Ne znam kako je uopste uleteo opet u ovu pricu, sem ako nije leprdanje Vecernjih, jer je poslednje stanje stvari da se zavrsava kod Zezeljevog mosta obilaznicom oko Petrovaradina sa ostavljenim prikljuckom za most (za sada).
Izgradnja "Fruškogorskog koridora", saobraćajnice koja se najavljuje već godinama, nikako da počne, još se radi dokumentacija

POČETAK izgradnje brze saobraćajnice od Novog Sada do Rume bio je najavljivan mnogo puta, a jedan od rokova bio je i jun ove godine. Međutim, da bi se videli prvi obrisi "Fruškogorskog koridora" biće potrebno bar još godinu dana. Jer, radovi nisu ni počeli, a s obzirom na to da njima prethodi niz radnji, od utvrđivanja prostornih planova do eksproprijacije zemljišta u tri opštine Novi Sad, Irig i Ruma, bageri neće još dugo stići pred Frušku goru.

U Ministarstvu građevine kažu da je urađen idejni projekat sa studijom opravdanosti brze saobraćajnice od Novog Sada do početka obilaznice oko Rume i da se trenutno radi projektno-tehnička dokumentacija.

- Na delu trase buduće saobraćajnice koja prolazi kroz gradsko područje Novog Sada u toku je izrada planova detaljnih regulacija kojima se vrši usklađivanje sa ostalim prostornim sadržajima na području na kojem će se projekat realizovati - objašnjavaju u resornom ministarstvu. - Rano je da se govori o rokovima za početak radova, dokumentacija daje mogućnost i osnov da se sledeće godine krene u proces donošenja odluke o početku gradnje, zatim slede dogovori i odluka oko izvora i načina finansiranja i izbor izvođača.

Trasa "Fruškogorskog koridora" će se prostirati od Kaćke petlje, a planirani put dalje vodi preko Dunava i Fruške Gore do auto-puta Beograd - Zagreb. Na sremsku stranu će preći preko novog mosta koji tek treba da bude izgrađen i od Crkve Marije Snežne u Petrovaradinu, odnosno u naselju Tekije, dalje će voditi prema Bukovcu ispod Fruške gore kroz tunel dug 3.470 metara. Tunel ide prema petlji za Vrdnik, potom se nastavlja ka Rumi, gde se radi obilaznica.

Ideja o probijanju tunela kroz Frušku Goru prvi put je predstavljena 2007. godine, ali je na tome i ostalo. O ovom projektu se mnogo duže govorilo nego što se radilo na njegovoj realizaciji. Sa formiranjem Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, ovaj projekat vraćen je među prioritete. Nadležni su, međutim, najavljujući prve radove za jun ove godine očigledno prevideli da priprema dokumentacije i neophodnih planova i dozvola, može da potraje.

- Sve vreme dok se gradnji "Fruškogorskog koridora" govorilo, nije postojao idejni projekat, a ugovor o njegovoj izradi potpisan je tek u junu prošle godine - navode u resornom ministarstvu. - Izrada plansko-projektne dokumentacije ovako značajne saobraćajnice od strateškog značaja, koja prolazi ispod područja NP "Fruška gora" i kroz gradsko tkivo Novog Sada, zahtevala je detaljnu i dugoročnu analizu svih elemenata u prostoru, odnosno ekonomskih, ekoloških, socijalnih i prostornih aspekata.


TEK TRAŽE PARE

JOŠ se ne zna odakle će stići pare za izgradnju ove saobraćajnice, koja ne spada u kategoriju auto-puteva, jer će imati dva puta po dve kolovozne trake široke po 3,5 metra, ali neće imati zaustavne trake.

- Posle usvajanja idejnog projekta i studije opravdanosti od strane Republičke revizione komisije biće poznati podaci o ceni koštanja izgradnje "Fruškogorskog koridora", što je neophodno za razmatranje modela finansiranja - navode u resornom ministarstvu. - Da bismo ubrzali realizaciju projekta, na nedavnom sastanku sa predsednikom Vlade Vojvodine dogovoreno je da se zajednički založimo kod Ministarstva finansija da se obezbede sredstva za eksproprijaciju i da se paralelno razgovara o modelu finansiranja.





Poslednja izmena: 12 sep 2016 16:45 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, mrnjavi, Novajlija, Blavak, Bogdus, Mikins

Fruškogorski koridor 12 sep 2016 21:20 #262

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Koliko znam vlast od 2012. pa na ovamo je ugovorila samo deo autoputa Surčin-Obrenovac ove godine mada i za to tek predstoji potpisivanje finansijskog ugovora. Ostalo su sve manje više sprovođenje ugovora potpisanih pre 2012. kao i najave novih projekata do čije realizacije nikako da dođe (pruga BG-Budimpešta, Frušogorski koridor i slično). Kapiram da smo prezaduženi što je ruku na srce još jedan objektivan faktor osim očigledne nesposobnosti vlasti od 2012. Nemoguće da je potrebno 2 mandata tj. 8 godina da bi se bilo kakvo veće infrastrukturno delo sprovelo u život.

EDIT: Moguće je da ne grešim dušu da su ugovorili i delove deonica koje grade Kinezi na autoputu A2.
Poslednja izmena: 12 sep 2016 21:22 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 12 sep 2016 22:14 #263

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3424
  • Primljenih Zahvalnica: 9095
Ovak topik treba zaključati i arhivirati.
Sve buduće "vesti" iz ove Sci-Fi sage mogu se kačiti na odgovarajućoj temi:
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 12 sep 2016 22:21 #264

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
možda da otvorimo temu "Laži i baljezganja Zorane Mihajlović"
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Mikins

Fruškogorski koridor 13 sep 2016 05:28 #265

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8415
  • Primljenih Zahvalnica: 35916
Bilo bi dobro kada bi makar završili obilaznicu Iriga, koja je odavno započeta, pa (izgleda) napuštena.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 13 sep 2016 08:29 #266

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Obilaznica Iriga je morala biti urađena nezavisno od ovoga!

Odakle novac za ovaj projekat? Pa Eno hvale se da je suficit 100 miliona evra! I? Pa idemo odmah na povećanje plata, naravno!!! A to su 3 osrednja mosta, 10-30 kilometara autoputa... 100 do 300km magistralnog...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 13 sep 2016 10:00 #267

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Mislim da se iz budžeta (ne iz kredita raznih banaka) ne investira gotovo ništa u nove infrastrukturne projekte na nivou republike. Iz budžeta pare idu samo za održavanje i eventualno rekonstrukciju. Zadnja stvar koja je urađena iz budžeta ako me sećanje dobro služi jeste A2 deonica Lajkovac - Ub čijih 12.5 KM se gradilo 4.5 godine (2010-2014).
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 13 sep 2016 11:31 #268

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2659
  • Primljenih Zahvalnica: 3037
Da su uložili tih 100 miliona ne bi imali suficit, jedino čime mogu da mašu. Povećanje plata podmazuje glasačku mašinu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 13 sep 2016 12:13 #269

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
Taj suficit imaju jer su uveliko smanjili budžet lokalnim samoupravama (sve opštine i svi gradovi sada imaju osetno manje budžete) i zato jer su oteli pare penzionerima i zaposlenima koji imaju veće plate i penzije od određenog limita.
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 13 sep 2016 13:12 #270

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Slazem se sa svima vama i konstatujem da je ovo sto pricam u domenu teorije kod nas, ali bi se mogli pohvaliti sa 300km novih puteva i time isto kupiti glasacko telo. Primera radi. Imali bi i izgovor da ne dignu plate i da sledece godine jos smanje deficit, pa da se pokrene taj krug investicija i boljeg stanja u drzavi. Putevi su i poslovi za gradjevinske firme, to su plate, dobavljaci materijala...

Ali ne vredi da teoretisem, nema niko gram mozga da razmislja, sve sljam do sljama.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 19 sep 2016 15:40 #271

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
"Produžujemo Fruškogorski koridor, tunel 37km"

Beograd -- Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je da ima zainteresovanih investitora za gradnju Fruškogorskog koridora."Produžujemo Fruškogorski koridor, tunel 37km"

Ona je istakla i da će do kraja godine biti kompletirana projektno-tehnička dokumentacija.

Reč je o autoputu Novi Sad - Ruma sa tunelom kroz Frušku goru, ukupne dužine 37 kilometara.

"Fruškogorsk koridor smo pokrenuli pre godinu i po dana. Deo projektno - tehničke dokumentacije je gotov, a drugi deo će biti gotov do kraja ove godine", rekla je Mihajlović odgovarajući na pitanje novinara.

Ona ističe da se razgovara i sa potencijalnim investitorima o tom projektu.

"Bilo je zainteresovanih, ali još situacija nije takva da je to sigurno i ne mogu još da ih predstavim", kazala je Mihajlović dodajući da su u budžetu tog ministarstva izdvojena sredstva za taj projekat.

Predviđeno je da u drugoj fazi tog projekta autoput bude produžen do Šapca i Loznice.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 19 sep 2016 15:58 #272

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Ja mislim da je ova žena u zadnjih nedelju dana oborila rekord u broju najava...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 19 sep 2016 16:17 #273

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Demagogija par exsalonce
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Fruškogorski koridor 19 sep 2016 17:46 #274

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3424
  • Primljenih Zahvalnica: 9095
:)
Sledeće je ukupna dužina koridora 37 km, od čega tunel 74 km.
Ne razumeš ti ništa, niti sam nešto "promašivao", niti "pogadjao" termine, naprimar ovaj termin je objavljen u medijima. Ali, to i nije bitno za ovu temu, bilo je ovde raznih lupetanja.
Fruškogorac, 5.10.2020.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 19 sep 2016 18:34 #275

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
Jeste li stvarno protumačili da će tunel biti dug 37 kiometara ili se samo šalite?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru