Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Obilaznica Novi Sad

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 00:11 #81

  • Pinki
  • Pinki's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Festina lente
  • Poruka: 898
  • Primljenih Zahvalnica: 896
  • Karma: 57
To u prevodu znači da ko iz pravca Beograda promaši taj jedan jedini izlaz za NS, može da napravi polukružni tek kod Siriga (posle naplatne rampe), a iz pravca Subotice tek kod Kovilja. Ne sećam se da sam negde video tako veliki grad sa samo jednim izlazom sa autoputa. :wallbash:

Inače već sam dvaput koristio taj jedini izlaz iz pravca BG, još pre 2-3 nedelje B) (moglo je da se prođe, ko je znao), i već se tada videlo da je prilično dobro urađen. Još samo kad ne bi bio jedini...

Ja bih pomerio rampu kilometar ka gradu, a napravio bar još jedan dobro obeleženi izlaz sa autoputa.

Na snimku se vidi tabla sa natpisom "Novi Sad - istok", pretpostavljam da je izlaz sa subotičke strane zapad. :blink:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 07:22 #82

  • everson
  • everson's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 92
  • Primljenih Zahvalnica: 3
  • Karma: 4
Mislim da uz dobru, pojacanu signalizaciju nece biti vecih problema ...
Dakle, postaviti obavestenja cesce nego inace. Jos ako se postave i horizontalna obavestenja ...
Ali, mislim da je taj izlaz sa AP na servisnu, bar ono sto se trenutno vidi, jako ostar i rampe su preblizu iskljucenja. Tu bi se moglo poraditi.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 08:28 #83

  • milansel
  • milansel's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 15
  • Primljenih Zahvalnica: 13
  • Karma: 0
Dukelander napisao/la:
Ne. Iz pravca Subotice izlazi se na lokalnu saobraćajnicu samo pre petlje "Sever" pa se tom lokalnom saobraćajnicom može doći do bilo koje od petlji, a ona je paralelna sa auto-putem.
Isto tako, iz pravca Beograda se izlazi samo kod pumpe "Minut", a opet se posle može sa lokalne saobraćajnice isključiti na bilo kojoj petlji.

That was my point :yes:
Ponavljanje je majka znanja (tako kažu) ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 08:47 #84

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5558
  • Primljenih Zahvalnica: 8263
  • Karma: 253
zar mora samo jedan izlaz i konekcija za Novi Sad. Pa nije to Žednik ili Beška. To je glavni grad Vojvodine i nije uopšte mali grad, da bi bio samo jedan ulaz u grad. Nije mi jasna zamisao projektanta. I zašto je i taj jedini ulaz u grad toliko udaljen od grada. Kao da se htelo još više udaljiti Novi Sad od auto puta.
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 09:04 #85

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 158
  • Karma: 4
Meni ovo deluje jako pogubno..sva sreca pa ne koristim AP bar nisam imao razloga za sada..
Mada po ovome kako ste objasnili otpr. sam skontao sta i kako.
Isto tako moram reci da mi jako mocno deluje sve sa toliko traka,konacno AP lici na nesto iako je sve to jos daleko od ..pa i Poljske Ceske..da ne spominjemo neke naprednije drzave..
Sta im fali da stave npr elektronska obavestenja o izlazima ili slicno, i naravno da sada kad je sve gotovo da obnove onaj stari krak AP posto deluje smesno sada.
Takodje se slazem sa tim da je smesno da jedan grad koji ima 350.000st ima samo jedan ulaz/izlaz na service track.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 09:16 #86

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3967
  • Primljenih Zahvalnica: 8158
  • Karma: 118
Ja bih rekao da je udaljen zbog buduce petlje Jug (Petrovaradin), kada bude izgradjen i taj most.

Ima oko 5km do Temerinske Petlje i 8km do buduce petlje Sever. Ovih 8km vidim kao problem, pravi se saobracaj na lokalnoj saobracajnici.

Sa druge starne, ovim se postize zatvoren sistem autoputa, a to znaci sobodna voznja od horgosa do obilaznice Beograda, koju nisu uspeli ovako da isplaniraju kao novosadsku koliko vidim i bice napralna rampa kao i do sada, pa dalje do Bugarske i Makedonije.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 09:19 #87

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3967
  • Primljenih Zahvalnica: 8158
  • Karma: 118
Zasto je daleko od Poljske? Zasto stalno umanjujemo svoju vrednost, sta sad fali? Bice elektronika kad budemo imali para kao Poljska ili bar pomoc pretpristupnih fondova.
Ti nisi isao autoputem od Berlina za Poljsku izgleda. Nas stari betonski put za BG je MAMA za taj autoput.

kimi napisao/la:
Isto tako moram reci da mi jako mocno deluje sve sa toliko traka,konacno AP lici na nesto iako je sve to jos daleko od ..pa i Poljske Ceske..da ne spominjemo neke naprednije drzave..
Sta im fali da stave npr elektronska obavestenja o izlazima ili slicno, i naravno da sada kad je sve
Poslednja izmena: 23 nov 2011 09:20 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 09:24 #88

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 715
  • Karma: 50
Sta im fali da stave npr elektronska obavestenja o izlazima ili slicno, ...
Ja ipak mislim da će, ukoliko ostane trenutna signalizacija, biti problema i da je neophodna elektronska tabla.
Radi se o tome da trenutno postoje tri ili četiri znaka na međusobnoj udaljenosti od nekih 100 i 200 metara i veoma blizu samog izlaza. A imam zamerku i na table na servisnoj što je još jedan problem, čak postoje table koje su toliko blizu jedna drugoj da se ne vidi ona dalja... obratite malo šažnju na to ko bude prolazio.
zar mora samo jedan izlaz i konekcija za Novi Sad. Pa nije to Žednik ili Beška. To je glavni grad Vojvodine i nije uopšte mali grad, da bi bio samo jedan ulaz u grad. Nije mi jasna zamisao projektanta. I zašto je i taj jedini ulaz u grad toliko udaljen od grada. Kao da se htelo još više udaljiti Novi Sad od auto puta.
Verovatno znaš, ali nije zgoreg da se kaže put je pre svega projektovan da obezbedi brz i nesmetan prolaz autoputem i to je i postignuto. Sa druge strane malo je zanemaren odnosno čak mislim i izmenjen prvobitni projekat servisnih saobraćajnica. Ako se ne varam izlaz na servisne je bio planiran malo pre rodića za obe strane ali je negde to promenjeno i naplatne rampe su pomerene tu gde su sada. Nije ni bitno rešenje je korektno ali ostaje, po meni, problem signalizacije.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 10:00 #89

  • inactive_account
  • inactive_account's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 260
  • Primljenih Zahvalnica: 70
  • Karma: 7
Put koji automobil prelazi iz BG do NS i od SU do NS je isti sa ili bez servisne saobracajnice, jedina razlika je sto ces ici paralelno sa atoputem par kilometara na jednako kvalitetnoj saobracajnici 2+2 trake...

Ko promasi jedno skretanje ima podjednake sanse da promasi i dva i tri, jer vise ulaza se ne pravi za ogranicene likove koji mase skretanja, vec za rasterecenje ulaznih pravaca i razvitak grada iz vise pravaca i prodaju gradjevinskog zemljista... Ako postavis tri, cetiri, pet tabli pre odvajanja za NS obilaznicu i neko to ne vidi, koja je garancija da ce da vidi pojedinacne izlaze sa regularno obelezenim izlazima...

Ko trazi i dolazi do NS autoput i jedan ulaz mu je najmanji problem... ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 10:34 #90

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3967
  • Primljenih Zahvalnica: 8158
  • Karma: 118
Na racun ove teme, mali offVic
Siđe sveti Petar na zemlju i traži Čurug. Naiđe na Lalu i upita ga:
-Je li, znaš li put do Čuruga?
-Znam, ali ne mogu da ti kažem.
-Kako ne možeš? Znaš li ti ko sam ja? Ako mi ne kažeš, kad umreš, nećeš u Raj.
Neka neću, nećeš ni ti u Čurug!

Ko promasi NS, ne treba ni da dodje ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 11:34 #91

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 158
  • Karma: 4
@Kasko ..pa zato sto smo supci sto nikad ne mozemo nesto uraditi valjano i do kraja...
navescu ti primer pre par godina kad su menjali travnati tepih na stadionu Vojvodine..mogli su staviti cevi za grejanje terena ,a nisu...jednostavno ovde se sve fusherski radi..sto npr nisu oprali put na tom delu gde su se izvodili radovi?

@albukerkins .. e jedva cekam da ti jednom promasis pa da se samom sebi smejes

Poent price ..ako nesto radis uradi onako kako treba ili cuvaj ovce.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 11:45 #92

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3967
  • Primljenih Zahvalnica: 8158
  • Karma: 118
Ok ovo je off ali nisam ja poceo ;)

Nije to bas tako, da je dzabe sigurno bi uradili. Pravi sistem za grejanje terena je strasno skup a FK Vojvodina nije uopste klub kojem je to potrebno. Kad budu pravili rezultate i pare, pravice i grejanje sve zajedno sa jos kvalitetnijom travom.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 12:49 #93

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 715
  • Karma: 50
Nema to veze sa skupoćom a pogotovo ne sa klubom i rezultatima. To je bila opcija ali... Realno, ne postoji potreba za tako nečim u Srbiji a ako se uzme u obzir i činjenično stanje u zemlji, sportu a pogotovo stanje samih objekata.

Nego da se vratimo na temu.
Apelujem na postavljanje ozbiljne, kvalitetne i pravovremene signalizacije.
Što se tiče onog starog dela autoputa ispod nove petlje ima li naznaka da će se odmah raditi?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 14:56 #94

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 233
  • Primljenih Zahvalnica: 535
  • Karma: 12
Skadar na Kaćkoj petlji konačno gotov

Nakon petomesečne intenzivne rekonstrukcije, saobraćaj preko Kaćke petlje se sada odvija normalno, ali sa nekim bitnim izmenama.

Izgrađene su nove servisne saobraćajnice paralelne sa autoputem, pa će se vozila iz pravce Beograda ka Novom Sadu isključivati samo preko novoprojektovane naplatne rampe oko dva kilometra posle benzinske pumpe "Lukoil". Oni koji u Novi Sad stižu sa severa, prema Novom Sadu isključivaće se preko servisne saobraćajnice neposredno ispod Sentandrejskog mosta.

Projektanti upozoravaju Novosađane da pažljivo prate signalizaciju, jer se lako može desiti da promaše nova skretanja na petlji. Na primer, ukoliko vozači promaše isključenje preko puta pumpe "Minut", neće moći da skrenu u Novi Sad već će otići za Suboticu.

Izgradnja ove obilaznice trebalo je da bude gotova još u maju 2008. godine, nakon čega je rok produžen do novembra iste godine. Ni to nije uspelo, pa su se pomeranja od po pola godine nastavila sve do danas. Celokupan posao rekonstrukcije Kaćke petlje građane je koštao oko 43 miliona evra.

Izvor: 021.rs
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 18:22 #95

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 158
  • Karma: 4
@kasko...pa ne slazem se da je to bas toliko skupo ..boze moj...obicne cevcuge kroz koji ide topla voda..,mislim da je tartan staza bar 3 puta skuplja od toga.A sto se rezultata tice to nema nikakve veze sa tim dok je sama trava extra kvaliteta.

sorry za off ali morao sam da odg. mozete obrisati posle sve postove od pocetka off-a
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 19:57 #96

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 579
  • Primljenih Zahvalnica: 1918
  • Karma: 46
Ako bude ovako nekako,mislim da ne bi trebalo da bude problem,valjda ce svi skontati da treba da se iskljuce,ali ako bude fuseraj sa nekim malim tablama sa strane bez ovih portala,onda je svasta moguce









Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, Nixivoje, limanac, Pinki

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 20:44 #97

  • everson
  • everson's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 92
  • Primljenih Zahvalnica: 3
  • Karma: 4
Odlicno, Nicisy1!
I ja sam bas tako nesto imao u vidu. I portali, ali i obavestenja da je skretanje i za NS Istok i za NS Zapad itd.

Nego, ovaj izlaz na servisnu je i u realnosti ovakav. Ostar i odmah dolaze naplatne rampe. To se valja malo ublaziti. Iskljucenje produziti i 'zatupiti'.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 23 nov 2011 21:14 #98

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 747
  • Primljenih Zahvalnica: 158
  • Karma: 4
Ee tooo! Ovako vec moze :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 24 nov 2011 10:11 #99

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 715
  • Karma: 50
Da to bi bilo ok.
Mada ne zna zašto naši ne koriste malo iskustva iz razvijenijih zemalja. Recimo ovaj primer horizontalne signalizacije dodati i puno bi dobili.



izvor
Poslednja izmena: 24 nov 2011 10:12 od Pripadnik.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Obilaznica Novi Sad 25 nov 2011 10:17 #100

  • Mr.Dipling
  • Mr.Dipling's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 14
  • Primljenih Zahvalnica: 21
  • Karma: 3
Pre svega da pozdravim sve jer sam nov i da pohvalim kreatore ovog sajta. Vrlo profesionalno i korisno.

Što se tiče obilaznice nije mi jasna ova cifra, 44 miliona eura je malo puno za par kilometara puta i jedan nadvoznjak. Zar ne? Koliko se ja sećam uvek je bila priča, kilometar autoputa-milion eura.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru