Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Luka Novi Sad

Luka Novi Sad 29 dec 2018 12:15 #81

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 2659
  • Primljenih Zahvalnica: 3037
Kompletnu industriju bi i trebalo gurnuti uz auto-put i obilaznicu, a luku na Dunav.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 18 jan 2019 19:32 #82

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
" Ministarstvo privrede objavilo je novi rok za prikupljanje ponuda

za privatizaciju "Luke Novi Sad", pa će svi zainteresovani, umesto

do 18. januara, moći da pošalju prijave do 11. februara. "
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 18 jan 2019 19:33 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Luka Novi Sad 02 mar 2019 17:44 #83

  • Teki
  • Teki's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 590
Arapska kompanija dala ponudu za Luku Novi Sad

Arapska kompanija "P&O Port" iz Dubaija dala je ponudu za kupovinu Luke Novi Sad, jedine preostale luke u državnom vlasništvu u Srbiji.

Kako je za N1 potvrdio direktor Luke Novi Sad Aleksandar Milovančev, to je jedina do sada pristigla ponuda.

"Iz Dubaija su sada već drugi put dolazili. Još postoji mogućnost da neko ponudu pošalje poštom, ali to bi moralo biti sa današnjim datumom, budući da danas ističe rok", kaže Milovančev.

Navodi i da detaljnijim informacijama raspolaže samo Ministarstvo privrede, gde će u utorak, 5. marta u podne biti uprličeno zvanično otvaranje ponuda.

Kompanija "P&Q Ports" bila je jedna od 12 zainteresovanih koje su po objavljivanju poziva 2016. godine upitile pisma Ministarstvu privrede. U septembru prošle godine prvi put je raspisan tender za prodaju Luke Novi Sad po ceni od 15,98 miliona evra, međutim, niko se nije javio.

Novi tender raspisan je 12. decembra 2018. godine, a cena jedine preostale luke u državnom vlasništvu je tada prepolovljena i iznosila je 7,99 miliona evra. Taj javni poziv je, zbog izostanka zainteresovanih kupaca, tri puta produžavan, a krajnji rok za dostavljanje ponuda ističe danas.

Iz Ministarstva privrede još nema informacija o pristigloj ponudi.
rs.n1info.com/Biznis/a464441/Arapska-kom...za-Luku-Novi-Sad.htm

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 02 mar 2019 18:19 #84

  • f4bles
  • f4bles's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 251
  • Primljenih Zahvalnica: 845
Ova kompanija je jedno vreme u vlasništvu imala luke u Baltimoru i Njujorku između ostalih. Trenutno upravljaju nad par britanskih luka i vlasnici su jedne od najvećih kopmanija za prevoz putnika trajektima u britaniji. Nije loše ako se iza tog kapitala zapravo ne kriju pare brata i sličnih.
"He is born again! I feel him! The Dragon takes his first breath on the slopes of Dragonmount! He is coming! He is coming! Light help us! Light help the world! He lies in the snow and cries like the thunder! He burns like the sun!"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 18 mar 2019 20:28 #85

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
Ode
Ministarstvu predloženo da odobri ponudu P&O Portsa za privatizaciju Luke Novi Sad Autor/izvor: SEEbiz / Beta
Datum objave: 18.03.2019. - 19:34:11
NOVI SAD - Komisija za sprovođenje postupka privatizacije Luke Novi Sad AD, donela je danas odluku kojom Ministarstvu privrede predlaže da odobri prijavu jedinog ponuđača u postupku, kompanije „P&O Ports Dubai" iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Kako se navodi u saopštenju odluka je doneta nakon druge sednice komisije, održane 18. marta 2019. godine, na kojoj je pregledana dopunjena dokumentacija ponudjača.

Komisija je konstatovala da je „P&O Ports Dubai" postupio u skladu sa odlukom Ministarstva privrede od 5. marta 2019. godine i dokazao ispunjenost svih kvalifikacionih uslova propisanih javnim pozivom, kao i da je sva ostala dokumentacija u skladu sa Uputstvom za ponuđače i zakonskim propisima koji regulišu privatizacije.

Ministarstvo privrede će, u narednom periodu, pozvati učesnika na otvaranje finansijske ponude.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Luka Novi Sad 22 mar 2019 12:37 #86

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
" U Ministarstvu privrede je u 12,00 časova otvorena koverta sa finansijskom ponudom kompanije iz Emirata, koja je bila jedini ponuđač za kupovinu "Luke Novi Sad". Kompanija "P&O Ports Dubai" iz Ujedinjenih Arapskih Emirata ponudila je cenu od 7,99 miliona evra za kupovinu "Luke Novi Sad".
Utvrđeno je da je dostavljena dokumentacija u skladu sa uslovima tendera."
www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=22&nav_id=1520995
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 22 mar 2019 12:39 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Blavak

Luka Novi Sad 18 apr 2019 12:41 #87

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
"Novi vlasnik uložiće 30 mil. € u Luku Novi Sad"

www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=18&nav_id=1531956
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 18 apr 2019 15:37 #88

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3505
  • Primljenih Zahvalnica: 2254
Samo je pitanje dal je prodato i sve zemljiste Luke?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 18 apr 2019 17:43 #89

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Fruškogorac™ napisao/la:
Novom lučkom operateru se prodaje samo posao, jer će se
izdvojiti lučko zemljište i infrastruktura u svojini Srbije, tako
da će predmet privatizacije biti biznis luke i ono što se zove
suprastruktura – kranovi, zgrade, magacini i slično.

Radio komentari u vezi tendera u trajanju od 1,5min :
www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad/obj...novi-sad_947975.html

Država će ostati vlasnik zemljišta i infrastrukture u luci, a prodaje samo "biznis".
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 18 apr 2019 17:44 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 19 maj 2019 11:33 #90

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Da bi ova luka bila značajno unapređenjena, potrebno je da bude dobar plovni put
pogotovu do rečno-morske luke Konstanca, preko koje ide veliki ivoz žita i ostalog.

Zato je predviđeno čišćenje "uskih grla", kao ovo vadjenje potopljenih nemačkih brodova.
A, tih navodno 200 brodova mogli bi da se pretope kod kineza u Smederevu. (Hbis)

www.rts.rs/page/magazine/sr/story/511/za...-dunava-do-2023.html
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 19 maj 2019 12:33 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 29 maj 2019 06:57 #91

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
" Do 18. Maja je u Luku stiglo, pretovareno i dalje transportovano oko 7.000 tona cevi za gasovod, a do decembra, kada bi ovaj deo posla trebalo da bude završen, biće dopremljeno oko 50.000 tona cevi. Svaka cev teška je 5.270 kilograma, a dugačka 12 metara. . ."

www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=18&nav_id=1543793





Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 29 maj 2019 07:49 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 29 maj 2019 08:21 #92

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
to je oko 120km cevi. To je verovatno za kroz Vojvodinu
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 29 maj 2019 08:23 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 29 maj 2019 10:11 #93

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Verovatno će se vršiti pretovar cevi i u Prahovu, Smederevu, Pančevu, . . .
Forum gde dominiraju Budale i Glupaci nije za mene, nije to moj nivo.
Poslednja izmena: 29 maj 2019 10:15 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 23 jun 2019 06:19 #94

  • SZPDNEVEN
  • SZPDNEVEN's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • СЗПД "НЕВЕН". . .
  • Poruka: 373
  • Primljenih Zahvalnica: 982
Пре четири године је Служба развоја, маркетинга и општих послова Луке Нови Сад, на иницијативу Драгана Пањковића, израдила идејни пројекат отварања петог улаза у Луку у оквиру којег је предвиђена изградња Светионика са Хотелом, као веза са будућим пешачко-бициклистичким мостом,а све заједно је требало да буде подршка да Нови Сад постане европска престоница културе. Управо је завршен конкурс за изградњу моста, без објављених решења, па ево мало грубих фотки како је то лучка служба замислила.








H E B E H "Хајд' у коло селе, 'амо руке беле. Тијо скочи и подскочи, душо медена. Нека зачуде се, земља нек' се тресе.Кад заигра коло Невена."
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, kasko, sasar, Blavak, Mikins

Luka Novi Sad 23 jun 2019 06:26 #95

  • SZPDNEVEN
  • SZPDNEVEN's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • СЗПД "НЕВЕН". . .
  • Poruka: 373
  • Primljenih Zahvalnica: 982
H E B E H "Хајд' у коло селе, 'амо руке беле. Тијо скочи и подскочи, душо медена. Нека зачуде се, земља нек' се тресе.Кад заигра коло Невена."
Poslednja izmena: 23 jun 2019 06:32 od SZPDNEVEN.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Luka Novi Sad 27 sep 2019 21:37 #96

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4920
  • Primljenih Zahvalnica: 9930
"
РТС :: Економија

У Луку Нови Сад биће уложено више од 43 милиона евра

Today, 15:25

У првој фази улагања до 2023. године биће изграђено додатних 180 метара оперативне обале, чиме ће бити повезана комплетна обала луке која ће износити 340 метара.
У наредне две године биће изграђени контејнерски терминали, што ће променити и врсту робе која се претовара у луци и роро терминал, чиме ће се растеретити друмски саобраћај.
У луци ће до 2025. године бити изграђени и нови силоси, а планира се замена, затим изградња нове кранске механизације.
Председник Скупштине акционара "ДП ворлд" Нови Сад Радо Антоловић истиче да ово није само план и да су већ почели да раде на томе.
Истиче да компанија није дошла у Србију на један месец, него дугорочно, као и да су тек почели да раде.
Антоловић наглашава да су њима најважнији људи и инвестиције у логистику.
Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михaјловић каже да почиње проширење капацитета лука Сремска Митровица, Прахово и Богојево, као и изградња нове луке у Смедереву.
"Све је то нешто што је јако важно ако хоћемо заиста да учинимо овај облик саобраћаја једнако конкурентним са свим другим, бар на овим нашим просторима", нагласила је Михајловићева.

"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Blavak

Re:Luka Novi Sad 21 okt 2019 12:15 #97

  • SZPDNEVEN
  • SZPDNEVEN's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • СЗПД "НЕВЕН". . .
  • Poruka: 373
  • Primljenih Zahvalnica: 982
Operativna obala Luke je dugačka 800 metara. Između D1 (dizalica 1) koja je na vertikalnom keju pa do D4(dizalica 4) koja je takođe na vertikalnom, se nalazi kosi kej u dužini od 183 metra. Za njegovu izgradnju i utapanje železničkih koloseka treba oko 3,5 miliona evra.
Od D4 do D6 ima još oko 400 metara kosog keja, tako da je očigledno neznanje novinara a bogme i gospodina Antoloviča. Ro-Ro terminali baš i nemaju neki veliki transportni značaj u Srbiji, jer malo luka ima mogućnost rampe za prihvat vozila (ovde se misli na rampu poput onih na moru kada se vozila navoze na trajekte. "Luka Novi Sad" je u DUP unela projekat Ro-Ro terminala i projekat podnih skladišta za rasute terete ali je privatizacija "sprečila" te radove.
H E B E H "Хајд' у коло селе, 'амо руке беле. Тијо скочи и подскочи, душо медена. Нека зачуде се, земља нек' се тресе.Кад заигра коло Невена."
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Luka Novi Sad 06 feb 2021 17:09 #98

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 627
  • Primljenih Zahvalnica: 2908
NOVISAD MEGAGRAD: Kej, silosi, skladište, terminal - desetine miliona evra biće uloženo u luku

Predstavnici Agencije za upravljanje lukama posetili su luku i međunarodno putničko pristanište u Novom Sadu i razgovarali sa rukovodstvom kompanije "DP World a.d. Novi Sad" o realizacija razvojnih projekata u vrednosti od 35 miliona evra.

Kada je reč o projektima koji se očekuju tokom ove godine, posebna pažnja biće posvećena infrastrukturi i suprastrukturi, saopšteno je iz Agencije.

Naime, plan investicija uključuje izgradnju vertikalnog keja, silosa i rekonstrukciju skladišta, a pored toga, najavljena je i izgradnja kontejnerskog terminala.

Ostvarena su i ulaganja u rekonstrukciju međunarodnog putničkog pristaništa. Rekonstrukcija će biti završena početkom aprila.

Sa stanovišta nautičkog turizma, Novi Sad predstavlja važnu tačku na ruti kruzera kroz Srbiju i godinama unazad je uz Beograd najposećenija destinacija.

Direktor Agencije za upravljanje lukama Vuk Perović kaže da će uz podršku Agencije, kompanija "DP World" u narednom periodu realizovati projekte izgradnje infrastrukture i suprastrukture.

Nesumnjivo povećanje godišnjeg obima pretovara
Imajući u vidu da luka u Novom Sadu, zahvaljujući svom geografskom položaju, ima značajnu ulogu u lučkom sektoru Srbije, dogovoren je nastavak intenzivne saradnje između Agencije i lučkog operatera, kompanije "DP World''.

Predstavnici Agencije zaključili su da će planirana ulaganja doprineti povećanju godišnjeg obima pretovara, ali i razvoju industrije u zaleđu ove luke.

- Naročito su važna sredstva namenjena rekonstrukciji međunarodnog putničkog pristaništa. Nakon teške godine za kruzing, Agencija sprovodi mere za oporavak putničkog saobraćaja na rekama u Srbiji. Rekonstrukcija pristaništa predstavlja korak ka uspešnom povratku turista, budući da je Novi Sad proglašen za Evropsku prestonicu kulture u 2022. godini - rekao je Perović.

Podsetio je i da će u prvoj fazi investicionog ciklusa biti uloženo 20 miliona evra u razvoj luke.

Čelnici kompanije - generalni direktor Klaudiju Negreanu i izvršna direktorka Maja Antolović naveli su da su tokom prethodnog perioda uložena sredstva u modernizaciju mehanizacije.

Dosadašnjim investicionim ciklusom osavremenjena je oprema, odnosno viljuškari i kranovi, a stavljena je u upotrebu mašina za pakovanje đubriva.
www.srbijadanas.com/biz/vesti/luka-u-nov...na-dunavu-2021-02-06
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan

Re:Luka Novi Sad 20 feb 2021 20:14 #99

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 627
  • Primljenih Zahvalnica: 2908
Клаудио Негреану: Новом Саду крајем марта предајемо ново пристаниште

Компанија DP „World“ Нови Сад успела је да изазовну годину, попут 2020., заврши успешно, одговорно и са високим степеном одрживости. Поред добрих резултата у претовару робе покренут је велики петогодишњи инвестициони план вредан 35 милиона евра, који ће новосадску луку ставити на мапу најразвијених дунавских лука.

И не само то. Ова компанија крајем марта завршава реконструкцију пристаништа на Дунаву, у коју је уложила 400.000 евра, које ће донети још већи број туриста нашем граду. О свему овоме, али и плановима за будућност, први пут за “Дневник” и домаћу јавност говори генерални директор DP World Нови Сад Клаудио Негреану.

Како је DP World Нови Сад пословао у 2020. години? Колики је обим претоварене робе, којом роба се највише претоварала и који су постигнути резултати у односу на 2019. годину?

- Прошла година, због пандемије ковид-19 и свега што нам је уз то донела, свакако је била једна од најизазовних година не само за нас који се бавимо бизнисом, већ и за све грађане Србије. Нема потребе да говорим шта је вирус учинио светској економији, али, и поред свега и упркос врло изазовном економском окружењу, DP “World” Нови Сад пословао је успешно, одговорно и са високим степеном одрживости.

Иако прошлу годину не можемо да упоредимо са ранијим периодима, јер је DP “World” преузео управљање компанијом тек крајем другог квартала 2019. године, али захваљујућу доброј организацији и преданости свих запослених забележили смо око 1,6 милиона тона претоварене робе у 2020. години, што је свакако успех. Већина претовареног терета су житарице, јер се Лука “Нови Сад” налази у срцу Војводине, која јесте специјализована за пољопривредну производњу у Србији. Наравно, главна роба која се претовара у новосадској луци је кукуруз, пољопривредна култура која се из Србије највише извози на главне светске дестинације.

Које су инвестиције реализоване или започете у 2020. години, а које ће бити реализоване или започете ове године?

- Инвестиција на коју сам можда и највише поносан, јер ће, уверен сам, на њу такође бити поносни сви Новосађани, јесте реконструкција путничког терминала на Дунаву, у који смо уложили 400.000 евра. Крајем марта радови ће бити завршени и тада ћемо Новом Саду предати ново пристаниште, које ће, уверен сам, у овај прелепи град довести још већи број туриста.

Тек ће се користити потенцијали Дунава
Дунав је друга по величини европска река, како по дужини тако и по количини робе која се њоме превози. Из историјских разлога, транспорт на Дунаву није развијен у оном темпу како је развијен речни транспорт у западној Европи. Међутим, последњих година постоји велики интерес за речни транспорт због његових предности, као што је економичност, али и смањење емисије CO2. Могућност транспорта више различитих роба у оквиру једне пошиљке и разне друге економске предности стављају речни транспорт као приоритет. А географски положај Новог Сада, који се налази у срцу Војводине, пружа јединствену прилику за све производне и трговинске заједнице око нас. DPWNS, доказано је, једна од главних лука Србије по обиму робе која се транспортује Дунавом, каже Клаудио Негреану.

Осим ове, DP “World” Нови Сад имао је током прошле године велике инвестиције у самој луци, уложили смо у опрему и осталу супраструктуру луке. Конкретно, купили смо нови мобилни лучки кран, који има централно место у луци, машину за паковање ђубрива и два електрична виљушкара. Покренули смо развој инфраструктуре у луци тако што улажемо у додатни продужетак вертикалног кеја, у силос за житарице, нови контејнерски терминал. Према нашим плановима, све ово што смо започели током прошле године завршићемо до краја 2021. године, након чега ће Лука “Нови Сад” бити једна од најзначајних лука на Дунаву.

Који од пројеката сте дужни да реализујете према купопродајном уговору, у ком временском периоду и која би требало да буде вредност инвестиције?

- Ми смо већ покренули велики петогодшњи инвестициони циклус, током којег ћемо уложити 35 милона евра у DP „World“ Нови Сад. На то смо се обавезали купопродајним уговором са Републиком Србијом и остајемо на путу наших обавеза.

Колико има запослених у луци DP “World” Нови Сад и каква је стратегија у погледу броја запослених у наредном периоду?

- DP “World” Нови Сад у луци запошљава тренутно 150 људи. Наравно, због повећаног обима посла и инвестиција, планирамо да повећамо број запослених. А и свако даље проширивање капацитета захтеваће нова запошљавања.
www.dnevnik.rs/ekonomija/klaudio-negrean...istaniste-20-02-2021
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Brane, Blavak

Re:Luka Novi Sad 21 feb 2021 16:24 #100

  • Billy
  • Billy's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 767
  • Primljenih Zahvalnica: 1527
Sta je radjeno na putnickom terminalu? Na sta treba da budemo posebno ponosni?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru