Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Buducnost Bulevara Evrope

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 23 jan 2012 18:12 #81

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4215
  • Primljenih Zahvalnica: 3183
Zek, zek, dadule... :rock:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 23 jan 2012 18:16 #82

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Indijski Bulevar :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 24 jan 2012 09:45 #83

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5686
  • Primljenih Zahvalnica: 8883
Код Коридора 10 плацеви и богатима скупи

Високе цене плацева на споју Булевара Европе и Коридора 10, у зони познатој као индустријска, узроковале су слабу продају, јер власници своје огромне парцеле продају по цени од 120 евра по квадрату.



У економској кризи која потреса тржиште још од 2008. ни индустријалци нису спремни да издвоје веће количине новца, што нам је потврдио и директор у Агенцији за некретнине „Солис” Драган Петровић.

-Спој Булевара Европе и Коридора је индустријска зона, а цене тих плацева, чија величина прелази хектар, прилично су високе. Уколико је плац са комплетном инфраструктуром, за њега траже око 120 евра по квадрату, што је много. Ако узмемо у обзир и чињеницу да је интересовање слабо скоро да је немогуће продати их - истиче Петровић.
Према речима Петровића, повећање цене квадрата ових плацева може се сагледати једино у случају када је власник парцелу купио раније за мању количину новца, а сада је продаје по вишој цени.

-У том делу има власника који су земљу раније купили рачунајући да ће га касније продати по високим ценама. Тренутно им је криза помрсила рачуницу- каже Петровић.Што се тиче осталих плацева на Булевару Европе, предвиђени су углавном за колективну градњу. Из Агенције „Булевар некретнине” сазнали смо да су цифре прилични високе цифре које се траже за ове парцеле.

-За плац од 650 метара квадратних близу Булевара Европе власник тражи 288.000 евра, а то је много. Ова зона предвиђена је за колективну градњу, а за такву градњу плацеви морају бити већи, па је овај тешко продати, јер они који праве кућу немају пара да плате толико- каже агент продаје агенције „Булевар нектернине” Јасмина Милановић.

Додаје да за колективну градњу има и погодних плацева од 1.300 квадрата, чија је цена 257.000 евра.-Тренутно су бројнији случајеви да се људи договоре са инвеститором, па у замену за стару кућу и плац на којем се кућа налази, добију стан. Како ће се договорити са инвеститором зависи од куће и величине плаца- истиче Милановић и додаје да су цене некретнина у односу на претходне године опале.

www.dnevnik.rs/novi-sad/kod-koridora-10-...evi-i-bogatima-skupi
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 24 jan 2012 10:03 #84

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4854
  • Primljenih Zahvalnica: 7911
Pa oni nisu baš normalni.
Kakve su to cene?
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 24 jan 2012 10:50 #85

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3503
  • Primljenih Zahvalnica: 2253
Dukelander napisao/la:
Pa oni nisu baš normalni.
Kakve su to cene?
Slazem se ... Mozda su mentalno oboleli? Kako misle da izvuku tolike pare? Treba da se sutaju u dupe ako dobiju pola od toga sto traze.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 24 jan 2012 10:59 #86

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Pa oni ocekuju Miskovice ,Sarice , Bekoe , takve ljude traze da naprave neki Moooooooooooooool
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 24 jan 2012 11:36 #87

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 782
  • Primljenih Zahvalnica: 1857
Polovinu HINS-a, koja će biti odmah pored bulevara kada se sagradi sa druge strane kanala, je kupila firma SPEED naftni derivati. Bave se uvozom i prodajom nafte. Taj deo HINS-a su renovirali, osposobili rezerovoare i naftovod do pristaništa na kanalu, napravili stanicu za pretakanje u kamione i pomalo rade. Ne znam da li su krenuli punim kapacitetom. One hale koje im pripadaju će dati u zakup ili prodati za neku fabriku.
Interesuje me, da li će ta zona i zona oko budućeg bulevara do autoputa ostati industrijska?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 04 mar 2012 23:22 #88

  • Giške87
  • Giške87's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 20
  • Primljenih Zahvalnica: 23
Clanak iz Dnevnika o ranzirnoj stanici...
На локцији где се тренутно налази стара ранжирна станица, између Детелинаре и Новог насеља, планови „Урбанизма” предвиђају да се ту изграде велики парк, уметнички простор, трговински, туристички и угоститељски објекти.
Плановима је предвиђено уређење 30 хектара земљишта, а измештање локомотива и вагона требало би да почне 2013. године. Према Генералном урбанистичком плану, стара ложионица теба да реконструкцијом постане уметнички простор, околина би требало да буде уређена као парк од 1,3 хектара, а били би изграђени и трговински, туристички и угоститељски објекти. Део ка Футошкој улици требао би да се искористи за потребе комуналних служби, односно Градског саобраћајног предузећа и будуће трамвајске станице.

Како наводе у Заводу за изградњу града (ЗИГ), овај пројекат према сложености извођења превазилази градњу Сомборског и Булевара Европе који ће се одвијати и ове године. Завод је још 2008. са „Железницама Србије“ потписао протокол чији је циљ изградња објеката који недостају и постројења на новој ранжирној станици.

-Пруга се може изместити тек након пресељења објеката старе теретне станице, са простора поред Булевара Европе на нови локалитет - кажу у ЗИГ-у додајући да је током прошле године урађен идејни пројекат са студијом оправданости недостајућих објеката на новој ранжирној станици.

- Кад програмом уређивања грађевинског земљишта буде издвојен новац за изградњу тих објеката, створиће се услови за укидање овог колосека - рекли су у овом предузећу.

У Градској кући наводе да је измештање ове станице пројекат вредан неколико десетина милиона евра, па није искључено ни то да почетак радова сачека 2014. годину.

- Измештање станице у власништву „Железница Србије“ зависи од завршетка нове станице. То је пројекат који ће, када буде започет, по фазама сигурно трајати неколико година. Пожурујемо Железницу, али то је велик и тром систем - наводе у Градској кући.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 06 mar 2012 22:02 #89

  • sergio-m
  • sergio-m's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1232
  • Primljenih Zahvalnica: 1641
kako se istorija u novom sadu dosadno ponavlja...isto sr..e staro pakovanje....pocetak 90 godina proslog veka....

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Buck, limanac, sandman, TurboMaximus

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 06 mar 2012 22:09 #90

  • True_detective
  • True_detective's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 267
  • Primljenih Zahvalnica: 248
Kada god se pojavi neka nova, dobra ideja o uređenju grada, tu je Sergio koji izbaci sliku za projekat na istu temu, star minimalno 20god. Još uvek me boli kako je iskusno na ssc objavio slike mosta na stubovima Franca Jozefa iz 1990. godine :lol: od tada za politička obećanja samo kažem: :rant:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 06 mar 2012 22:14 #91

  • sergio-m
  • sergio-m's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1232
  • Primljenih Zahvalnica: 1641
vreme je da shvatite da ne treba verovati politicarima koji lazu! :naughty:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 06 mar 2012 22:22 #92

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4215
  • Primljenih Zahvalnica: 3183
SSJ5 napisao/la:
Slazem se ... Mozda su mentalno oboleli? Kako misle da izvuku tolike pare? Treba da se sutaju u dupe ako dobiju pola od toga sto traze.

Otprilike pola od toga i ja tražim za jednu parcelu na Veterniku. :lol: I ne odustajem. B)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 08 mar 2012 19:36 #93

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1181
  • Primljenih Zahvalnica: 602
iz teksta >> priobalni bulevar.. ni to nije izgradjeno :ohno: dvostruko predizborno obecanje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 16 mar 2012 13:36 #94

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4919
  • Primljenih Zahvalnica: 9925
Sta se desava sa nastavkom i mostom preko kanala?
Sta se desava sa novcem koji su dobili prodavsi obveznice?

Koliko se secam, prica je bila da ce od tog novca da rade i kanalizaciju tamo gde je nema.

Di su nasi novci?? :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 16 mar 2012 15:32 #95

  • Saputnik
  • Saputnik's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 28
  • Primljenih Zahvalnica: 4
Gradnja Bulevara Evrope zaustavljena je zbog izgradnje nadvožnjaka preko železničke pruge koja se inače ne koristi, jer se čekaju dozvole koje je Grad zatražio od "Železnice Srbije".


Gradnja četvrte faze Bulevara Evrope od Rumenačkog puta, preko kanala Dunav-Tisa-Dunav, do autoputa Novi Sad-Subotica, vredna preko dve milijarde dinara sada stoji jer od Železnice mesecima ne stižu potrebne dozvole.

U Gradu strahuju da će "Železnice Srbije" postavljati nove uslove i da bulevar neće biti završen u predviđenom roku.

Inače, glavni deo poslova je odnedavno poveren preduzeću "Borovica transport", dok novosadski "Put" radi manji deo.
Izvor 021
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 16 mar 2012 15:50 #96

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2658
  • Primljenih Zahvalnica: 3036
Ranžirna, Žeželj, BE. Tromi sistem ili triput bez vađenja.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 16 mar 2012 15:52 #97

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Majmuni, samo to mogu da kazem, ne mislim na ove iz grada, nego na ove zeleznicare
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 16 mar 2012 20:47 #98

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 782
  • Primljenih Zahvalnica: 1857
Ako misliš da su krivi ovi iz železnice ded mi objasni preko koje pruge koja se ne koristi grade nadvožnjak?
Ako je vrlom gradonačelniku Koridor X pruga koja se ne koristi onda treba da da ostavku i da se ne bruka više!
Neki dan je bila izjava da Železnice Srbije koče gradnju novog mosta a posle da je problem jer je deo gradilišta na delu zaštićenog vodozahvata. I ko tu sada pravi problem?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 17 mar 2012 00:10 #99

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3503
  • Primljenih Zahvalnica: 2253
Brane napisao/la:
Ako misliš da su krivi ovi iz železnice ded mi objasni preko koje pruge koja se ne koristi grade nadvožnjak?
Ako je vrlom gradonačelniku Koridor X pruga koja se ne koristi onda treba da da ostavku i da se ne bruka više!
Neki dan je bila izjava da Železnice Srbije koče gradnju novog mosta a posle da je problem jer je deo gradilišta na delu zaštićenog vodozahvata. I ko tu sada pravi problem?
Mogu da kazem sa 99% sigurnosti da je zeleznicam, ako je stvarno pruga prepreka. Poznajem dobro njihov sistem, i stvarno, da bi se bilo sta pomerilo ili promenilo, treba da guras ko konjina godinama, a mozda ni tad.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Buducnost Bulevara Evrope 18 mar 2012 11:14 #100

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 782
  • Primljenih Zahvalnica: 1857
Znam i ja železnicu a znam i da su grad Novi Sad i Železnice Srbije do sada imale odličnu saradnju. Mislim da nije u železnici problem koliko u gradonačelniku i gradu. I ne zaboravimo da je predizborna kampanja u toku.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru